hadzii123 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 P0070 Czujnik temperatury powietrza. Poczytaj ten temat http://forum.opel24.com/topic/20111-Blad-P0070/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-386412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MagicDude Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Najbardziej męczy mnie ten P1604... bo z tym czujnikiem temperatury da sie życ. Po czym poznac że EGR padł?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-386491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz Słowik Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 U mnie (Zafira DTi '04) świecenie "ukochanej" kontrolki z kluczykiem pojawiało się nagle podczas jazdy i przełączało silnik w tryb awaryjny. Zjazd na pobocze, wyłączenie zapłonu i powowne odpalenie załatwiało najczęściej sprawę aż do... następnego razu. Po podłączeniu pod kompa (mechanik kuzyn więc za darmochę okazało się, że błąd wskazuje na EGR. Zawór został wyjęty i wyczyszczony co pomogło tylko na kilkanaście dni i problem powrócił. Zainwestowałem w nowy EGR (niestety boleśnie drogi - 960zł) a stary odsprzedałem za 100zł. Od tego czasu rzeczona kontrolka już się nie zapaliła a przejechałem około 6tys. Można też zawór zregenerować - koszt około 300-450zł. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-386575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorzk Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 W mojej Zoście co miesiąc sprawdzam EGR, mechanicznie, czy się nie zacina. Na wakacjach miałem opisywany tutaj problem (spadek mocy). Okazało się, że EGR jest całkowicie zapieczony. Nie można było go ręcznie przesunąć. W serwisie Opla (w Wiedniu) polscy fachowcy przeczyścili mi go i jeżdżę do dzisiaj [ceny w Austrii 600e wymiana, 80e przeczyszczenie] . Systematycznie tylko go smaruję. Bardzo prosty zabieg. Ściągam plastikową osłonę i już wszystko mam na widoku. Poruszam palcem (zawór ma chodzić lekko, bez żadnych oporów), psiknę jakimś WD40 podobnym i jazda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-386595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MagicDude Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Najbardziej męczy mnie ten P1604... bo z tym czujnikiem temperatury da sie życ. Po czym poznac że EGR padł? To jednak nie EGR bo ten leciutko chodzi... ale syfu nazbierało sie w kolektorze to masakra... czarna maź i grubo na 5mm. Na dodatek czuć spaliny pod maską i syk dochodzący z tyłu silnika Dodatkowo cieknie pompa vacum, tzn. uszczeka (podcisnienie spoko) I wszystko jest upaprane w oleju łącznie z tą gruszką co idzie do kolektora ssącego (za egr) I jeszcze jeden objaw jest jaki mnie niepokoi to luz na drążku od gruszki do turbo. Nie wiem czy tam powinien być jakikolwiek luz ale jest około 1mm.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-386765 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d_wiatr Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Witam mam tak jak w temacie te same problemy z kontrolką i spadkiem mocu . Logują się błędy : P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie dodatnie (03) - Nie występuje P0105 - Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne (0A) - Obecny P1105 - Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne (0A) - Obecny Ciśnienie ladownia nie zmienia się i jest cały czas 101 KPa (zadane 120) jak skasuję błą to siśnienie się zmienia ale na biegu jałowym ma 88 KPa Panowie co mam najpierw sprawdzić. ominołem na stałe zawór regulacji turbi i te błędy tak samo się logują, a powstaje najczęściej zaraz po uruchomieniu lub na 3 biegu przy prędkości 4000 RPm Proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-391761 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zafek Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wszystkie błądy są powiązane chodzi o ten czujnik atmosferyczny który współpracuje z czujnikiem doładowania tam przeważnie wtyk koroduje przeczyścić jak nie to wymiana,a jest on tu. A tak na przyszłość uzupełnij profil co to za powóz masz bo tak to musimy zgadywać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-391916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d_wiatr Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 dzięki za podpowiedź sprawdzę jutro dam znać czy pomogło. Na profil uzupełniłem. myślę że się udało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-391927 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d_wiatr Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Niestety podmieniłem ten czujnik i nie pomogło.(mam ten plus żę rodzice mają taki sam silnik w astrze 2) Przeczyściłem EGR i czujnik na przy EGR, zamieniłem również przepływomierz taż bez efektu. Jedynę co stwierdziłem, to rano przez pierwszy kilometr jest dobrze, później samochód słabnie. Samochód nie ma błędu ale jest słaby, max 130, bardzo wolno przyśpiesza. Przy przytrzymaniu go tak na 3500 w górę obrotów włącza się kontrolka Silnika i wówczas ma tylko do 3000 obr. Silnik jak ma prawidłową moc to ma taką twardą pracę przy przyśpieszaniu, jak jest słaby, to jego praca jest miękka, ale podczas przyśpieszania na 3 biegu zachowuje się jak wcześniej na piątym, bardzo wolno.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-392352 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zafek Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Niestety podmieniłem ten czujnik i nie pomogło.(mam ten plus żę rodzice mają taki sam silnik w astrze 2) Przeczyściłem EGR i czujnik na przy EGR, zamieniłem również przepływomierz taż bez efektu. Jedynę co stwierdziłem, to rano przez pierwszy kilometr jest dobrze, później samochód słabnie. Samochód nie ma błędu ale jest słaby, max 130, bardzo wolno przyśpiesza. Przy przytrzymaniu go tak na 3500 w górę obrotów włącza się kontrolka Silnika i wówczas ma tylko do 3000 obr. Silnik jak ma prawidłową moc to ma taką twardą pracę przy przyśpieszaniu, jak jest słaby, to jego praca jest miękka, ale podczas przyśpieszania na 3 biegu zachowuje się jak wcześniej na piątym, bardzo wolno. Może coś tu znajdziesz.LINK Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/8/#findComment-392381 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.