Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Witam Ten sam tranzystor w tym samym miejscu.Powyższe objawy jednak nie wskazują raczej na jego uszkodzenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-134598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam. witam moge prosic o przeslanie mi opisu jak wlutowac nozki tranzystora? dzisiaj kupilem astra z uszkodonym sterownikiem zeby przetestowac czy naprawa dziala:). Tranzystorek juz zamowiony sterownik wyjety. Jak bede mial info o wlutowaniu zabiore sie do dziela. Umieszcze fotki krok po kroku i opisze efekty. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-128309 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Witam, możecie napisać przy jakim przebiegu "rzeczywistym" padł wam ten tranzystor lub pompa i przy jakim silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-127616 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Witam, możecie napisać przy jakim przebiegu "rzeczywistym" padł wam ten tranzystor lub pompa i przy jakim silniku.No właśnie z tym "rzeczywistym" przebiegiem może być spory problem. Bo ilu forumowiczów ma swój samochód od nowości U mnie tranzystor poleciał przy licznikowych 209 kkm. i z tego co się orientuję to w zdecydowanej większości przypadków mieści się w granicach 150-250 kkm. ale są i tacy co mają nastukane po grubo ponad 300 kkm. i twardo twierdzą że pompy jeszcze nie robili.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-121526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam serdecznie Forumowiczów, mam pytanie do osób , które wymieniały tranzystor. Czym uzupełnialiście wypełnienie w sterowniku? Czy może sylikonem czy czymś innym? Don Camillo - jak wygląda w tej chwili sprawa z pompą. Jak działa? Ile zrobiłeś kilometrów od czasu wymiany tranzystora? I prośba do derlo1983 -jeżeli masz już zrobiony manual, to "wrzuć" z łaski swojej na Forum instrukcję dotyczącą wymiany tranzystora. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-120823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Do kol. arek-ma@wp.pl ja od czasu naprawy (a to był chyba kwiecień) nie mam najmniejszych problemów z autem. Auto (silnik, pompa) bracuje bez zastrzeżeń. Nie mam problemów z odpalaniem, przyspieszaniem, falowaniem obrotów, etc. Od czasu naprawy zrobiłem kilka tysięcy kilometrów. Szczegółowych danych nie podam, bo "straciłem" pendrive'a, na którym miałem wszystkie dane dot. naprawy i eksploatacji auta. Tranzystorka nie zalewałem żadnym żelem ani silikonem, bo nie wiedziałem czy naprawa będzie trwała. Na początku trochę się niepokoiłem jadąc po wiejskich drogach (kocich łbach), ale teraz jestem spokojny. Mój tranzystor padł przy przebiegu ok. 270K KM.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-119894 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Don_camillo jeszcze jedno pytanko. Wyciągałeś całą pompę ze swojej Astry czy jedynie moduł sterownika? Jeżeli sterownik to na polutowanie odciętych przewodów jest bardzo mało miejsca.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-119869 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Witam. Jest tu troszkę tego. Napisałem w innym temacie ale tu też się zapytam. Czy błąd P1630 można usunąć przez wymianę elektroniki czy należy regenerować całą pompę. Wiem że to pytanie na skróty ale za podpowiedź będę wdzięczny. Spadło to na mnie znienacka bez żadnych objawów, szarpnięcie w czasie jazdy i już.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-119773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam, ja wyjmowałem tylko sterownik. pompy nie ruszałem. Podpowiem, że o wiele większy problem miałem z wyjęciem sterownika (problem z dojściem do dwóch śrub - musiałem pożyczyć specjalnie wygięte klucze torx) niż z przylutowaniem poźniej przewodów. Kilka filmików na Youtubie o tym jak prawidłowo lutować bez zimnych lutów (wbrew pozorom polecam obejrzeć, mi się też wydawało że wiem jak się to robi) i nie ma problemu pomimo, że rzeczywiście kable są dość krótkie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-119697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość service Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam mam taki problem z Astra G 2000r 1.7DTI Przeczytalem tutaj juz 31 stron i jade dalej, ale moze ktos bedzie wiedzial o co chodzi temu motorkowi, bo nie moge sie z nim dogadac, problem sie dzieje z (chyba) pompa wtryskowa badz tym jej nieszczesnym sterowniku!! Jak autko postoji, odpalam je chodzi elegancko, jak juz troszke dostanie temp, i zacznie sie go gazowac powyzej 2000tys obrotow zapala sie kontrolka od pompy auto gasnie, nie odpali dopoki chwili nie odstoji.. Podpialem sie op-com em wyskakuje bład P0370... na dodatek pojawia sie takze blad P0335 ale tylko gdy silnik jest cieply na zimnym go nie ma, natomiast ten blad P0370 jest caly czas. Sprawdzalem przy pompie wartosci tych czujnikow, w autodacie podana jest ich opornosc 230om dla tego czujnika srodkowego, dla czujnika temp ok tam2600om na zimnym silniku, wydaje mi sie ze to nie problem tych czujnikow, ale ten blad wlasnie P0370 chyba mowi o uszkodzonym czujniku przepustnicy. Ale sie tak zastanawiam czy to nie aby bedzie ten slynny tranzysor w sterowniku, ale dziwne ze to sie dzieje dopiero po powiedzmy 5 min od odpalenia i powyzej 2 tys obrotow gasnie, gdy odpalilem i chodzil na biegu jalowym to osiagnal temp 90st nawet, gdy tylko dalem troszke gazu powyzej 2 tys obr od razu zdechl pozdr. czekam na sugestie [ Dodano: Czw Gru 17, 2009 16:12 ] dodam jeszcze, ze nie mam sterownika na pompie bo zauwazylem ze wszyscy maja problem z tym sterownikiem, ja mam sterownik pod pompa przykrecany na 4 sruby na klucz 10tke, i tam jest latwiej rozebrac go podobno, jest kostka rowniez ze nie trzeba ciac kabli czy ktos mial taki problem, napisalem ze to DTI ale dziwne bo sterownik ma jakby od DTL albo DT czy dobrze rozumiem ?? czy ktos wie co w nim naprawiac oprocz ewentualnych zimnych lutow !! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/40/#findComment-117676 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.