Gość infusio Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Jaką najwiekszą turbinke mozna wcisnac do mojej asterki (2.0 16v DTI ) uwzględniając ewentualną przeróbke kolektora wydechowego.??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-236067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 nie ma sensu wciskac wiekszej pompa paliwa nie wydoli   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-236048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 A jaki najwiekszy silnik oplowski mozna tam wcisnąs czy 2,2 16V DTH bedzie pasował ?? ten z zafirki bo niewiem czy do asterki był taki montowany kiedykolwiek ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-236044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 byl montowany 2,2 do astry ale raz dostac sam silnik bedzie ciezko dwa bedzie drogi trzy sam silnik to malo do tej zmiany -osprzet moze sie roznic chcesz wiecej mocy zacznij od chipa w dobrej firmie bedziesz mial moc i moment podobny do tego w 2,2 dti   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-236038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Najpierw chciałbym zabrać sie od innej strony czyli zmiana tarcz hamulcowych na wpełni wentylowane , utwardzenie zawieszenia wymiana amorków na bardziej "zywe" utwardzenie tułu, rozpórka z przodu ( cholernie ciezko znaleźć do asterki jakis orginał ) zmiana kolektora wydechowego na bardziej ergonomiczny, wydech mam juz remusa poprawienie dostępu powietrza do narazie fabrycznego intercoolera, niestety niewiem jak wyglada sprawa z wymianą wtrysków na wieksze czy ta felerna VP44 wydoli czy trafi ja szlag bo jak narazie odpukac pije roznej jakosci ropke i smiga ok tak wiec jesli macie jakies uwagi chetnie wysłucham porad bardziej doświadczonych kolegów. Na koncu dopiero zabrałbym sie za chipa bo dopiero wtedy bedzie to bezpieczne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-236030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 bez przesady 20 koni to nie az tyle zebys musial zmieniac hamulce i zawieszenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-236023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Zawieszenie mam wytrzaskane wiec skoro i tak bede je zmieniał to dostosuje do własnego stylu jazdy jakies 30 tys km temu miałem na tyle po 47 % wiec najwyzsza pora co do rozpórki to mialem okazje potestowac to na inny samochodzikach i efekt jest wyczuwalny odrazu .. orientujesz sie moze jak wyglada sprawa wymiany wtryskiwaczy ?? i jak odbija sie to na pompie paliwowej ?? Fakt 20 koników to mała roznica wiec pytanie czy do wyczucia i jak przekłada sie na osiągi jesli teraz do 100 mam okolo 10 s +/- 0.5 aaa hamulce no coz kilka razy zagrzałem je tak ze ledwo zahamowałem przed np zakretem wiec w to tez musze zainwestowac niewiem czy to naturalne czy to wina opon czy czegos ale w ciepłe dni powtarza mi sie to czesto   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-235995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 rozporki dzialaja najlepiej przy obnizonym zawieszeniu przy normalnym mija sie to z celem akurat mam u siebie zamontowana roznica w prowadzeniu na zakretach jest spora zrob najpierw to co potrzebne zeby jezdzic bezpiecznie a potem sie baw w podnoszenie mocy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-235990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Mhm dlatego wpierw chce sie zając zawieszeniem itd a dopiero potem mocą. To jest powód dla ktorego tak wyputuje aby moc od poczatku do konca zrobic to zgodnie ze sztuka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-235988 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 co do kwestii mocy to nie baw się w żadną wymiane wtrysków- żeby to zrobić trza rozgrzebać cały silnik zdjąc głowice itp a efektu chyba praktycznie żadnego-o ile w ogóle da się założyć jakieś większe. Szczerze mówiąc wątpię. Co do turbiny przy większej rzeźbie podobno da się założyć z 2.2 albo podobną ale generalnie największe ograniczenie to pompa no i niezbyt duża wytrzymałość samego silnika. Kiedyś zgłębiałem temat i komuś udało sie nawet w trudzie wycisnąć jakieś 137KM na jakiejś customowej turbinie i wolnym wydechu. Właściwie najlepsza rada jaką dostałem u tunerów-chcesz mocy kup inne auto Dlatego olałem i zdecydowałem sie na samego chipa- bezpieczne 121KM i 275 niutków-zawieszenie, przeniesienie napędu , hamulce w seryjne spokojnie dają radę- można jeszcze ewentualnie wyciąć kata to turbawka będzie się szybciej wkręcać. A potem poszedlem za radą i do modów zakupiłem najmocniejsze 1.9 tdi i to dopiero jest fun ) P.S. sory ale nie uwierzę że seryjne DTI ma 10.5s 0-100. Mimo tłumika remusa )) jest to raczej w okolicach 12s a po chipie wg moich pomiarów ciut poniżej 10s Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/9/#findComment-235976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.