Skocz do zawartości

Opel ASTRA G CHIPTUNING: plusy i minusy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Jest pełno niemieckich firm tuningowych, które odstawiają fuszerkę. Nasze rodzime firmy wcale nie mają się czego wstydzić a często świadczą usługi na dużo wyższym poziomie. Wystarczy spojrzeć na taki unitronic czy vtg albo promotora i wiele wiele innych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja nic nie mam pszecziwko polskiego Tuningu,bo ja zyje w niemczech i ja znam tylko tu Tuningowe firmy,pszewaznie o oplach.

Jak macie jakes Tuning firmy tylko opla to dajcie znac.

 

Ps: Wszedzie sa Tuningowe firmy co odstawiaja fuszerki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Anonymous

Witam mam takie pytanko stoi juz anglik pod blokiem i będę chciał przełożyć komputer z mojej astry ponieważ w tamtej miałem gdzies koło 130KM (Prawdopodobnie komputer był mapowany ) a w tej jest orginalnie 82 KM silniki sa takie same DI 16V.Będą jakieś niespodzianki czy powinien przyjąć komputer bez problemu Anglik??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli tamten poprzedni to byl DI znaczy sie 2.0 DTL to nie ma takiej mozliwosc zeby mial 130 koni bo z tego silnika sie nie da tyle wycisnac conajwyzej 100-105 to tak. Jesli przelozysz kompa z nadkola, modul przy immo to powinien silnika gadac normalnie oczewiscie z pastylkami immo w kluczykach z rozbitka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Na pewno miał wecej Kucy niż 100 czy 105 jak jezdze teraz tym 82 koni to jak bym prawie stał w miejscu....Tak myślałem czyli powinno wszystko śmigać tylko immo trzeba jeszcze przełozyć z rozbitego ale to i tak cały kokpit bede wymieniał wiec stacyjka z immo tez będzie ze starego.A jest jeszcze jakiś komputer inny od tego nad nadkolem ??Na allegro znalazłem takie coś

 

http://moto.allegro.pl/item370777266_opel_astra_g_komputer_sterownik_silnika.html

 

to chyba nie jest ten komp z nad kola???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej mozliwosc zeby wiecej wycisnac z DTLa jak okolo 100 koni. Na hamownaich czasem pokaze po chipie 103, 101 czy nawet 105 ale to i tak zadna roznica. WIecej z tego nie wycisniesz nawet jakbyc skrecil zawor od turbo bo pompa tyle nie da niestety paliwa.

 

Co do ECU to chodzi wlasnie o ten z nadkola i nie ma innego- musisz przelozyc tak jak pisalez ECU i zdaje sie ten modul ze stacyjki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności