Skocz do zawartości

Opel ASTRA G CHIPTUNING: plusy i minusy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

oprogramowaniem i paroma detalami

chlopaki na VU rozgryzali problem zmiany z DTL na DTH

i nie byl to sam intercooler

ok, edytowałem mój wcześniejszy post, natomiast w przypadku isuzu te 10km róznicy to juz chyba tylko intercooler.

 

Zeby nie było EOT to powiem, że mój znajomy jeszcze z liceum ma octavie 1.8t i moc podniesoną chipem z 150 do 170km i zrobil juz 40kkm bez żadnych awarii.

 

edit: jak następnym razem bede na jakim zlociku ( na jakims parkingu, na grilu :rockon: ) to spytam sie chłopaków czy mają jakies problemy po wstawieniu chipa, tylko to trzeba jakoś teraz bo zimno sie robi.

 

pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W taki razie czym różnią się te dwa modele oprócz tego że mają one inną moc i jeden ma intercooler a drugi nie ?? sam chcem uzyskać wiekszą moc w moim DI

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orpogramowanie silnika na bank

nie wiem jak z turbina

 

mam do przerycia cale archiwum na forum VU

wiem ze glowili sie ile jest roznic i wyszlo tego troche

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samym intercollerem nie dobijesz do 101 koni :D

wiec to tylko teoria z tego co widze ???

 

130 kucy z DTH jest ciezkie do osiagniecia

oczywiscie że samym intercoolerem mocy nie zwiekszysz do 101koni. dodanie intecoolera podniecie moc ale zapewne niezauwazalnie.w silnikach dth są oprócz intercoolera inne mapy paiwa wgrane do ecu. 130 koni jest do osiągniecia w tych silnikach ale tyrzeba zmienic turbine bo oryginalna niedarady wtłoczyc wystarczającej ilości powietrza.tak wogole poniesienie mocy do tych 130 koni niewróży nic dobrego dla pompy wtryskowej a jak wiadomo VP44 to dos delikatny sprzet.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie orientujecie sie czy z 1.7 isuzu mozna chipem cos zdzialac? bo na trasie jak niekiedy trzeba przycisnac mozna osiwiec ze stresu majac tira obok i przed sobą :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toty chyba z autkeim masz cos nie tak

 

ja u siebie w F w kombi tez mam isuzu i jedze z tym dosyc dynamicznie

fakt ze czasami trzeba do 4 albo nawet 3 zredukowac ale jak juz pociagnie to potem jest bardzo zwawy - jezdzilem gorszymi ze tak powiem

 

a na trasie to nawet nowsze lepsze i teoretycznie szybsze autka bez problemu objezdzam

(i spalanie przy tym ponizej 6 na 100) takze bez zadnego chia jestem bardzo zadowolony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek a chcac dynamicznie przyspieszyc do ilu obrotów ciagniesz silnik? Ja to robie do ok 3tyś bo potem to zauważylem ze obroty rosną ale silnik juz nie ciagnie zabardzo. Dziwne bo bledów mi nie wybija jak narazie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności