Skocz do zawartości

Astra G diesel-problem z odpalaniem po dłuższym postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Czy różnica w pracy silnika będzie duża w zależności czy to będzie olej (bez oznaczenia że do diesla) w stosunku do oleju o oznaczeniu (Turbo diesel) ?

Mobil jest uniwersalnym olejem z tego co wiem .Na opakowaniu pisze .Po wymianie oleju możesz mieć takie objawy jest lepsza lepkość , [smarnośc ] i może to być powodem takiego zachowania ! Tamten był już przepracowany ! ;)

 

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Witam.

Przyszło mi do głowy czy czasem nie jest walnięty elektro zawór od gaszenia silnika.Po przekręceniu stacyjki dostaje on napięcie i otwiera paliwo żeby silnik zaskoczył może wiesza się lub nie do końca otwiera i z tąd ten problem ? Miał ktoś to.?

 

  • 2 tygodnie później...

Siemka :lol: panowie mam takie 2 problemy: po długim postoju (2 tygodnie, samochód nie jest garażowany) po zapaleni silnika nie zgasła mi dioda od świec żarowych, dopiero za trzecim razem po zapaleniu silnika zgasła, a drugi problem to włączająca sie kontrolka od układu chłodzenia, wymieniałem ostatnio w ASO taki czujnik (nie pamiętam jak on sie nazywa) przy wentylatorze ale to nic nie zmieniło, chodzi mianowicie o to że gdy zapali mi sie ta kontrolka to włączają mi sie oba wentylatory i do chłodnicy i od klimatyzacji. Sorki że pisze w tym temacie ale nie wiem czemu nie mogę dodać nowego tematu na forum.

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

auto przestało palić z rana potem okazało się że po postoju ok 3 godzinki również nie odpala za pierwszym razem. po wymianie filtrów problem nie ustąpił. auto trafiło do mechanika miał sprawdzić ciśnienie na wtryskach i szczelność układu paliwowego o każdej wymianie miał informować telefonicznie. 2 dni później po 10 nieudanych próbach dodzwonienia się do mechanika i dowiedzenia się co z autem w końcu zadzwoniła sekretarka że auto jest do odebrania i przygotować 400pln. wkurzony ( bo miał mówić co wymienia i za ile) zapłaciłem i autkiem przyjechałem do domu. rano problem sie powtarza. reklamacja - postawiłem mechanikowi auto rano, miał zadzwonić do 18. oczywiście nie zadzwonił auto zabrałem o 20 bo jak zostawiłem na parkingu tak stało nie ruszone. jak zapytałem co zrobili za te 400 zł to powiedział że trójniki i rurki przelewowe ( niezła cena) pewnie nawet nie ruszył żeby sprawdzić resztę na dodatek nie przykręcili mi paru rzeczy i były luźne.

postanowiłem wziąć sprawę we własne ręce:

wykręciłem i wyczyściłem zawór egr, teraz planuję wstawić pompkę ręczną do odpowietrzania z wbudowanym zaworkiem zwrotnym, odpowietrzyć układ i zostawić ją tam w układzie na stałe co wy o tym myślicie ?

przy okazji sprawdzę wtryskiwacze może wymienię uszczelki ?

i czy nieszczelność na cylindrach ma taki wpływ na odpalenie? wiem że jak się silnik rozgrzewa to sie uszczelnia.

 

[ Dodano: Wto Mar 04, 2008 08:37 ]

Czy ktoś z Was przy uruchomieniu silnika odczuwa mocne szarpnięcie silnika w momencie uruchomienia. ?

miałem taką przypadłość lekkie szarpnięcie i przez chwilkę drgania.

 

lekarstwo: ustawienie obrotów silnika i wszystko wróciło do normy.

a co do oleju to lepkość i gęstość ma znaczenie

 

ompkę ręczną do odpowietrzania z wbudowanym zaworkiem zwrotnym, odpowietrzyć układ i zostawić ją tam w układzie na stałe co wy o tym myślicie ?

dewastator, W pierwszej kolejności napisz dokładnie jaki posiadasz silnik itp. Bo to co tu wymieniłeś że zaczniesz wymieniać sam .To mam duże wątpliwości :?:np. uszczelki wtrysków ,jeżeli jest to silnik2,0 to mają z tym problemy nawet mechanicy. Pompkę owszem można zamontować ale przy pompie Vp 44 to tylko możemy odpowietrzyć lub uzupełnić filtr, bo jeżeli będą walnięte uszczelki na tzw. trawersach to możemy sobie pompować w nieskończoność i nic nie pomoże. :) Poza tym 400zł za przelewy :) metr przewodu 16zł i 3 trójniki w sklepie z rybkami 9zł lub oryginalne w aso 9zł szt. To zrobili interes roku http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/laugh.gif :lol: A silnik dalej nie pali bo sie zapowietrza http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif

 

Gość Anonymous

najczęstsze powody zapowietrzania w 2.0 DT:

-przelewy

-uszczelki mostków na wtryskiwaczach (mechanicy mają z nimi problem bo za mocno je dokręcają i koślawią nowe uszczelki, czasem też same mostki potrafią się zdeformować, i można wtedy uszczelki w nieskończoność wymieniać.

-uszczelki odbudowy filtra paliwa, sama obudowa też potrafi się zdeformować.

-wszelkie przewody paliwowe

 

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam! Koledzy pomóżcie :D Już nie wiem co może być z moja astra?? wszystko zaczęło sie od zapowietrzenia gdy stała na równym... po 2 dniach nie chciała już wogóle zapalić, po podpieciu do kompa okazało sie ze padł sterownik pompy wtryskowej. koszt naprawy sterownika 2000 PLN. Auto odebrałem i po 3 nocce zapaliła i zgasła trzeba było pokręcić ale zaskoczyła. to Pojechałem do ASO zrobili mi przelewy i odpowietrzyli. Był spokój znowu z 4 nocki i to samo. pojechałem do ASO i wymienili mi zawór zwrotny na pompie. pomogło na tydzień i to samo! zapala na 2-3 sekundy i gaśnie. To kolejna wizyta w ASO i wymiana uszczelniaczy wtrysków. Zrobili i po 3 nocce znowu zapaliła i zgasła, o prawda już nie trzeba było tyle kręcić co wcześniej ale trochę trzeba było...

 

Tak wiec nie mam juz pomysłów co jeszcze może jej dolegac ;);)???

 

Posprawdzaj jeszcze kableki od pompy bo moze gdzies nie kontaktuje wtyczka albo sie przetarl kabel.

 

Gość Anonymous

Kable sprawdziłem sa ok!

Bylem dzisiaj z asterka w ASO i po sprawdzeniu wyszlo im ze przestawiacz kata wtrysku cos sie przyciera i to moze byc powoem tego ze nie pali jak stoi na rownym... I znowu bedzie ladny wydatek ???

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności