Skocz do zawartości

Astra G diesel-problem z odpalaniem po dłuższym postoju


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

gdzie mozna kupic parciane przewody,które by sie nadawały do tego celu??

Najlepiej z częściami do opla bo będą w miarę dobrej jakości w sklepach z częsciami do jelcza też są ale złej jakości i do tego złe rozmiary przewód dostaniesz na metry i musisz sam go pociąć na kawałki :]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ta sama firma która produkuje paski rozrządu, paski klinowe, mozesz kupic innej firmy poniewaz z tego co wiem to chyba producenci wycofali sie z produkcji parcianych( opel tez juz produkuje gumowe) w kazdym sklepie motoryzacyjnym maja a firmy sa rózne

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Przeczytałem 26 stron tego tematu i chce sie podzielić moim spostrzeżeniem i problemem zarazem. Posiadam VB 2.0 DTI i problem z odpaleniem wystapił u mnie kilka razy. Mianowicie pewnego ranka wsiadam do karawanu przekrecam stacyjke , wkładam panel do radia, (ok -3-4sekund pozniej) przekrecam kluczyk a tu .......... kleklekle i nic! Rozrusznik kreci, paliwa owszem mało alle nie brakuje (ok 6-7 litrow). To moj pierwszy gruźlik wiec chwila zastanowienia, wciskam gaz i krece i .... kleklekle po 3-4 sekundach zaczyna łapac, wiec mysle zapowietrzony. Chwila przerwy dla akuma i rozrusznika i dalej krece i za chwile załapał, chmura siwego dymu i juz ładnie klekocze :D . Samochod kupiłem 10 dni wczesniej, był po GENERALNYM przegladzie w ASO i przegladzie warsztatu ktory nalezy do salonu ktory mi go sprzedał. Mam na niego 1 rok pełnej gwarancji jak na nowy, asistance itd wiec był przeczepany jak przez celników :lol: (takie tu bajery sa w Hszpani ??? ) wiec . Sobie mysle przypadek albo cos. Już miałem jechać i krzyczeć o wymiane pompy ale cóś droższego :wink: . Auto stało ok 9-10 godzin. Kilka dni poźniej stanąłem na ok 2.5 - 3 godziny pod domem i znowu to samo. I jeszcze tak miałem dwa razy. Zaniepokoiło mnie to strasznie ale nie miałem czasu jechac do warsztatu. Po przeczytaniu wielu waszych przypadków i porad przemyślałem sobie wiele przyczyn i przeanalizowałem okolicznośc dochodząc do wniosku że zawsze działo mi sie to jak stałem "mniej czy bardziej" z górki. W przypadku drugim było to pochylenie ok 15-17 st. Ano to nie bedą swiece (bo są nowe) ani temp. niskie nie nie było mniej do tej pory jak 17 nad ranem, co prawda przebieg nie duży 132 tys ale 6 lat jej juz minęło i cieplej tu troche :lol: mogło se sparciec i spękać. Za 3 i 4 razem paliwa miałem tez licho. Więc przekonany jestem (dzieki wam i mojej bystrości :) ) że bedą to nieszczesliwe trójniki lub (i) przewody. Jak to sie mówi przyczyn może być wiele ... najlepiej zaczynajmy od najprostrzych i najbardziej błachych :D

Tak na marginesie to powiem wam, że forum niezłe mamy, ludzi życzliwych ..... adminów pobłażliwych (czyt. wyrozumiałych :) )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że problem z nieodpalaniem minie po wymianie uszczelek pod wtryskami (przy okazji przeczyściłem kolektor). Niestety tak jak było tak jest i czasem DTI ma problem z odpaleniem. Przelewy też są wymienione.

 

Czy jest jakiś sposób na stwierdzenie czy przyczyną nieodpalanie jest zapowietrzanie?? Można to jakoś zobaczyć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że problem z nieodpalaniem minie po wymianie uszczelek pod wtryskami (przy okazji przeczyściłem kolektor). Niestety tak jak było tak jest i czasem DTI ma problem z odpaleniem. Przelewy też są wymienione.

 

Czy jest jakiś sposób na stwierdzenie czy przyczyną nieodpalanie jest zapowietrzanie?? Można to jakoś zobaczyć?

co z tymi uszczelkami pod wtryskami?

ale sie rymlo

czy to tez jest glowna przyczyna trudnosci w odpalaniu po dluzszym postoju??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że problem z nieodpalaniem minie po wymianie uszczelek pod wtryskami (przy okazji przeczyściłem kolektor). Niestety tak jak było tak jest i czasem DTI ma problem z odpaleniem. Przelewy też są wymienione.

 

Czy jest jakiś sposób na stwierdzenie czy przyczyną nieodpalanie jest zapowietrzanie?? Można to jakoś zobaczyć?

co z tymi uszczelkami pod wtryskami?

ale sie rymlo

czy to tez jest glowna przyczyna trudnosci w odpalaniu po dluzszym postoju??

Podobno jest to częstą przyczyną. Ja bym tego nie robił, ale znajomy mechanik jak już się zabrał do czyszczenia dolotu, to zrobił też to, ale trzeba przyznać że jest to dość upierdliwa czynność bo trzeba pół silnika rozebrać i rozrząd rozpiąć http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Niestety w moim przypadku jak widać nic to nie dało... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JESLI nie ustali sie przyczyny zapowietrzenia i nie usunie usterki to nastepnie uszkodzeniu ulega elektronika pompy wtryskowej ( choc nie zawsze ) koszt naprawy od 800zł do 3000 zł przy wymianie pompy a czasami wystarczy wymienic trójniki lub przewody koszt 10 zł http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

Moim zdaniem jest to jedyny mankament tych pomp, dla pocieszenia powiem ze nie tylko opelki maja ten problem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki jest koszt wymiany uszczelek pod wtryskami?

dwa razy bylem w serwisie opla z tym problemem

sprawdzili uklad paliwowy,wymienili jeden wezyk powrotu paliwa(przelewowy) i na koniec powiedzieli mi,ze trzeba wymienic uszczelki pod wtryskami

Seriis to Opel SZpot Swarzędz.A moze ktos z na z okolic Poznania,Gniezna jakiegoś mechanika ,który rozwiąże ten problem??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności