Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No to jak słychać przy drążku, to cofnij się na 1 stronę tematu.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

ok. Jutro wymieniam ten bolec na wybieraku... zobaczymy moze to pomoze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie możesz kogoś poprosić, żeby ruszał drążkiem, a ty byś patrzał, gdzie jest luz?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

no jutro sprobuje to opanowac... jade do kumpla to moze to rozgryzemy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w przypadku wymiany gumy, którą opisano na początku tematu, wyciąganiu drążka, konieczna jest późniejsza regulacja biegów opisana poniżej, czy po prostu sklecamy wszystko razem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

no i jednak to nie byl bolec... Chyba sie juz poddaje z tym... z tego co sie pytalem w sklepie to ten pajak do Corsy B kosztuje cos okolo 600 zl yyy :drunk:

 

[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 15:28 ]

na 90 % mam rozklekotana ta srodkowa czesc wybieraka te czesci od 11 do 17.

Jak roszam lewarkiem to widac jak to "podskakuje" do gory i w ogole na wszystkie strony.

Ne wie ktos moze ile takie zestawik naprawczy by kosztowal?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Pytanie do założyciela tematu(specjalisty od biegów)u mnie z biegami jest ogólnie ok,jadynie dwójka wchodzi troche opornie ale tylko z luzu bo z jedynki jest dobrze...

A drażni mnie co innego a mianowicie,słychac mały pisk,skrzypienie gdy zmieniam biegi ale tylko z dwójki na luz,albo z czwórki na luz.Podobno w astrach nie dolewa sie sie płynu do skrzyni,to co moze powodować te "obcieranie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

.Podobno w astrach nie dolewa sie sie płynu do skrzyni

kolego dolewa się lecz nie płyn tylko olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolewa/wymienia się olej, ale najpierw trzeba sprawdzić poziom.

Niby opel mówi, że olej w skrzyni jest do samego jej końca, moja skrzynia przejechała 300.000km i była ok, ale nie zawadzi sprawdzić.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja37,

Witam serdecznie mam problem z biegami nie wchodzi mi 1 i 2, np kiedy jade i

zatrzymuje sie na swiatlach i chce wrzucic 1 to czuje jak bym ruszalz 3 z 2

to samo od pewnego czasu zdarza sie to coraz czesciej :/dodatkowo jeszcze

kiedy usiłuję zredukować bieg na 2 to w 98 na 100 przypadkach wskakuje mi 4.

znalazłem Twoje porady na FORUM OPEL i widzę że znasz się na tym i wiesz

o co chodzi. bardzo bym prosił o jakieś instrukcje jak to wyeliminować,

dobrze byłoby jak znalazły by się również zdjęcia i dokładne opisy krok

po kroku. moje autko to corsa b 97, 1,2i c12nz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No świeżych zdjęć nie będzie, bo przecież specjalnie nic nie rozbierałem, robiłem fotki (przy okazji).

No i ciut za zimno żeby grzebać.

Weź kogoś do pomocy i niech macha dźwignią, a ty patrz, gdzie jest luz.

Wsteczny wchodzi normalnie?

Może sama regulacja starczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja37,

nie licze na nowe fotki tylko na uporządkowany plan co jak po kolei zrobic. wsteczny wchodzi bez zadnego problemu, klopot jest tylko w 1 i 2. z tym ze bieg 2 jesli wchodzi po pierwszym to dzieje sie to tak jak powinno bez zadnych oporow. dopiero przy redukcji z wyzszego sa trudnosci. a pierwszy zawsze stawia opor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy niby zawsze jest zsynchronizowany, ale ja też nie wrzucę 1 jak sie toczę 30km/h, to też nie wchodzi.

Widać jest jakieś zabezpieczenie.

Regulacji próbowałeś?

Luzy sprawdzone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zobacz czy bez problemu wchodzą Ci 1 2 jak podniesiesz pierścień od wstecznego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam mam ten sam problem z biegami w mojej astrze chodzi mi o 1 i2 bieg ktore ciezko wchodza a zwlaszcza kiedy jest temperatura minusowa,sprawdzilem stan oleju i jest ok,troche poczytalem na forum na temat tych biegow i przymiezam sie do wymiany tego bolca na wybieraku dzisiaj profilaktycznie z kumplem sprawdzilem luz w tym miejscu i jest dosc spory,ale nurtuje mnie jeszcze jedna sprawa i mam nadzieje ze kolega JA 37 podpowie zna ten temat i wymienial to albo ktos inny kto wymienial to,wiedz jak sprawdzalem ten luz zaówazylem ze oprocz tego bolca jest tez drugi bolec na tej drugiej czesci a w srodku tych dwoch elementow podobno jest jakas plastikowa kostka ktora tez mozna wymienic, wiec pytanko czy te rzeczy tez wymienialiscie czy tylko ten jeden bolec bo mysle ze te trzy rzeczy maja wplyw na ten luz bo jak jest luz na jednym bolcu to na drugim tez pewnie.i dziwi mnie to ze nikt nie pisal o tym drugim bolcu moze tego drugiego sie niewymienia i tej kostki a ja zabardzo dociekam ale wole sie dowiedziec bo jak sie da to wole wszystko wymienic i miec pewnosc ze zrobilem to rzetelnie. z gory dziekuje za kazda sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wojtyna51, w zależności od modelu/rocznika (zresztą jest z tym różnie)

kostka może być z jednym bolcem - czarna gumowa, drugi spinający kostkę powiedzmy że jest zanitowany na stałe

lub kostka z dwoma bolcami - biała z tworzywa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

czyli jedynym rozwiazaniem jest wyciagnac i zobaczyc jak to tam wyglada,w nasteny wekend sie za to zabiore ,jak sie da to wymienie te trzy elementy a jak nie to tylko ten jeden bolec i jestem dobrej mysli ze to bedzie koniec histori z biegami,chociaz mam pewne obawy bo przy ciezko wchodzacej 2 jak ja wrzucilem na chama to nieraz zgrzytnelo a zgrzytniecie moim zdaniem to wina barzdziej synchronizatora albo konczacego sie sprzegla niz luzów na wybieraku lub innych luzów.ale to sie okaze jak wymienie ten bolec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kostka może być z jednym bolcem - czarna gumowa, drugi spinający kostkę powiedzmy że jest zanitowany na stałe

Czyli taka jak w moim przypadku tak:

 

Dołączona grafika

 

Domyślam się, że nr 1 zaznaczyłem bolec wymienialny (jest na nim widoczny spory luz przy poruszaniu lewarkiem). Czy zatem zaznaczony nr 2 drugi bolec jest tym zanitowanym? Czy należałoby wymienić całą kostkę (plus bolce - oba) czy wystarczy bolec nr 1? Jeśli całą, to bolec nr 2 należy rozwiercić, czy da się go bardziej humanitarnie wyjąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznij od bolca nr 1 - to ten wymienny

numeracja GM - 90523189 , 07 58 915

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,też chce wymienić bolec nr.1,tylko jak się go wyciąga ,on ma jakieś zabezpieczenie,bo nie chce niczego urwać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.