Skocz do zawartości

Gość benek90

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Kolega Benek90 pisze że ma silnik C16SE, a parę postów wcześniej wspomina że wymieniał Aparat zapłonowy i rozdzielacz zapłonu :roll:http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

Przecież do tego silnika ładowali tylko DIS http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość benek90

witam to znow ja wymienilem swiece i troche lepiej chodzi ale nadal cos szarpie po dodaniu gazu sie zadusi ja to juz neiiwiem sam co to moze byc wszystko jest wporzadku a nadal go dusi i szarpie a moze to przez ta poduche ze zerwana jest???to przez nia sie silnik rusza????co mam zrobic zrobilem juz wszystko to co mi mowiliscie i nic:(((moze zaloze strumienice to bedzie lepiej chodzila>>:wink:?bo teraz mam jakas puche i dostaje rezonans i to moze przez to???nieiwiem juz sam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam Chciałbym dołączyć się do ww tematu i wielu innych pochodnych - o tematyce wypadanie zapłonu, szarpanie, nierówne obroty itd.

Mam Astrę z 2003 roku z14xe, silnik dziwny bo nie mam EGR-a oryginalnie, nowe świece, filtry, olej, przepustnica czyszczona przebieg 85 tyś km.

Opiszę krótko problem:

- po odpapleniu silnika ustawiam np. obroty na 1300 lub 1500 i więcej np 2000 stabilizuje je i zaczynają pływać +/- około 50 do 100 obrotów uwaga wszystko dzieje się na biegu jałowym na postoju,

- a w czasie jazdy najczęściej pływanie występuje przy lekko wciśniętym pedale gazu (pedał gazu elektronicznie regulowany) i jest oczywiście wyczuwalne ekkie szarpanie które doprowadza mnie do nerwów, chcę to zdiagnozować !

Poświęciłem kilkaset godzin na forach, wydałem pieniądze u mechaników i nic a nie pogodzę się z faktem że ten model tak ma coś jest nie tak !

Kody błędów nie wyświetlają się a w serwisie z odczytu nic nie wynika wszystko jest w porządku.

Uwagę moją zwrócił fakt że przy słabej jakości paliwa (marketowe) buja obrotami bardziej i częściej niż np ze stacji firmowych.

Proszę o pomoc z góry dziękuję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benek90

u mnie jest tak ze po dodaniu gazu z biegu 1 2 3 dusi i szarpie gdy natomist juz jade to oki nieszarpie niedusi tylko przy dodawaniu gazu i gdy gdy ma mniej niz 2tys obrotow gdy ma ponad chodzi elegancko plynnie tylko wlasnie przy tym ruszaniu i ponizej 2 tys obrotow wogole niema mocy ma straszniego mula

 

[ Dodano: Pon Maj 25, 2009 15:59 ]

a jak sie czysci paliwo?:wesoly:?

 

[ Dodano: Pon Maj 25, 2009 16:09 ]

a jak sie reguluje obroty???

 

[ Dodano: Pon Maj 25, 2009 19:47 ]

i ponadko auto ma strasznego mula nieiwiem od czego to zalezy nieiwiem czemu ma mula niby wszystko wymienione i nic dalej go szarpie muli i dusi:(

 

[ Dodano: Pon Maj 25, 2009 19:50 ]

i o cochodzi z ta regulacja co sie reguluje?:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kinio25
marcin025,

Mam Astrę z 2003 roku z14xe, silnik dziwny bo nie mam EGR-a oryginalnie,

hmm mam rowniez Z14XE i w moim silniku jest EGR

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeżeli chodzi o czyszczenie paliwa mamy tu na myśli dodatki do paliw np. shell, stp, sonax, itd. nie korzystałem ale teraz szykuję długą trasę około 2000 km więc zakupie jakiś specyfik do paliwa - co polecacie ? ale mam małe wątpliwości czy to pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No to spróbuj, dodać środka usuwającego wodę i czyszczącego paliwo.

Mam podobne objawy i podobnie jak Ty jestem pewien, że ten typ tak nie ma.

Już się zająłem czyszczeniem, ale nie mam przed sobą tak długiej jazdy, więc potrwa to zdecydowanie dłużej.

Miałem takie objawy w 7-miu poprzednich autach i zawsze pomagało.

Srodki to wydatek kilku zeta,(firma bez znaczenia) więc warto spróbować, choćby po to , żeby wyeliminować złą jakość paliwa.

"Ogra", masz na pewno, ale żeby do niego dojść trzeba zdjąć osłonę silnika.

 

No i daj znać, czy przyniosło to jakiś efekt.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benek90

a co moze byc objawem jak soje na postoju na jalowym to mi kierownica drzy co jakis czas tak jakby silnik nierowno chodzil i jak dlugo postoi na sloncu to ciezko go odpalic trza pare razy zakrecic zeby zalapal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności