Skocz do zawartości

Gość benek90

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Jak tylko przejade trase ze specyfikiem do paliwa to dam znac, a co do egr-a to na 100% moj model go nie ma sciagalem pokrywe sprawdzalem nawet bylem w serwisie upewnic sie czy to oryginal czy ktos usunal badz ukradl ;) EGR-a - potwierdzono mi ze to oryginalna zaslepka i nawet instalacji nie ma do niego. Moje auto to dziwna wersja byl wyprodukowany w niemczech w grudniu 2003 roku i ma silnik z14xe bez egr i praca jego wskazuje ze mam twinport z tym ze nie ma oznaczenia w typie silnika no i mam pasek rozrzadu a podobno twinporty maja lancuch.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość andrzej_m55

tak też spotkałem asterkę z silnikiem 1,4 bez miejsca na ERG tylko sądziłem że to jakiś składak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benek90

a co moze byc objawem jak soje na postoju na jalowym to mi kierownica

drzy co jakis czas tak jakby silnik nierowno chodzil i jak dlugo postoi na sloncu to ciezko go odpalic trza pare razy zakrecic zeby zalapal

 

[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 15:10 ]

i mam jeszcze jedno pytanie wczoraj wymienialem uszczelke tam gdzie sie dolewa oleju i po podniesieniu tego dekla sa am jakies waleczki zawory czy cos i mam pytanie one maja byc w oleju cale bo tam prawie niema oleju

 

[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 15:17 ]

a amm jeszcze pytanie bo mi iskrzy na kablach i tam gdzie wkreca sie swiece na tych dwoch tez iskrzy i na jakiejs cewce gdzie sie podpina 5 kabel wn i mam pytanie czy jesli niekapia te kable a tylko iskrza to sa dobre?;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

jeszcze pytanie bo mi iskrzy na kablach i tam gdzie wkreca sie swiece na tych dwoch tez iskrzy

to jest przyczyna nie równej pracy silnika

zmień przewody WN.

sa am jakies waleczki zawory czy cos i mam pytanie one maja byc w oleju cale

nie mają być w oleju

tam jest smarowanie ciśnieniem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benek90

czyli to napewno kable wymienilem juz 3 razy kable i dalej nic dalej iskrzy na tych 3 rodzajach co wymienilem to ja juz nieiwem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

może przemyj benzyną i przyjrzyj się tej cewce czy nie jest ten ebonit pęknięty

poczekaj może ktoś coś jeszcze podpowie ciekawego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam miałem opisać jak wrażenia po przejechaniu prawie 2000 tyś km na paliwie BP 95 ze środkiem do czyszczenia wtryskiwaczy itd. Opis testu:

1 tankowanie ze środkiem - cały bak i jeden cały środek - wyjeździłem to do rezerwy

- moje odczucia silnik po około 50 km dużo lepiej reagował na gaz, był bardziej dynamiczny a przy tym spalanie załadowanym autem na trasie zgorzelec - rytro koło nowego sącza nie przekroczyło 6 l na 100 km auto po górach sprawowało się b dobrze czuć było moc nie grały hydroelementy przy zduszeniu

2 tankowanie shell 95 również auto dobrze prowadziło się ale albo BP w mojej miejscowości ma lepsze paliwo albo ten środek dodaje więcej kultury pracy silnika i mocy

Podsumowując: dziwne falowanie na biegu jałowym o którym pisałem nie przeszło, również w czasie jazdy przy specyficznym ustawieniu gazu na pograniczu hamowania silnikiem auto nadal poszarpuje, ale poprawiła się dynamika przy gwałtownym przyspieszaniu auto nie dławi się nawet na moment dobrze przyspiesza, zawory nie graja jak czasami ma to miejsce przy słabym paliwie i zużycie spadło.

Moim zdaniem warto stosować dodatki do paliwa przy nędznej jakości paliwa którą sprzedają nam na stacjach i wybierac sprawdzone stacje w moim przypadku BP.

 

Pozdrawiam

PS problem falowania obrotów pozostał w związku z tym proszę ciągle o pomoc i pomysły...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U mnie też poprawa po dodaniu środka do czyszczenia paliwa i wypaleniu połowy zbiornika. Wolne obroty falują i moc jeszcze nie taka jak być powinna.

Przeanalizowałem wszystkie możliwości zrobiłem kilka testów i doszedłem do wniosku, że winien jest czujnik położenia wału korbowego. Nie będę opisywał jak do tego doszedłem, bo zajęłoby to zbyt dużo miejsca.

Już zamówiłem czujnik i czekam na dostawę.

Jaki będzie efekt napiszę.

 

Wracając do wolnych obrotów, to przypuszczam, że są one ustawiane na podstawie sygnałów czujnika wału korbowego, czujnika map i temp.płynu.

Te silniki nie posiadają silniczków krokowych.

Mam schemat elektryczny i nie ma tam silnika krokowego.

Nie ma go również w przepustnicy, bo przepustnica posiada jeden silnik, a jeden silnik nie może pełnić roli silnika krokowego i silnika sterującego przepustnicą.

Nie namawiam Cię do kupowania czujnika połozenia wału, ale jeśli możesz podstawić inny to spróbuj.

Jeśli ktoś może udowodnić, że silnik krokowy jednak jest, to odwołuję wszystko co napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności