Skocz do zawartości

astra 2 1,7 dti traci moc


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam astre 2 1,7 dti isuzu

mam problem odnosnie braku mocy w tym samochodzie

od samego poczatku auto jest slabe

mam do porownania 2 taki sam ojca i jego to rakieta w porownaniu do mojego autko bylo podłaczone pod kompa wykryto blad nr 0335 czujnik obrotu wału korbowego wymieniony ale auto nie odzyskalo mocy wymienilem przeplywomierz i nic podmianma z 2 terz nie dala poprawy zawor egr byl czyszczony nie bylo poprawy no i sterownik pompy nawalil zostal naprawiony ale to nie mialo wplywu na moc . dla porowniani 2 autko po odpaleniu i przegazowaniu czuc jak silnik chce wyskoczyc z ramy u mnie tego nie ma. Na zimnym silniku czuc turbine ze dziala ale po przejechaniu paru kilometrow i zagrzaniu okolo 90 stopni autko jezdi tak jakby nie mailo turbiny co to moze byc prosze o pomoc nie mam juz pojecia nie jestem zadnym mechanikiem ale mam juz dosc placenia mechanikom za nic porsze o pomoc Michał (misiek24242)

 

[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 14:16 ]

prosze o porady co to moze byc co jest przyczyna moze ktos sie juz z tym spotkal

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

tez mam podobny problem.Heh raz samochodzik zapierdziela a raz jest muł. Dzisiaj wracając z działki zamulił się, po malutkim postoju na orlenie odżył śmiga aż miło bez porównania. Myślę ze jakiś zaworek może blokować ciśnienie. Szkoda ze mam dwie lewe ręce i pewnie mechanik zedrze ze mnie ostatni grosz. Może coś ruszyło się w twoim temacie. Poprzednio przy 90 stopniach tez wyłączała się turbina, wymiana przepływomierza pomogła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam drugi przepływomierz moge przelozyc z innej astry ten sam model w 100% sprawnej ale to nie pomagalo ale sprubuje a co do tego zaworka to ktory to moze byc prosze o pomoc