Skocz do zawartości

astra 2 1,7 dti traci moc


Rekomendowane odpowiedzi

kolego mareks4 czy przed wymiana sterownika auto było mułowate

a zwłaszcza jakby cos je blokowało i jakie były koszty tego sterownika ja mam dostep do sterownika tylko nie wiem czy nalezy cos zmienic w oprogrmowaniu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Komp silnika wyswietlał bład p100 oraz p 110 jak wcześniej pisałem .Wymiana przepływomierza na nowy nic nie dała .Nadal te same błedy.Wiazka elektryczna sprawdzona.Dlatego podejrzenie odrazu padło na sterownik silnika dochdziła do tego wariująca wskazówka obrotomierza.Po lekkim uderzeniu we wtyczkę sterownika problem na chwilkę znikał.Dochodził do tego jeszcze błąd klimy p1540 i 1530.Wszystkie błędy zniknęły po wymianie sterownika silnika.Sama wymiana sterownika silnika to była niezła jazda ,Jak się zdecydujesz na wymianę t o powiem ci co i jak.

Ps twój sterownika pokazuje jakieś błędy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik nie pokazuje zadnych błedów slychac tylko ze cos głosniej pracuje

tak od 2000 obrotów i czaem pojawi sie w tych obrotach jeszcze dziwny dziwek jakby metaliczny ale nie zawsze żona stwierdziła podróżujac ze mna ze auto jest tak jakby coś było przytkane ale :drunk:?:/?:)?:drunk:?:drunk:?:drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie w 1,7 dti również były błędy: 0100, 0110, 1125. Przepływka, czuj. temp. zasys. powietrza i zawór turbiny. Muł od dołu, bardziej zauważalny na rozgrzanym silniku oraz kontrolka serwisowa przy +/- 120 km/h. Jutro jadę na komputer, ale dziś przy włączonym zapłonie zgasła kontr. serwisowa-wraz z innymi, które gasną po chwili. Dotychczas gasła po zapaleniu silnika razem z kontr. m.in. oleju, ładowania. Sprawdzałem 2x błędy gazem i hamulcem i nic, tzn. błyski są miarowe i jednostajne-bez sekundowych przerw jak poprzednio, ale po 30stu przestałem liczyć. Mrugało długo nim zwolniłem pedały. Wcześniej w ten sam sposób odczytałem błędy wymienione powyżej. Mam dylemat, próbowałem wywołać błąd, ale przy 110km/h nic się nie pojawiło, a szybciej nie było gdzie, sypie śnieg. Słyszałem, że błędy same się dezaktywują po iluś odpaleniach silnika. Co teraz? Jechać sprawdzić czy czekać? Filtry i płyny powymieniane przed śniegami, turbo i egr czyszczone. Ostatnio wlałem bak ultimate z BP. Spalanie stukowe może mieć wpływ-drgania? Jeszcze trochę i będzie to mój ostatni diesel. Proszę o sensowną i fachową radę. Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj przy 110km/h znów zapłonęła intensywną barwą pomarańczy kontrolka serwisu. Błąd 1125. Zawór turbiny. Na kompie nie byłem. Po świętach spróbuję sprawdzić przewody i wyciągnąć elektrozawór. Przeczyszczę i napiszę. Przepływki nie ruszam. Czyściłem ją zmywką i pędzelkiem, to nie to. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem.żadne kontrolki silnika nie zapalały się.Trwało to przez 5-10min a pózniej znowu to samo.Błąd p 100 i p110 niemoże ot tak sam zniknąć.Przepływomierz albo działa albo niedziała.Samo czyszczenie niedaje praktycznie żadnych pozytywnych skutków.W twoim przypadku najprawdopodobniej będzie uszkodzona wiązka elektryczna lub zimne luty w hybrydzie(sterowniku silnika).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamtych błędów nie ma, tj. : 0100, 0110. Jest 1125. Te dwa błędy mogły zostać w pamięci po odpinaniu przepływki dla sprawdzenia, ale zniknęły. Teraz jest do rozwikłania kwestia elektrozaworu i sprawdzę to gdy mój kolega, bardziej wprawiony i do tego z garażem+kanał, będzie miał czas wejść pod niego i wyjąć elektrozawór oraz sprawdzić przewody. Robił mi już kilka napraw/wymian. Lipa, że niektóre przewody są pokryte materiałową powłoką co utrudnia oględziny. Tak czy owak dziękuję za zainteresowanie. PZDR!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Problem rozwiązany. Miałem mały wyciek oleju. Przy okazji poprosiłem o sprawdzenie przewodów między turbo a elektrozaworem, itd. Okazało się, że nic z tych rzeczy, końcówka dolotu była zamocowana nie obejmą a silikonem i izolacją!!! Widziałem to wcześniej, ale nie tknęło mnie. Połączenie się rozszczelniło i stąd p1125. Zaciśnięta obejma usunęła problem. Rozpędzam się spokojnie do 140km/h i żadnych błędów. Pozdrawiam <szczęśliwy>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności