Skocz do zawartości

astra 2 1,7 dti traci moc


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich!! :wink:

mam opla astre 2 1,7 DTI isuzu 2000 r

mój problem polega na tym że po przejechaniu ok 10 km ubywa mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego i gotuje się :) i nie wiem co jest nie tak proszę o pomoc please

Co Twój post ma wspólnego z tematem? Proszę moda o usunięcie posta niezwiazanego z tematem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam podobnie tzn na zimnym, szczegolnie na 2 biegu jak wejde ponad 1800 obr auto dostaje kopa i az cisnie w fotel, natomiast gdy sie zagrzeje do 90 st. ciagnie rowno i nie czuc tego kopa juz. Wydaje mi sie ze zimny, nierozgrzany silnik ma większą sprawność (fizyka http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/laugh.gif ) totez na zimnym auto fajnie ciagnie. Co do porownania 2 takich samych astr czy w obu autach masz takie samo ogumienie? ja czuje spora roznice pomiedzy zimowym 175 a letnim 195. Napisze Ci jeszcze ze sam ostatnio mialem problem z obrotami bo auto mi sie nie wkrecalo za dobrze powyzej 3000 obr wiec pewnego dnia poprzeciagalem fure pod czerwona kreske i mam odczucie ze nieco wrocil mu wigor. Dodam ze zazwyczaj zmienialem biegi przy 2,5 obr i moze cos tam sie pozapychalo. Czasami trzeba nieco przedmuchac silnik ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie, na gorącym brak przyspieszenia..

a jeśli masz padnięty zawór wg.. to nie przekręci (rozleci) się turbo..?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie co z zaworem wg

i co z tymi wezykami cisnieniowymi ktore tam dochodz i do turbo

 

[ Dodano: Nie Lip 12, 2009 09:20 ]

dzis przeciiagne autko mam dluzsza trase wiec zobacze co t pomoze

 

[ Dodano: Czw Lip 16, 2009 22:05 ]

zrobilem trase okolo 100 km

autko jechalo przyzwoicie tylko pojawial sie kontrolka serwisowa i wywalało mi bład 0335 czujnik obrotów wąłu korbowego w czasie jazdy zbytnio nie rusząlem od zera wiec nie sprawdzilem tej utraty mocy ale wydawało mi sie ze jest ok

bo najweikszy brak mocy byl odczuwałny po ruszeniu i wrzuceniu na 2 bieg wtedy to wskazowka obrotomierza podnosila sie jak by chciala a nie mogła przed trasa wymienilem kawałek wezyka miedzy elektro zaworem przy egr a trujnikiem niby byl ok ale wygladał najgorzej a i po zatym sprawdzilem filtr powietrza i zauwazylem ze na wezu gumowym od filtra powietrza do przeplywki jest inna opaska od pozostalych po jej zdjeciu zastalem pekniety waz zaraz pod opaska no i w srodku byl jakis fragment gumy dosc spory

co wy na to czy mialo to duzy wplyw

no i co z tym bledem 0335

co moze go powodowac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzien paprania sie w smarze i ropie. Ale chyba udało mi sie. EGR :mrgreen: Prześwit taki ze ledwo palec można bylo wsadzić. Tyle nagaru i syfu nie widziałem nigdy. Ogólnie wyczyściłem egr elektrozawór i WG. Jutro dam odp jak w trasie na razie 90 stopni i jest ciąg...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem pisac oddzielny temat ale ten temat bardzo bliski, chyba wiec lepiej wszystko w jednym trzymac...

mam Z19DTH, i z gory mowie - zadna kontrolka sie nie pali, nie zaswieca (oprocz startu oczywiscie :mrgreen: ) a jak sie rozgrzeje to czasem mam takie uczucie jakby mu brakowalo polowe koni :D nie czuc tego "kopa" przy rozkrecaniu turbo. dodatkowo wydaje mi sie, patrzac na chwilowe spalanie (tam sama trasa te same predkosci na tempomacie), ze spalanie wzroslo o ok 1l/100km. dodatkowo DPF ostatnio zaczal sie czesciej wypalac. A na wolnych obrotach chodzi jak traktor. jak zimny chodzi super (ale go nie katuje) a jak sie "odblokuje" to chodzi naprawde fajnie. czasem tylko szarpnie na ulamek sekundy...

na forum pojawiaja sie nastepujace rozwiazania - czujnik polozenia walka rozrzadu, EGR. Tylko w postach zawsze jest ze sa bledy, a u mnie nie... zastanawiam sie tez czy to moze byc pompa albo wtryski (podobne objawy mialem w mondeo) albo cos innego?

bede z tym musial do ASO podjechac i nie wiem od czego zaczac gadke? jak i co im powiedziec... a moze nic nie sugerowac?

pozdrowionka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadna kontrolka sie nie pali, nie zaswieca (oprocz startu oczywiscie )

Ja zacząłbym od paliwa.

tu masz racje - jak zauwazylem ze paliwo cos nie teges na stacji, zatankowalem na innej - od razu mozna bylo zauwazyc poprawe kultury jazdy, ale wciaz "tam cos siedzi", spadki mocy wciaz odczuwalne, ale zeby dobrze posprawdzac musze jeszcze troche pojezdzic... kolejne baki zalac...

to jak rozumiem masz na mysli ze zlej jakosci paliwo "gdzies zatkalo" jakis wezyk? moze od egra... albo od turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności