misiek24242 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 kolego mareks4 czy przed wymiana sterownika auto było mułowate a zwłaszcza jakby cos je blokowało i jakie były koszty tego sterownika ja mam dostep do sterownika tylko nie wiem czy nalezy cos zmienic w oprogrmowaniu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/10/#findComment-29238 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mareks4 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Komp silnika wyswietlał bład p100 oraz p 110 jak wcześniej pisałem .Wymiana przepływomierza na nowy nic nie dała .Nadal te same błedy.Wiazka elektryczna sprawdzona.Dlatego podejrzenie odrazu padło na sterownik silnika dochdziła do tego wariująca wskazówka obrotomierza.Po lekkim uderzeniu we wtyczkę sterownika problem na chwilkę znikał.Dochodził do tego jeszcze błąd klimy p1540 i 1530.Wszystkie błędy zniknęły po wymianie sterownika silnika.Sama wymiana sterownika silnika to była niezła jazda ,Jak się zdecydujesz na wymianę t o powiem ci co i jak. Ps twój sterownika pokazuje jakieś błędy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/10/#findComment-29199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek24242 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 sterownik nie pokazuje zadnych błedów slychac tylko ze cos głosniej pracuje tak od 2000 obrotów i czaem pojawi sie w tych obrotach jeszcze dziwny dziwek jakby metaliczny ale nie zawsze żona stwierdziła podróżujac ze mna ze auto jest tak jakby coś było przytkane ale ????:drunk:?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/10/#findComment-29061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ozz Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 U mnie w 1,7 dti również były błędy: 0100, 0110, 1125. Przepływka, czuj. temp. zasys. powietrza i zawór turbiny. Muł od dołu, bardziej zauważalny na rozgrzanym silniku oraz kontrolka serwisowa przy +/- 120 km/h. Jutro jadę na komputer, ale dziś przy włączonym zapłonie zgasła kontr. serwisowa-wraz z innymi, które gasną po chwili. Dotychczas gasła po zapaleniu silnika razem z kontr. m.in. oleju, ładowania. Sprawdzałem 2x błędy gazem i hamulcem i nic, tzn. błyski są miarowe i jednostajne-bez sekundowych przerw jak poprzednio, ale po 30stu przestałem liczyć. Mrugało długo nim zwolniłem pedały. Wcześniej w ten sam sposób odczytałem błędy wymienione powyżej. Mam dylemat, próbowałem wywołać błąd, ale przy 110km/h nic się nie pojawiło, a szybciej nie było gdzie, sypie śnieg. Słyszałem, że błędy same się dezaktywują po iluś odpaleniach silnika. Co teraz? Jechać sprawdzić czy czekać? Filtry i płyny powymieniane przed śniegami, turbo i egr czyszczone. Ostatnio wlałem bak ultimate z BP. Spalanie stukowe może mieć wpływ-drgania? Jeszcze trochę i będzie to mój ostatni diesel. Proszę o sensowną i fachową radę. Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/10/#findComment-23634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ozz Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Wczoraj przy 110km/h znów zapłonęła intensywną barwą pomarańczy kontrolka serwisu. Błąd 1125. Zawór turbiny. Na kompie nie byłem. Po świętach spróbuję sprawdzić przewody i wyciągnąć elektrozawór. Przeczyszczę i napiszę. Przepływki nie ruszam. Czyściłem ją zmywką i pędzelkiem, to nie to. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/10/#findComment-21104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mareks4 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Też tak miałem.żadne kontrolki silnika nie zapalały się.Trwało to przez 5-10min a pózniej znowu to samo.Błąd p 100 i p110 niemoże ot tak sam zniknąć.Przepływomierz albo działa albo niedziała.Samo czyszczenie niedaje praktycznie żadnych pozytywnych skutków.W twoim przypadku najprawdopodobniej będzie uszkodzona wiązka elektryczna lub zimne luty w hybrydzie(sterowniku silnika).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/10/#findComment-20356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ozz Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Tamtych błędów nie ma, tj. : 0100, 0110. Jest 1125. Te dwa błędy mogły zostać w pamięci po odpinaniu przepływki dla sprawdzenia, ale zniknęły. Teraz jest do rozwikłania kwestia elektrozaworu i sprawdzę to gdy mój kolega, bardziej wprawiony i do tego z garażem+kanał, będzie miał czas wejść pod niego i wyjąć elektrozawór oraz sprawdzić przewody. Robił mi już kilka napraw/wymian. Lipa, że niektóre przewody są pokryte materiałową powłoką co utrudnia oględziny. Tak czy owak dziękuję za zainteresowanie. PZDR!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/10/#findComment-20190 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ozz Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Problem rozwiązany. Miałem mały wyciek oleju. Przy okazji poprosiłem o sprawdzenie przewodów między turbo a elektrozaworem, itd. Okazało się, że nic z tych rzeczy, końcówka dolotu była zamocowana nie obejmą a silikonem i izolacją!!! Widziałem to wcześniej, ale nie tknęło mnie. Połączenie się rozszczelniło i stąd p1125. Zaciśnięta obejma usunęła problem. Rozpędzam się spokojnie do 140km/h i żadnych błędów. Pozdrawiam <szczęśliwy>   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/10/#findComment-369226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.