Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki pod głowicą X22XE


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, nie pamiętam - dlatego dałem ci namiary na odpowiednie tematy.

Ale też pamiętam że ktoś źle ustawił rozrząd i silnik raz złapał a później cisza.

Jeżeli jest odpowiednie ciśnienie na listwie paliwowej to pompa może nie startować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

1 godzinę temu, rafalgrzegorz napisał:

Jeżeli jest odpowiednie ciśnienie na listwie paliwowej to pompa może nie startować

Czyli to jest tak, że zanim zaskoczy przekaźnik to jeszcze jakis czujnik ciśnienia na Litwie weryfikuje to ciśnienie i gdy nie jest poniżej określonej wartości to nie daje napięcia na pompa paliwa??

Czyli pompa nie pracuje cały czas tylko okresowo podbija ciśnienie jak te spadnie poniżej zadanej wartości??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik pompy paliwa uruchamia się od impulsu czujnika wału, czyli wał musi zrobić pełny obrót zanim uruchomi pompę paliwa.

Na listwie paliwowej masz zaworek do pomiaru ciśnienia - niebieska strzałka na  pierwszej fotce, czerwona to miejsce gdzie zamontowany jest regulator ciśnienia paliwa - błękitna strzałka na drugiej fotce.listwa.png

regulator.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jakiegoś elektronicznego odcięcia pompy paliwa.

Dlaczego piszę o błędnym ustawieniu rozrządu - bo byłem świadkiem podobnego zdarzenia - silnik odpalił i zgasł - później już nie chciał odpalić.

Odpalany był bez kapy zaworowej - przez co ten co to robił źle dopasował znaki.

Nic złego się nie stało - ponowne sprawdzenie paska i kół rozrządu przestawienie na prawidłowe znaki i silnik zaskoczył od pierwszego obrotu wału.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

okazało się oczywiście, że usterka była blacha.. 

- problemem okazała się ZNÓW wtyczka zasilenia pompy pod samochodem, która nie przkazaywala dalej prądu - piny wymagały poprawy...

to jest BARDZO WRAŻLIWA WTYCZKA - polecam sprawdzenie jej każdemu w razie problemów z zasilaniem w paliwo.

poprzez podanie + na 3 stopke przekaźnik pompy pod maską a potem. na odpiera wtyczkę pod samochodem + i - podać.

 

 

Ale pech chciał, że spaliła mi się teraz pompa paliwa (i zrobiło sie zwarcie na pompie i spalił się bezp. pompy) 

Zamontowalem nową pompę zmieniłem bezpiecznik ale silnik nie chce startować na benzynie... (na samostarcie odpala na chwile).

Paliwo na listwie psika fontanną a do silnika paliwo się nie dostaje świece suche jak pieprz iskra jest - jakby wtryskiwacze się nie otwierały wcale - sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i wszystkie wydają się całe.. 

Co  diabła może blokować te wtryskiwacze??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności