Skocz do zawartości

wymiana silnika


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Bo widzę, że sam nie wiesz, czego chcesz.

Nawet nie sprawdziłeś, czym się różnią podane przez ciebie silniki.

masz rację, nie wiem, nie znam się, stąd moje może i dla niektórych banalne pytania.

 

sprawdzałem..... tyle tylko, że nic mi nie mówi mi "stopień sprężania", "bezstykowy zapłon MHSV", czy "układ recyrkulacji spalin" :wesoly: .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Bo widzę, że sam nie wiesz, czego chcesz.

Nawet nie sprawdziłeś, czym się różnią podane przez ciebie silniki.

masz rację, nie wiem, nie znam się, stąd moje może i dla niektórych banalne pytania.

 

sprawdzałem..... tyle tylko, że nic mi nie mówi mi "stopień sprężania", "bezstykowy zapłon MHSV", czy "układ recyrkulacji spalin" :wesoly: .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie powinieneś użyć tego:

http://forum.opel24.com/search.htm

lub tego:

http://google.pl

 

każde z niejasnych pojęć zostanie wyjasnione

jesli już będziesz wiedział co jest co to wtedy stanie się to jaśniejsze

 

swap to impreza rzędu 2tyś pln jeśli sam nic nie zrobisz

 

w twoim wypadku silniki większe niż 1,6 to dodatkowe koszta na skrzynię i inne półosie

masz smallblocka i jako najmocniejszy smallblock występuje x18xe1 mając 115kM lub rzadko występujący 125kM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie powinieneś użyć tego:

http://forum.opel24.com/search.htm

lub tego:

http://google.pl

 

każde z niejasnych pojęć zostanie wyjasnione

jesli już będziesz wiedział co jest co to wtedy stanie się to jaśniejsze

 

swap to impreza rzędu 2tyś pln jeśli sam nic nie zrobisz

 

w twoim wypadku silniki większe niż 1,6 to dodatkowe koszta na skrzynię i inne półosie

masz smallblocka i jako najmocniejszy smallblock występuje x18xe1 mając 115kM lub rzadko występujący 125kM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie tak naprawdę bardziej istotne jest Wasze doświadczenie i opinie w danym temacie.

 

priorytety to tak jak napisałem wyżej:

 

1. przy którym silniku, jakie przeróbki w aucie

(orientacyjny koszt)?

2. który najmniej awaryjny?

3. który najlepiej współgra z gazem?

 

Z20LET pewnie odpada z racji na cenę....

 

tak na marginesie w swojej starej astrze F mam silnik (C18NZ) w gazie. rewelacja! totalnie żadnych problemów z silnikiem, czy też instalacją gazową.

powiem tak, życzę sobie równie pozytywnych doświadczeń z nową astrą.....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie tak naprawdę bardziej istotne jest Wasze doświadczenie i opinie w danym temacie.

 

priorytety to tak jak napisałem wyżej:

 

1. przy którym silniku, jakie przeróbki w aucie

(orientacyjny koszt)?

2. który najmniej awaryjny?

3. który najlepiej współgra z gazem?

 

Z20LET pewnie odpada z racji na cenę....

 

tak na marginesie w swojej starej astrze F mam silnik (C18NZ) w gazie. rewelacja! totalnie żadnych problemów z silnikiem, czy też instalacją gazową.

powiem tak, życzę sobie równie pozytywnych doświadczeń z nową astrą.....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już napisałem, X16SZR.

 

Dalej nie wiemy, jaka moc cię interesuje.

Przecież nie będziemy tworzyć poematu na godzinę czytania.

Trochę o silnikach masz tu

http://astra.autokacik.pl/silniki.html

 

A stopień sprężania, to TO

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już napisałem, X16SZR.

 

Dalej nie wiemy, jaka moc cię interesuje.

Przecież nie będziemy tworzyć poematu na godzinę czytania.

Trochę o silnikach masz tu

http://astra.autokacik.pl/silniki.html

 

A stopień sprężania, to TO

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. przy którym silniku, jakie przeróbki w aucie

 

(orientacyjny koszt)?

w twoim wypadku silniki większe niż 1,6 to dodatkowe koszta na skrzynię i inne półosie

masz smallblocka i jako najmocniejszy smallblock występuje x18xe1 mając 115kM lub rzadko występujący 125kM

czytaj

 

logiczne, że wiązka silnika i komputer trzeba będzie dać, osprzęt silnika (przepływomierz, niektóre czujniki itp)

 

2. który najmniej awaryjny?

jesteś leniem

powołujesz się na nasze doświadczenie, ale nie weźmiesz wyszukiwarki i nie poczytasz

pomimo, że zwróciłem ci uwagę żebyś szukał i czytał na forum, to lejesz na to sikiem prostym prawoskrętnym

powiem prosto z mostu:

nikomu nie chce się 1001 razy pisać jednego i tego samego bo ktoś jest leniwy

 

tłumaczysz sie:

nie wiem, nie znam się

ale czytanie forum to nic innego jak nauka

najwidoczniej nie chcesz znać się i nie chcesz wiedzieć

 

3. który najlepiej współgra z gazem?

jak wyżej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. przy którym silniku, jakie przeróbki w aucie

 

(orientacyjny koszt)?

w twoim wypadku silniki większe niż 1,6 to dodatkowe koszta na skrzynię i inne półosie

masz smallblocka i jako najmocniejszy smallblock występuje x18xe1 mając 115kM lub rzadko występujący 125kM

czytaj

 

logiczne, że wiązka silnika i komputer trzeba będzie dać, osprzęt silnika (przepływomierz, niektóre czujniki itp)

 

2. który najmniej awaryjny?

jesteś leniem

powołujesz się na nasze doświadczenie, ale nie weźmiesz wyszukiwarki i nie poczytasz

pomimo, że zwróciłem ci uwagę żebyś szukał i czytał na forum, to lejesz na to sikiem prostym prawoskrętnym

powiem prosto z mostu:

nikomu nie chce się 1001 razy pisać jednego i tego samego bo ktoś jest leniwy

 

tłumaczysz sie:

nie wiem, nie znam się

ale czytanie forum to nic innego jak nauka

najwidoczniej nie chcesz znać się i nie chcesz wiedzieć

 

3. który najlepiej współgra z gazem?

jak wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności