Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Zmierz kompresję. Bo skoro jest iskra, i dochodzi paliwo, to każdy silnik powinien odpalić. No chyba, że nie ma kompresji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-97771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sharrk Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Panie i panowie CALI ZNOWU PALI Hehe , usterka była w rozrządzie , a mianowicie pasek rozrządu nie miał ani jednego ząbka!!! Ślizgał się jak chciał. Wcześniej patrzyłem czy aby jest cały , a tu okazało się , że był zużyty doszczętnie. Gdy byłem w sklepie po nowy i pokazałem na wzór stary , to sprzedawca złapał się za głowę widząc ten pasek. Eh ważne że znów pali dziękuję za porady , przynajmniej jestem bogatszy o nowe doświadczenia i biedniejszy o części które nie potrzebnie kupiłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-97038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Jaki rekin, taki pasek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-97034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 No to teraz zaszalałeś z taką informacją bo już na pierwszej stronie tematu dostałeś info: sprawdź rozrząd - punkty na znaki i cały pasek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-97007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Tyle kombinacji, a pacjent nawet paska dobrze nie obejrzał......   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-96933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sharrk Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 No racja. Nie oglądałem go bardzo dokładnie , sprawdzałem czy nie jest zerwany. I tak nie było widać ,że ząbki są wyrąbane bo te urwane były ciągle w tym kole i to mnie zmyliło. Dopiero jak zacząłem rozbierać to się posypało z niego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-96830 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 No ja też miałem zmielone ząbki paska, ale jednak odpalał, miałem kombinację na bazie c20ne--->20seh/18E/16SH + chip =157KM   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-96747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mati19109 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 calibra 2.0 8v ja mam podobny problem tylko że mi nie chce zapalać na zimnym silniku. jak już jakimś cudem zapali to już będzie palić do puki nie ostygnie. wymieniłem przewody WN czujnik temp. mechanik mówił że iskra jest, paliwo leci ciśnienie na pompie jest dobre. wiec co to może być?? proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-24530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 A wtyczka czujnika temperatury i kabelki od niej sprawdzone? Może mają zwarcie między sobą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-24420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mati19109 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 dzisiaj zauważyłem że nie zawsze mi się zapala check po włączeniu zapłonu. jak to sprawdzić czy jest popsuta stacyjka? czy może coś innego? nie wiem czy to możliwe ale podejrzewam silniczek krokowy. może ma jakieś zwarcie. dodam jeszcze że kiedy włączę zapłon i check się nie świeci to kilka krotnie włączam i wyłączam zapłon i za którymś razem się zapali. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/6/#findComment-24299 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.