Skocz do zawartości

Opel Calibra , rorusznik kręci , iskra jest silnik nie pali.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Zmierz kompresję.

Bo skoro jest iskra, i dochodzi paliwo, to każdy silnik powinien odpalić.

No chyba, że nie ma kompresji.

 

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Panie i panowie CALI ZNOWU PALI :D:) Hehe , usterka była w rozrządzie , a mianowicie pasek rozrządu nie miał ani jednego ząbka!!! Ślizgał się jak chciał. Wcześniej patrzyłem czy aby jest cały , a tu okazało się , że był zużyty doszczętnie. Gdy byłem w sklepie po nowy i pokazałem na wzór stary , to sprzedawca złapał się za głowę widząc ten pasek. Eh ważne że znów pali :):beer: dziękuję za porady , przynajmniej jestem bogatszy o nowe doświadczenia i biedniejszy o części które nie potrzebnie kupiłem.

 

No to teraz zaszalałeś z taką informacją

bo już na pierwszej stronie tematu dostałeś info:

sprawdź rozrząd - punkty na znaki i cały pasek

:D

 

Tyle kombinacji, a pacjent nawet paska dobrze nie obejrzał......

 

No racja. Nie oglądałem go bardzo dokładnie , sprawdzałem czy nie jest zerwany. I tak nie było widać ,że ząbki są wyrąbane bo te urwane były ciągle w tym kole i to mnie zmyliło. Dopiero jak zacząłem rozbierać to się posypało z niego.

 

No ja też miałem zmielone ząbki paska, ale jednak odpalał, miałem kombinację na bazie c20ne--->20seh/18E/16SH + chip =157KM :D

 

  • 9 miesięcy temu...
Gość Mati19109

calibra 2.0 8v ja mam podobny problem :drunk: tylko że mi nie chce zapalać na zimnym silniku. jak już jakimś cudem zapali to już będzie palić do puki nie ostygnie. wymieniłem przewody WN czujnik temp. mechanik mówił że iskra jest, paliwo leci ciśnienie na pompie jest dobre. wiec co to może być?? proszę o pomoc :beer:

 

A wtyczka czujnika temperatury i kabelki od niej sprawdzone?

Może mają zwarcie między sobą.

 

Gość Mati19109

dzisiaj zauważyłem że nie zawsze mi się zapala check po włączeniu zapłonu. jak to sprawdzić czy jest popsuta stacyjka? czy może coś innego? nie wiem czy to możliwe ale podejrzewam silniczek krokowy. może ma jakieś zwarcie. dodam jeszcze że kiedy włączę zapłon i check się nie świeci to kilka krotnie włączam i wyłączam zapłon i za którymś razem się zapali.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności