Skocz do zawartości

Co lepsze Opel Astra 1.7 DTI czy 2.0 DTI ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 363
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

tak zgadza sie Gawli tylko ze w sumie ja to widze tak ze ta pomopa jest dosc depikatna i nie wiele jej trzeba zeby zrobila papa. Jesli ktos zapobiega to bedzie sluzyc dlugo. Ja bynajmniej swoja astra zrobilem 40 tys i chodzila jak brzytwa i naprawde sie dziwilem ze mozna miec jakies problemy z pompa w tym silniku. oz etakie szczescie mialem albo nie wiem juz co z tym jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówią, żeby tankować na dobrych stacjach, ale nigdy nie wiadomo, kiedy trafi się jakieś trefne paliwo. Kiedyś miałem starego diesla z 91 roku i do niego mogłem lać nawet opał i nic mu nie było :) Teraz robią wszystko takie jakieś delikatne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zgadza sie Gawli tylko ze w sumie ja to widze tak ze ta pomopa jest dosc depikatna i nie wiele jej trzeba zeby zrobila papa. Jesli ktos zapobiega to bedzie sluzyc dlugo. Ja bynajmniej swoja astra zrobilem 40 tys i chodzila jak brzytwa i naprawde sie dziwilem ze mozna miec jakies problemy z pompa w tym silniku. oz etakie szczescie mialem albo nie wiem juz co z tym jest.

U mnie tak samo sam już nabujałem 50 tys. i ani ja ani poprzedni właściciel na pompę nie narzekał. Ale tankuje tylko na BP i statoil ale nie wiem czy to ma znaczenie. Zresztą koszt naprawy takiej pompy albo kupna używki to prawie to samo co padniętej turbawki więc nie wiem czemu się tak ludzi boją- dla porównania w dieslach na common-railu padają wtryski znacznie czulsze na paliwo a koszt tylko jednego to jakiś 1000zł to samo tyczy się pompowtrysków. Więc opel i tak wychodzi najtaniej...brać nie zastanawiać się :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Prawda jest taka, że jak to w życiu do kupna dobrego auta też potrzeba odrobinę szczęścia i zimnej krwi.

 

Co to układu zasilania tych pomp (DTI, DTL) oraz budowy wtryskiwaczy to chętnie poznałbym konstruktorów :)

 

A propos - kolega ma Audi A6 99r 2,5 TDI - cieknie mu z pokrywy misy olejowej i żeby wymienić tam uszczelki to musi prawie zdemontować silnik :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos - kolega ma Audi A6 99r 2,5 TDI - cieknie mu z pokrywy misy olejowej i żeby wymienić tam uszczelki to musi prawie zdemontować silnik ;)

I w tym 2.5 TDI jest ta sama pompa VP44 a nawet jeszcze gorzej jest do tych silnikow bo trzeba szukac po numerze pompy no i kosztuje jeszcze wiecej jak do 2.2 DTR

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

I jest napędzana paskiem zębatym - dostęp do niego - zajefajny ;]

 

Więc Opelki wcale nie są takie złe ;] - nie ma co się martwić na zapas - we wszystkich nowych (poza ruskimi) samochodach jak coś się sypnie to trzeba nieźle główkować by to zdemontować...

 

[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 16:24 ]

no i kosztuje jeszcze wiecej jak do 2.2 DTR

- bo to przecież AUDI ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności