Skocz do zawartości

Co lepsze Opel Astra 1.7 DTI czy 2.0 DTI ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_760301

Jak sam pisałeś - tam gdzie 1,7 się kończy 2,0 się zaczyna. Duży plus za dynamikę, przy wyższych prędkościach, tego silnika (Y20DTH).

Mamy takie służbowe 1,7 Isuzu i powiem jedno - do miasta 3xTAK, na trasy za mało dynamiczne i za głośne w porównaniu do 2,0.

 

Nie ma więc silników idealnych - no może poza 1,9 TDI :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 363
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...

Ja osobiscie mam 2.0 DTL. I jak na te 82km to i tak dobrze ciagnie . Jak ja kupilem w holandi to polecialem 200km/h v max! a tu w PL w 4 dorosle osoby . wiadomo ze przy dluzszym odcinku to 180... Naprawde nie narzekam . do 130 ciagnie ladnie pozniej juz troche dluzej sie zbiera. spalanie na poziomie 5-6 l a za oszczednie nie jezdze, chodzi o ruszenie itd.

Zrobilem 40 tys km i siadla mi wlasnie pompa wtryskowa. Koszt to 2500tys zl w serwisie BOSCH Opole. Wymienili , tloczek , uszczelki ustawili kat wtrysku , caly NOWY sterownik i zostala rowniez skalibrowana .

Teraz autko chodzi duuuzo ciszej i juz nie leje zadnego G.... do baku,

Kolega mnie kiedys namowil na ten eko dizel i rzepak i moze padla przez to ta pompa moze nie ... Niby bosch dawal 10 lat gewarancji na te pompy albo 200k tys km. moja siadla przy 240k km .

Narazie sobie chwale i jezeli ktos dba i umi czyscic te zawory , kolektor dolotowy-ssacy to bedzie mu smigalo autko ladnych pare lat !

NIE LAC WYNALAZKOW DO BAKU!!! POMPY SA BARDZO CZULE :hyhy:!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry kolego ale musze. Jakies glupoty wypisujesz i duzo dziwnych informacji co tam niby serwis boscha nawymieniał i co niby nie narobil w tej twojej pompie. Sam nie wiesz o czym piszesz. Tak powstaja "mity" ktore dalej rozglaszaja inni na innych forach. Lepiej popytaj ludzi ktorzy taka pompe robierali ewnetualnie robili/naprawiali jakies popy( niekoniecznie akurat ten typ).

 

Co do tego ze leciales 200 autem z tym motorem to nigdy nie uwierze bo mialem taka astre a jedzielem z takim silnikiem czy tym mocniejszym chyba z 40 oplami- AG i VB. Zeby leciec 200 to trzeba miec pod maska ponad sto koni i to z dosc wydajna turbina a nie tak dmuchawka jaka jest w DTLu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pinio-78

Na pytanie 1,7 czy 2,0 to wszystko zależy od tego jaka moc zadowoli.

Jedno jest pewne idealnych silników brak, niech pamięta o tym każdy.

 

Mimo wszystko polecam 1,7. Tylko jeden warunek jak w każdym silniku - przebieg. I jeszcze jedno lepiej żeby to było dwieście kilka tysięcy w rzeczywistości niż sto kilka z wielką zagadką.

Naprawde, widziałem 1,7 z nakręconymi blisko 250 tys km i chodziły bardzo dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smigalem w pracy nieraz 1.7 ale tym DTR w astrze H lub J i powiem ze ten to niezle juz ciagnie. Na dzień dzisiejszy to w AG to bym dobrze posprawdzal i wziął 2.0 ale jakby nie bylo nic ciekawego z dostepnych jednostek to i 1.7 isuzu tez.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jeżdże vectrą 2.0 dti od pół roku,ale jakbym mógł cofnąć się to brałbym astre isuzu,tym bardziej że miałem ładną na oku,już nawet nią jeżdziłem,jednak moja szanowna małżonka że już wystarczy astra tym bardziej że dwa auta poprzednie to były astry(isuzu).Powiem tak,jeśli 2.0 dti jest sprawne to naprawde fajnie tylko co 2-3 miesiące jakieś check-y sie zapalają.Porażka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marceli szpak

1.7 jest ok, ale najpierw trzeba go dobrze"obejrzeć" przed zakupem. Wiele z tych silników nadaje się do remontu już 180 tys.km, pada głowica( tj. jej uszczelnienia), siada też czasami zawór zmiany kąta wtrysku 096360-0760 denso. Wymienić go to sztuka, bo mało kto zrobi to bez wyciągania pompy, a tu już koszty dość mocno wzrastają. Podsumowując: 1.7 oszczędny, może mało dynamiczny (tylko 75KM, ale 165Nm), przy zakupie od razu negocjować cenę, bo do remontu głowica na bank- czyli te 1500-2000zł trzeba mieć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pinio-78

Naprawde lepiej 1,7 isuzu tylko jeden warunek przebieg (żeby nie miał ponad 400 tys km) i eksploatacja jaką miał.

A z tymi głowicami to też tak do końca nie jest tak.

Czesto silniki są przegrzane a to powód padania oringów, oraz woda w układzie a nie płyn wpływa bardzo niekorzystnie na te uszczelnienia.

A 2,0 (oczywiście te starsze) to co nie lecą w nich głowice, lecą a mało tego żeby tylko głowice, tam jak ubywa płyn to często dopiero jest problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego WESOL sory ale mam 101 koni -74kw .Pomylilem sie- zwracam honor . ale sam wyciagalem i sam wkladalem ta pompe spowrotem do auta i wiem co z czym sie je! I nie ma tu zadnych dziwnych informacji . Rozrzad mam na lancuchu. Wszystkie informacje na temat demontarzu popy bralem od KOLEGI BRZOZY i od niego mialem zdjecia itd , do tego kupilem ksiazke sam naprawiam. Dlatego polecam ten silnik, bo jest elastyczny i cichy jak na dizla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności