Gość gib Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Rozumiem, że problem pomp tyczy się wersji 2.0DTi ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230807 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 2.0 i 2,2 dti   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 tak zgadza sie Gawli tylko ze w sumie ja to widze tak ze ta pomopa jest dosc depikatna i nie wiele jej trzeba zeby zrobila papa. Jesli ktos zapobiega to bedzie sluzyc dlugo. Ja bynajmniej swoja astra zrobilem 40 tys i chodzila jak brzytwa i naprawde sie dziwilem ze mozna miec jakies problemy z pompa w tym silniku. oz etakie szczescie mialem albo nie wiem juz co z tym jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gib Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Mówią, żeby tankować na dobrych stacjach, ale nigdy nie wiadomo, kiedy trafi się jakieś trefne paliwo. Kiedyś miałem starego diesla z 91 roku i do niego mogłem lać nawet opał i nic mu nie było Teraz robią wszystko takie jakieś delikatne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 tak zgadza sie Gawli tylko ze w sumie ja to widze tak ze ta pomopa jest dosc depikatna i nie wiele jej trzeba zeby zrobila papa. Jesli ktos zapobiega to bedzie sluzyc dlugo. Ja bynajmniej swoja astra zrobilem 40 tys i chodzila jak brzytwa i naprawde sie dziwilem ze mozna miec jakies problemy z pompa w tym silniku. oz etakie szczescie mialem albo nie wiem juz co z tym jest. U mnie tak samo sam już nabujałem 50 tys. i ani ja ani poprzedni właściciel na pompę nie narzekał. Ale tankuje tylko na BP i statoil ale nie wiem czy to ma znaczenie. Zresztą koszt naprawy takiej pompy albo kupna używki to prawie to samo co padniętej turbawki więc nie wiem czemu się tak ludzi boją- dla porównania w dieslach na common-railu padają wtryski znacznie czulsze na paliwo a koszt tylko jednego to jakiś 1000zł to samo tyczy się pompowtrysków. Więc opel i tak wychodzi najtaniej...brać nie zastanawiać się   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230616 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 do 2.0 dti juz jest taniej za 1300-1500 juz mozna zrobic rok dwa lata temu kosztowalo to 3000 i wiecej do 2,2 dti pompa kosztuje ponad 5000 wiec jest sie czego bac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Prawda jest taka, że jak to w życiu do kupna dobrego auta też potrzeba odrobinę szczęścia i zimnej krwi. Co to układu zasilania tych pomp (DTI, DTL) oraz budowy wtryskiwaczy to chętnie poznałbym konstruktorów A propos - kolega ma Audi A6 99r 2,5 TDI - cieknie mu z pokrywy misy olejowej i żeby wymienić tam uszczelki to musi prawie zdemontować silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 A propos - kolega ma Audi A6 99r 2,5 TDI - cieknie mu z pokrywy misy olejowej i żeby wymienić tam uszczelki to musi prawie zdemontować silnik I w tym 2.5 TDI jest ta sama pompa VP44 a nawet jeszcze gorzej jest do tych silnikow bo trzeba szukac po numerze pompy no i kosztuje jeszcze wiecej jak do 2.2 DTR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230447 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 I jest napędzana paskiem zębatym - dostęp do niego - zajefajny Więc Opelki wcale nie są takie złe - nie ma co się martwić na zapas - we wszystkich nowych (poza ruskimi) samochodach jak coś się sypnie to trzeba nieźle główkować by to zdemontować... [ Dodano: Wto Paź 21, 2008 16:24 ] no i kosztuje jeszcze wiecej jak do 2.2 DTR - bo to przecież AUDI   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 w sumie to jakby np policzyc koszt wymiany paska rozrządu i np przednich wahaczy w takim audi a4 to wyjdzie tyle co regeneracja pompy w opelku 2.0 dti, czyli chyba jednak opel wychopdzi ekonomicznie:) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/31/#findComment-230112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.