Gość Mariusz_760301 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Jak sam pisałeś - tam gdzie 1,7 się kończy 2,0 się zaczyna. Duży plus za dynamikę, przy wyższych prędkościach, tego silnika (Y20DTH). Mamy takie służbowe 1,7 Isuzu i powiem jedno - do miasta 3xTAK, na trasy za mało dynamiczne i za głośne w porównaniu do 2,0. Nie ma więc silników idealnych - no może poza 1,9 TDI   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-30831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toda3 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ale produkują tylko 1,3 1,7 ok oraz znowu 2,0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-30815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karpiu Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ja osobiscie mam 2.0 DTL. I jak na te 82km to i tak dobrze ciagnie . Jak ja kupilem w holandi to polecialem 200km/h v max! a tu w PL w 4 dorosle osoby . wiadomo ze przy dluzszym odcinku to 180... Naprawde nie narzekam . do 130 ciagnie ladnie pozniej juz troche dluzej sie zbiera. spalanie na poziomie 5-6 l a za oszczednie nie jezdze, chodzi o ruszenie itd. Zrobilem 40 tys km i siadla mi wlasnie pompa wtryskowa. Koszt to 2500tys zl w serwisie BOSCH Opole. Wymienili , tloczek , uszczelki ustawili kat wtrysku , caly NOWY sterownik i zostala rowniez skalibrowana . Teraz autko chodzi duuuzo ciszej i juz nie leje zadnego G.... do baku, Kolega mnie kiedys namowil na ten eko dizel i rzepak i moze padla przez to ta pompa moze nie ... Niby bosch dawal 10 lat gewarancji na te pompy albo 200k tys km. moja siadla przy 240k km . Narazie sobie chwale i jezeli ktos dba i umi czyscic te zawory , kolektor dolotowy-ssacy to bedzie mu smigalo autko ladnych pare lat ! NIE LAC WYNALAZKOW DO BAKU!!! POMPY SA BARDZO CZULE !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-7307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 sorry kolego ale musze. Jakies glupoty wypisujesz i duzo dziwnych informacji co tam niby serwis boscha nawymieniał i co niby nie narobil w tej twojej pompie. Sam nie wiesz o czym piszesz. Tak powstaja "mity" ktore dalej rozglaszaja inni na innych forach. Lepiej popytaj ludzi ktorzy taka pompe robierali ewnetualnie robili/naprawiali jakies popy( niekoniecznie akurat ten typ). Co do tego ze leciales 200 autem z tym motorem to nigdy nie uwierze bo mialem taka astre a jedzielem z takim silnikiem czy tym mocniejszym chyba z 40 oplami- AG i VB. Zeby leciec 200 to trzeba miec pod maska ponad sto koni i to z dosc wydajna turbina a nie tak dmuchawka jaka jest w DTLu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-7267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Na pytanie 1,7 czy 2,0 to wszystko zależy od tego jaka moc zadowoli. Jedno jest pewne idealnych silników brak, niech pamięta o tym każdy. Mimo wszystko polecam 1,7. Tylko jeden warunek jak w każdym silniku - przebieg. I jeszcze jedno lepiej żeby to było dwieście kilka tysięcy w rzeczywistości niż sto kilka z wielką zagadką. Naprawde, widziałem 1,7 z nakręconymi blisko 250 tys km i chodziły bardzo dobrze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-7264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Smigalem w pracy nieraz 1.7 ale tym DTR w astrze H lub J i powiem ze ten to niezle juz ciagnie. Na dzień dzisiejszy to w AG to bym dobrze posprawdzal i wziął 2.0 ale jakby nie bylo nic ciekawego z dostepnych jednostek to i 1.7 isuzu tez.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-7244 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miketds Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Sam jeżdże vectrą 2.0 dti od pół roku,ale jakbym mógł cofnąć się to brałbym astre isuzu,tym bardziej że miałem ładną na oku,już nawet nią jeżdziłem,jednak moja szanowna małżonka że już wystarczy astra tym bardziej że dwa auta poprzednie to były astry(isuzu).Powiem tak,jeśli 2.0 dti jest sprawne to naprawde fajnie tylko co 2-3 miesiące jakieś check-y sie zapalają.Porażka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-7241 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 1.7 jest ok, ale najpierw trzeba go dobrze"obejrzeć" przed zakupem. Wiele z tych silników nadaje się do remontu już 180 tys.km, pada głowica( tj. jej uszczelnienia), siada też czasami zawór zmiany kąta wtrysku 096360-0760 denso. Wymienić go to sztuka, bo mało kto zrobi to bez wyciągania pompy, a tu już koszty dość mocno wzrastają. Podsumowując: 1.7 oszczędny, może mało dynamiczny (tylko 75KM, ale 165Nm), przy zakupie od razu negocjować cenę, bo do remontu głowica na bank- czyli te 1500-2000zł trzeba mieć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-7214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Naprawde lepiej 1,7 isuzu tylko jeden warunek przebieg (żeby nie miał ponad 400 tys km) i eksploatacja jaką miał. A z tymi głowicami to też tak do końca nie jest tak. Czesto silniki są przegrzane a to powód padania oringów, oraz woda w układzie a nie płyn wpływa bardzo niekorzystnie na te uszczelnienia. A 2,0 (oczywiście te starsze) to co nie lecą w nich głowice, lecą a mało tego żeby tylko głowice, tam jak ubywa płyn to często dopiero jest problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-7191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karpiu Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Kolego WESOL sory ale mam 101 koni -74kw .Pomylilem sie- zwracam honor . ale sam wyciagalem i sam wkladalem ta pompe spowrotem do auta i wiem co z czym sie je! I nie ma tu zadnych dziwnych informacji . Rozrzad mam na lancuchu. Wszystkie informacje na temat demontarzu popy bralem od KOLEGI BRZOZY i od niego mialem zdjecia itd , do tego kupilem ksiazke sam naprawiam. Dlatego polecam ten silnik, bo jest elastyczny i cichy jak na dizla. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/36/#findComment-7188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.