Skocz do zawartości

grzanie silnika 2-letnia "ciekawostka"


Gość peck

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Z tego wynika że układ regulacji temperatury działa prawidłowo problem jest w zbyt szybkim nagrzewaniu się płynu, mogłoby tak być gdyby było za mało płynu lub jakieś kanały w bloku będą zatkane i płyn będzie miał dużo krótszy obieg. A co z działaniem przegrody sterującej zasysaniem powietrza może cały czas zasysa z nad kolektora wtedy silnik będzie się dużo szybciej nagrzewał a czujnik temperatury jest też w kolektorze ssącym- to tylko takie moje przemyślenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wymieniana była

... OK, przeoczyłem ...

auto sie zagrzeje, osiagnie 100st i wlacza sie wiatrak.

... i schładza płyn do temp wył wiatraka i tak w kółko ... ale faktycznie dziwne, że tak się dzieje - jesli silnik nie pracuje w ponadnormatywie do schłodzenia płynu powinna starczyć chłodnica ... wiatrak to wspomaganie chłodzenia gdy warunki są ekstremalne ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silvo 44 właśnie dziwne że tak jest,- zaczęło mu się tak z tą temp. od czerwca 2008, i albo to jest wg mnie jakaś "pierdoła" albo coś poważnego, ale jakby było z drugiej strony coś poważnego to by asterix nie jeździł do dzisiaj bez problemów (takie moje przemyślenia). Bo praktycznie 2 rok jazdy z tym tematem a z samochodem nic się nie dzieje. W układzie chłodzenia wymienione wszystko a jest jak jest, wiadomo że astry są ciepłolubne, ale mówię Wam patrzenie na wiosnę i lato na wskaźnik temp. co chwilę nic fajnego. Tym bardziej że wiem jak było wcześniej wiadomo zagrzewał się jak każdy ale nie tak szybko. No ale zbliża się ciepło to jeszcze raz i chyba ostatni wezmę się za walkę z tym tematem zgodnie z Waszymi sugestiami.Pozdro wszystkich.

 

[ Dodano: Sob Mar 13, 2010 09:42 ]

haha to wykropkowane to miało być "drobnostka"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

hmm dziwna sprawa, a przewody wodne sprawdzales ? moze jest tam kamien albo inny syf i poprzypychal kanaliki w nowej chlodnicy,

 

jak wymieniales plyn to byl normalny czy byly w nim jakies brudy itp http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności