Skocz do zawartości

plyn chlodniczy ucieka?


Gość dan32245

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dan32245

Witam ostatnio stalem w korku dluzszy czas a do tego mialem niewyregulowane obroty i silnik sie strasznie nagrzal... wezyk za gaznikiem wyskoczyl i plyn sie wylal. na szczescie blisko byla stacja.. zalozylem wezyk, wlalem wody i bylo ok do czasu gdy dojechalem do domu i zobaczylem ze wody w zbiorniku prawie nie ma, a wezyk suchy.

 

Corsa B 1.0 12V 40kW LPG

 

Zauwazylem ze wycieka ta woda z pewnego otworu? Zobaczcie to moze wiecie czy tam powinien byc jakis wezyk wlozony? Przeszukalem pod maska chyba wszystko i zadnego wezyka nie ma.

Co to za otwór?

 

Prosze o pomoc ;p

 

Zdjecia sa tutaj: http://img688.imageshack.us/gal.php?g=29052010213.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mr_luke

wezyk za gaznikiem wyskoczyl

A od kiedy silniki z wtryskiem wielopunktowym mają gaźnik ;/;p Z tego co widać po parametrach to chyba x10xe więc gaźnika tam napewno nie ma :?

 

A dobrze założyłeś ten wężyk? Większość przewodów cieczy chłodzącej ma na końcach obejmy.

 

Co do otworu, tam raczej nie powinno być żadnego wężyka a jeśli chcesz się dowiedzieć skąd ucieka Ci płyn to wyrównaj stan np. wodą, pojeździj chwile żeby silnik załapał troche temperatury i ciśnienia a potem postaw go w jednym miejscu na włączonym silniku. Ciśnienie i temperatura spowoduje, że wszelkie wężyki się rozrzeją i zaczną puszczać ciecz na słabych obejmach lub w miejscach gdzie czegoś brakuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dan32245

wezyk za gaznikiem wyskoczyl

A od kiedy silniki z wtryskiem wielopunktowym mają gaźnik ;/:? Z tego co widać po parametrach to chyba x10xe więc gaźnika tam napewno nie ma ;/

 

A dobrze założyłeś ten wężyk? Większość przewodów cieczy chłodzącej ma na końcach obejmy.

 

Co do otworu, tam raczej nie powinno być żadnego wężyka a jeśli chcesz się dowiedzieć skąd ucieka Ci płyn to wyrównaj stan np. wodą, pojeździj chwile żeby silnik załapał troche temperatury i ciśnienia a potem postaw go w jednym miejscu na włączonym silniku. Ciśnienie i temperatura spowoduje, że wszelkie wężyki się rozrzeją i zaczną puszczać ciecz na słabych obejmach lub w miejscach gdzie czegoś brakuje.

Tak, kupilem nowe opaski zacisnalem napewno szczelnie ;p hehe gaznik no nie wiedzialem jak to nazwac.. jestem nowy w tym heh.

 

A co do tego gdzie ucieka... to napewno w tamtym miejscu bo sprawdzalem tak jak Ty mowiles. Jak widac jest tam mokro..

Czy jest mozliwosc zatkania tego lub czy w ogole tam gdzies kolo tego miejsca plynie plyn chlodniczy? Moze moge sie mylic..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

czy w ogole tam gdzies kolo tego miejsca plynie plyn chlodniczy?

Przecie tam jest czujnik temp. więc z pod niego może lecieć płyn

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest EGR jeżeli z niego są wycieki wody to trzeba sprawdzić uszczelkę.

Co do otworów to tam żadnych nie ma i żadne wężyki w to miejsce nie dochodzą.

A z pod czujnika temperatury NIE ma prawa nic cieknąć!

Tak jak z każdego innego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności