Skocz do zawartości

X14XE 2 Błędy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam szperając po forum znalazłem posta bardzo zbliżonego do mojego pytania jednak wolę mieć pewność.

 

Check Engine - tak wiec zrobiłem,

 

0325 nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1

 

0115 czujnik temperatury silnika

 

Pytania:

 

Gdzie ewentualnie znajdę ten czujnik spalania stukowego?

Wcześniej "fachowiec" powiedział żebym zalał 98 pojeździł i błąd powinien zniknąć, twierdził że wlałem ubogiej klasy paliwo... jednak nie wierzę że to pomoże, tym bardziej że tankuję wyłącznie na shell-u.

 

Co do 2giego błędu, jeżeli się nie mylę ten czujnik znajduje się koło termostatu ? tam właśnie wtyczka daje wiele do życzenia, poprzedni właściciel raczej nie dbał o te auto .Normalnie wentylatory uruchamiają się przy 94-96 stopni wiec nie rozumiem.

 

Co mogę w tej sytuacji zrobić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0115 czujnik temperatury silnika

Normalnie wentylatory uruchamiają się przy 94-96 stopni wiec nie rozumiem.

 

Chodzi o czujnik temperatury do ECU

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Chodzi o czujnik temperatury do ECU

OK Więc co w tej sytuacji mogę zrobić ? Operacja samodzielna czy lepiej udać się do "fachowca"|| gdzie szukać tego czujnika? Jak ewentualnie z kosztami takiej naprawy/wymiany?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj go przy termostacie, niebieskie gniazdko na 2 piny.

Zacznij od samej wtyczki, może kable się przetarły/urwały.

Czujnik, to koszt 25zł, sam wymienisz, jakby co.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

OK tak też zrobię, a co z tym nieprawidłowym sygnałem czujnika spalania stukowego? Czy jest możliwość że jeden błąd wywołuje drugi? kombinator wypowiedz się o tej radzie "fachowca" nt zalania 98ósemki ;-) Z góry dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podejrzewasz złe paliwo, to faktycznie 98 może pomóc.

A błędy jak najbardziej, pójdzie jeden czujnik i masz kilka błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ok jutro popatrzę tu i ówdzie, wtyczka faktycznie wygląda dziwnie "zużyto" jednak czujnik pierwszej jakości też nie jest, wymienię i się odezwę :wink: Z góry dzięki

 

[ Dodano: Sob Lip 10, 2010 06:24 ]

No niestety wymiana czujnika nic nie dała, błąd po mocniejszym przegazowaniu znów sie wyświetla (check engine) kabelki ok, wygląda na to że problem w czyjniku spalania stukowego, tylko gdzie go szukać ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności