rafalgrzegorz Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Kacperku ale Tomek musiał by ciągnąc nowe kabelki od wtyczki z lewej strony (nad pedałami ) - nawet dobre rozwiązanie można tam zamontować nowe przekaźniki i bezpieczniki tylko sporo robótki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Założenie przekaźników może okazać się prostsze jak szukanie zwarcia. A kabelki trzeba pociągnąć z prawego nadkola spod schowka. edit Pozwoliłem sobie taki mały rysunek zrobić do przemyślenia. oczywiście z światłami krótkimi identycznie. Mam tylko nadzieje że przewód do kontrolki długich (INS) jest wyprowadzony z kostki X10.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Kacper właśnie tak myślałem, na ciebie można zawsze liczyć. Tomek masz rozwiązanie Kacper to uczynił. Nawet chyba można by to zrobić z lewej strony, omijając bezpieczniki 24 i 25 dając nowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556064 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Dobra - jutro dokupię brakujące konektorki i kłębek kabla i czteropaka. Naładuje baterię w aparacie i na przyszły tydzień będzie fotorelacja. Nie wiem tylko jeszcze jak kablem wyjść z wnętrza do komory silnika. Ale coś zapewne znajdę. I tak to miałem zrobić tylko motywacji było brak. A że Tom w potrzebie to mam pretekst aby się tym wreszcie na serio zająć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Kacper z obydwóch stron można się dostać do komory silnika, są przelotki i jakoś kabelki da się przełożyć. Ja mam przygotowane materiały ale czasu brak. Powodzenia. Nie wiem jak w "angielkach" z miejscem po prawej stronie, ale byś miał bliżej do komory, a przekaźniki dał bym pod kierę, jest tam miejsce na dołożenie, ja kupiłem takie że wchodzą bez dodatkowych przeróbek i nawet bezpieczniki tam wejdą i do lamp gotowe wiązki, a impuls z pająka bezpośrednio na przekaźnik. Edytowane 11 Października 2014 przez rafalgrzegorz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 W takim statku to miejsce zawsze jest bez względu po której stronie ster. Przekaźniki i bezpieczniki chcę dać w komorze silnika. Do przeciągnięcia będę miał tylko dwa kabelki. Sterujący długimi i krótkimi. Do tego przewód pomiędzy akumulatorem a żarówką będzie znacznie krótszy, przez co ewentualne spadki napięcie będą ograniczone do minimum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 W takim statku to miejsce zawsze jest bez względu po której stronie ster. Przekaźniki i bezpieczniki chcę dać w komorze silnika. Do przeciągnięcia będę miał tylko dwa kabelki. Sterujący długimi i krótkimi. Do tego przewód pomiędzy akumulatorem a żarówką będzie znacznie krótszy, przez co ewentualne spadki napięcie będą ograniczone do minimum. Też dobry pomysł, nie będzie strat jak dasz minimum 2,0mm2 jeszcze fajnie by było gdyby linka była z bardzo cienkich przewodów (prąd elektryczny płynie po powierzchni przewodnika ). Ja mam zwykłe jak do 220 linkę. Kupiłem jeszcze do tego ceramiczne kostki do lamp tak że tylko trochę więcej czasu i się biorę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Będę jednak robił to obejście, ale nie wiem jakie przekaźniki będą potrzebne. Uzbroję się w cierpliwość i poczekam za tą "fotorelacją". :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556183 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Przekazniki ?? Zwyczajne... jakie mają być? 10A masz na 120W. Więc tak na styk na dwie lampy... Lepiej z małym zapasem. Czyli od 15A (180W) w górę. 60A też będzie dobry. Resztę załatwi właściwy bezpiecznik. Wystarczy wyjąć z auta na zlomie (szrocie). Za piwo oddadzą. Edytowane 11 Października 2014 przez harnas1515   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Ja przekaźniki kupiłem 12V/40A 2 sztuki po jednym na dwie żarówki. Nie będę się martwił przynajmniej że styki wypalą się czy coś podobnego. Dokładnie takie jak te http://www.maplin.co.uk/p/12v-40a-dc-spno-automotive-relay-n02aw (aktualnie założone mam jakieś z demobilu i niestety nie wiem jakie mają wytrzymałość) I gniazda bezpiecznikowe takie dokupilem http://www.maplin.co.uk/p/black-in-line-blade-fuse-holder-ku34m Jutro postaram się przynajmniej namierzyć kostkę X10 i przewody w które należy ciąć i się wpinać nie. Pod kierownicą jest wtyczka X10 A w niej przewody zaznaczone strzałkami do świateł B4 długie C3 krótkie Oznaczenia są też takie na schemacie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32018-opel-sintra-nie-gasna-swiatla-potrzebny-schemat-instalacji/page/6/#findComment-556204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.