Skocz do zawartości

opel sintra nie gasna swiatla potrzebny schemat instalacji


Gość gdjspider

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Może być z pięcioma, jest tam styk 87a którego nie wykorzystujesz http://avensis.info/Avensis/przekaznik/przekaznik5.gif

Dawno temu.. pod ten niepotrzebny zestyk na długich podpinało się przekaźnik halogenów p/mgielnych, a w krótkich dalekosiężnych. :rotfl::rotfl::rotfl:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materiały już mam, więc czas się wzjąć do montażu.post-20693-0-81865700-1413555208_thumb.jpgpost-20693-0-86843400-1413555211_thumb.jpg


Mijania zrobione wszystko jest :spoko:

Kacper co my byśmy tu bez Ciebie zrobili.

 

ps. przewody udało mi się przeciągnąć wiązką z lewej strony kierownicy


Drogowe też już zrobione. Na początku zrobiło się jakieś zwarcie, ale przemieniłem przekaźniki i jest OK.

Za 2 przekaźniki z podstawkami i 4 bezpieczniki z podstawkami zapłaciłem 51 zł, w sklepie motoryzacyjnym.

 

Kacper wielkie dzięki za poradnik :brawo: :brawo: :brawo:

Edytowane przez FatherTom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja muszę podziękować, bo dzięki Tobie zmobilizowałem się i założyłem kompletne przekaźniki u siebie.

Wcześniej miałem tylko założenie na światła mijania, teraz na mijania i drogowe.

Już nie będę się stresował jadąc dłużej na drogowych że mi zgaśnie całkowicie oświetlenie.

:beer: :beer: :beer:

 

Korzystając z mojego poradnika nie miałeś chyba żadnych problemów z podłączeniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Korzystając z mojego poradnika nie miałeś chyba żadnych problemów z podłączeniem.

Kacper poradnik wzorcowo zrobiony, nawet osoby które nie znają się nic na elektryce są w stanie to zrobić.

 

ps. mam taką sugestię , żeby na początku poradnika dopisać "odłączyć akumulator" (przez chwilę nieuwagi :gwizd: miałem małe zwarcie, przewód od + się stopił)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, sam nie odpinałem ale faktycznie chwila nieuwagi i może być mały kłopot.

Albo można napisać na wstępie że: podłączenia do układu robimy na wyciągniętych bezpiecznikach i " + " do skrzynki zasilania podłączamy na samym końcu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja dołożyłem dodatkowo przekaźnik do zasilania - czyli mam 3 szt. sterowanie wzięte z kabiny pod kierownicą - przeciągnięty kabelek 4x1mm2. Sterowanie z przed kostki X10 czyli z poradnika Kacpra, ale dodatkowo wzięte jest sterowanie z przekaźnika na styk 15 (czyli po uruchomieniu zapłonu) i dopiero z tego styku idzie plus na przekaźniki świateł. Wiązki do lamp nowe robione z przewodu 2,5mm2, kostki reflektorów nowe, wszystko jeszcze uzupełnione przeciągnięciem dodatkowo masy (-) z nadkola na kolumnę kierownicy. Podczas włączania wycieraczek od czasu do czasu zapalała się kontrolka rezerwy paliwa, teraz na razie jest ok. Napięcie na żarówkach jest jak na aku i widoczna poprawa skuteczności świateł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności