Gość andrzej_m55 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witaj Mllodyy, Sprawdź też kabelki czy nie są przerwane w koszulce Uploaded with ImageShack.us Też był taki przypadek i była listwa wymieniana nic nie dawało Po sprawdzeniu okazało się że jeden kabelek był pęknięty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-51256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mllodyy Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 po kilku dniowej nie obecności (wiadomo szkoła i kupowanie zesz itp.) sprawdzałem to co pisał "ja37" po zamianie przewodów na cewce pomiędzy 2 a 3 garem dalej jest tak samo. a co do tego co pisze "andrzej_m55" to nie bardzo kojarzę co to są za kabelki i w którym miejscu one są u mnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-50945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 sprawdzałem to co pisał "ja37" po zamianie przewodów na cewce pomiędzy 2 a 3 garem dalej jest tak samo.Ale sprawdzałeś który gar nie chodził?czy tylko stwierdziłeś, że silnik pracuje tak samo?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-50943 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Mllodyy, Słuchaj co mówi ja37, Ja tylko chciałem powiedzieć że znam przypadek że jeden kabelek był przerwany za wtyczką do cewki i auto nie paliło na jeden gar Było masę kłopotu nim do tego doszli   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-50933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 No właśnie, bo mój sposób nam powie, czy to DIS szmelc, czy mamy szukać dalej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-50930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mllodyy Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 sprawdzałem poprzez odpinanie kabli na zapalonym silniku, i po zamianie pomiędzy 2 a 3 garem kabli w dalszym ciągu brak reakcji na 2 cylindrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-50640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 No to musisz mieć coś z 2 garem Brak kompresji i tyle. Albo źle zamieniłeś kable. Chodziło mi, żebyś zamienił kable ale tylko na cewce, na świecach nie. Czyli zapłon z 2 gara powinien iść na 3 gar i odwrotnie. Cudów nie ma, albo kompresja albo DIS szmelc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-50627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 ja37 jest opcja by był problem w głowicy (konkretniej z gwintem, nie wiem olej na gwińcie albo jakaś inna ciecz lub brud, który powoduje, że świeca nie ma odpowiedniej masy)? Wiem, że to może głupio brzmi ale jeśli facet ma kompresje i DISa ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-50594 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Nie, to nie to. Olej, czy woda ok, ale przy niewyczyszczonych otworach na śruby głowicy, jak składasz od nowa. Wtedy cuda wychodzą na dynamometrze i całe później kąty dokręcania są do niczego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-50568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mllodyy Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 tak zrobiłem. zamieniłem kable tylko miejscami na cewce. kompresja za każdym razem jest dobra. a na każdym innym DIS-ie robi tak samo. co do brudnego gwintu to po wielokrotnym wykręcaniu świec pewnie by się oczyścił. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33205-pali-na-3-t%C5%82oki/page/4/#findComment-50060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.