Skocz do zawartości

Pali na 3 tłoki


Gość Mllodyy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość andrzej_m55

Witaj Mllodyy, Sprawdź też kabelki czy nie są przerwane w koszulce

Dołączona grafika

 

Uploaded with ImageShack.us

Też był taki przypadek i była listwa wymieniana nic nie dawało

Po sprawdzeniu okazało się że jeden kabelek był pęknięty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

po kilku dniowej nie obecności (wiadomo szkoła i kupowanie zesz itp.) sprawdzałem to co pisał "ja37" po zamianie przewodów na cewce pomiędzy 2 a 3 garem dalej jest tak samo. a co do tego co pisze "andrzej_m55" to nie bardzo kojarzę co to są za kabelki i w którym miejscu one są u mnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem to co pisał "ja37" po zamianie przewodów na cewce pomiędzy 2 a 3 garem dalej jest tak samo.

Ale sprawdzałeś który gar nie chodził?

czy tylko stwierdziłeś, że silnik pracuje tak samo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Mllodyy, Słuchaj co mówi ja37,

Ja tylko chciałem powiedzieć że znam przypadek że jeden kabelek był przerwany za wtyczką do cewki i auto nie paliło na jeden gar

Było masę kłopotu nim do tego doszli

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem poprzez odpinanie kabli na zapalonym silniku, i po zamianie pomiędzy 2 a 3 garem kabli w dalszym ciągu brak reakcji na 2 cylindrze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to musisz mieć coś z 2 garem

Brak kompresji i tyle.

Albo źle zamieniłeś kable.

Chodziło mi, żebyś zamienił kable ale tylko na cewce, na świecach nie.

Czyli zapłon z 2 gara powinien iść na 3 gar i odwrotnie.

Cudów nie ma, albo kompresja albo DIS szmelc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja37 jest opcja by był problem w głowicy (konkretniej z gwintem, nie wiem olej na gwińcie albo jakaś inna ciecz lub brud, który powoduje, że świeca nie ma odpowiedniej masy)? Wiem, że to może głupio brzmi ale jeśli facet ma kompresje i DISa ok :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie to.

Olej, czy woda ok, ale przy niewyczyszczonych otworach na śruby głowicy, jak składasz od nowa.

Wtedy cuda wychodzą na dynamometrze i całe później kąty dokręcania są do niczego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zrobiłem. zamieniłem kable tylko miejscami na cewce. kompresja za każdym razem jest dobra. a na każdym innym DIS-ie robi tak samo. co do brudnego gwintu to po wielokrotnym wykręcaniu świec pewnie by się oczyścił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności