Gość andrzej_m55 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witaj Mllodyy, Sprawdź też kabelki czy nie są przerwane w koszulce Uploaded with ImageShack.us Też był taki przypadek i była listwa wymieniana nic nie dawało Po sprawdzeniu okazało się że jeden kabelek był pęknięty   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mllodyy Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 po kilku dniowej nie obecności (wiadomo szkoła i kupowanie zesz itp.) sprawdzałem to co pisał "ja37" po zamianie przewodów na cewce pomiędzy 2 a 3 garem dalej jest tak samo. a co do tego co pisze "andrzej_m55" to nie bardzo kojarzę co to są za kabelki i w którym miejscu one są u mnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 sprawdzałem to co pisał "ja37" po zamianie przewodów na cewce pomiędzy 2 a 3 garem dalej jest tak samo.Ale sprawdzałeś który gar nie chodził?czy tylko stwierdziłeś, że silnik pracuje tak samo?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Mllodyy, Słuchaj co mówi ja37, Ja tylko chciałem powiedzieć że znam przypadek że jeden kabelek był przerwany za wtyczką do cewki i auto nie paliło na jeden gar Było masę kłopotu nim do tego doszli   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 No właśnie, bo mój sposób nam powie, czy to DIS szmelc, czy mamy szukać dalej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mllodyy Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 sprawdzałem poprzez odpinanie kabli na zapalonym silniku, i po zamianie pomiędzy 2 a 3 garem kabli w dalszym ciągu brak reakcji na 2 cylindrze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 No to musisz mieć coś z 2 garem Brak kompresji i tyle. Albo źle zamieniłeś kable. Chodziło mi, żebyś zamienił kable ale tylko na cewce, na świecach nie. Czyli zapłon z 2 gara powinien iść na 3 gar i odwrotnie. Cudów nie ma, albo kompresja albo DIS szmelc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 ja37 jest opcja by był problem w głowicy (konkretniej z gwintem, nie wiem olej na gwińcie albo jakaś inna ciecz lub brud, który powoduje, że świeca nie ma odpowiedniej masy)? Wiem, że to może głupio brzmi ale jeśli facet ma kompresje i DISa ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Nie, to nie to. Olej, czy woda ok, ale przy niewyczyszczonych otworach na śruby głowicy, jak składasz od nowa. Wtedy cuda wychodzą na dynamometrze i całe później kąty dokręcania są do niczego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mllodyy Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 tak zrobiłem. zamieniłem kable tylko miejscami na cewce. kompresja za każdym razem jest dobra. a na każdym innym DIS-ie robi tak samo. co do brudnego gwintu to po wielokrotnym wykręcaniu świec pewnie by się oczyścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.