Gość zbyszek670 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 może to śmieszne ale gdzie mam patrzeć i jak to wygląda?DPF znajduje się pod twoimi nogami a wygląda tak:http://moto.allegro.pl/katalizator-filtr-fap-dpf-vectra-c-signum-1-9-cdti-i1196453560.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arste Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Trochę z boku tematu ale mam pytanie. Czy ktoś z was korzystał z nowej technologii czyszczenia i wypalenia DPF za pomocą preparatów TUNAP 131 i 132 http://www.tunap.com/pl/nowoci/czyszczenie-filtra-czastek-stalych-dpf.html . Polecają to w autoryzowanym serwisie opla (nie powiem, w którym żeby nie robić reklamy bo nie jest jej warty) jako alternatywę dla wymiany całego filtra lub jego usunięcia. Koszt w aso to ok. 650 zł z usługą. Nawet na allegro nie żadnych ofert. Czy ktoś ma jakąkolwiek wiedzę i doświadczenia z tą nowością.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Acoms Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Metoda nie jest taka nowa, ja miałem to na uwadze w swoim przypadku ale doszedłem do wniosku że to mi przyczyny nie zlikwiduje (tzn krótkie odcinki -miasto) bo filtr i tak zostaje. usunołem go i tyle.. usunąłem zbędny cytat/daro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 jezdzilem golfem tdi z 2001r na trojce prawie 100 i spalanie pokazywal 5,1 nie ma oszczedniejszych silnikow niz tdi usunąłem zbędny cytat/daro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 jezdzilem golfem tdi z 2001r na trojce prawie 100 i spalanie pokazywal 5,1 nie ma oszczedniejszych silnikow niz tdi asterix, toś se wybrał porównanie golf a VC kombi silniki jednakowej pojemności a klasa samochodów z innych segmentów, Jak byś porównał sobie passata kombi to zrozumiem a druga kwestia pokazywanie przez komputer spalania a spalanie rzeczywiste to to zgoła dwie różne rzeczy.Dla przykładu podam ci dane jakie podaje producent VW Passata; 1,9 TDI-1896-101KM/250 Nm/obr.-7,0 l. -średnie zużycie paliwa 1,9 TDI 130KM/285 Nm/obr.-7,5 l.-średnie zużycie paliwa Tyle to pali moja Vici średnio 7.2 nie zerznięte z kompa tylko lane do pełna z dystrybutora i jeżdżone cały czas na klimie. Golf a VC -dobre   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 pokazywanie przez komputer spalania a spalanie rzeczywiste to to zgoła dwie różne rzeczy. Wyświetlacz komputera pokazuje to co chciał producent, przecież nie będzie pokazywał całej prawdy o spalaniu bo niejednemu przekonanemu o niskim spalaniu szczęka by opadła   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychor Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Tak jak piszesz nic nie sygnalizuje wypalania , oprócz zwiększonego spalania. Ja u siebie zauważyłem że podczas wypalania, jest inny delikatnie dzwięk silnika(ale w momencie jak masz głośniej radio-nie słychać) oraz wskazówka obrotomierza delikatnie drga góra-dól. Wypalanie może być kontynuowane na postoju.(ale chyba po 5 minutach z tego co pamiętam jeśłi auto będzie dalej stało(wolne obroty) zostanie przerwane) Witam, a co maja powiedziec ci ktorzy nie maja wskaznika spalania? powinni sobie kupic interfejs.... U mnie tez mozna bylo zauwazyc inny dzwiek silnika i podniesione delikatnie obroty - to na postoju. Mozna bylo, bo juz nie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TuneFORCE Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Moim skromnym zdaniem jeśli ktoś jeździ w mieście to DPF w Oplu może mu sprawiać same problemy - największe się zaczną jak przyjdzie zima, wtedy gdy silnik będzie często niedogrzany. Co do czyszczenia filtra chemią - ma to sens tylko w auta z niewielkimi przebiegami, jeśli samochód ma pod 200tyś przelotu to filtr jest w takim stanie że raczej nic mu nie pomoże, zwłaszcza że mają one skłonność do pęknięć - wtedy już na pewno w grę wchodzi wymiana albo usunięcie - fizyczne uszkodzenie filtra może objawiać się tym że regeneruje się on zbyt często - bo zbyt często się zapycha mimo tego że w aucie nie ma żadnej usterki która by to mogła powodować, przybywa "oleju" itp - nawet jak auto lata w trasie! W razie pytań:xxxxxxxxxxxxx link usunąłem-reklama-ja37   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bisiasty Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Witam A w astrze H 1,7cdti i w pozostałych chyba też nie jest tak że ten filtr wypala się sam???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grucha Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 niedawno był na tvn turbo temat o tym i są już na rynku które wycinają te filtry i zmieniają program komputera czyli go oszukują itp koszt 1,5tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.