Gość Mariusz_760301 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Po pierwsze pompa vacuum ma być zaolejona - ona tak działa. Jeśli jest sprawna (ma odpowiednią wydajność) to olej jest zawracany z powrotem nad klawiaturę i nie dostaje się do przewodów. Drugą bardzo ważną sprawą, jeśli chodzi o żywotność w/w pompy, są filterki na elektrozaworach. Przez te filterki pompa zasysa powietrze - jeśli ich nie ma syf dostaje się najpierw na pompę o później do oleju - może też dostać się na turbinę Diagnozę układu podciśnieniowego - błąd P0400 - powinieneś zacząć od zmierzenia podciśnienia wytwarzanego przez pompę. P1220 to błąd pompy wtryskowej - sądząc po objawach to Ciebie nie dotyczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruder11 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Właśnie w tym rzecz że wszystkie przewody podciśnieniowe zostały sprawdzone i są OK, Każdy elektrozawór przeczyściłem od spodu a jeden również wewnątrz i w zasadzie wszystkie były czyste. Wiadomo jakiś tam kurz, pyłki były ale wszystko było drożne. Co do diagnozy np zawór na turbinie jest zasysany po starcie silnika, a pomimo odłączenia serwa gdzie podciśnienie jest znacznie większe i podłączenia w jego miejsce przeowdów podciśnieniowych od egr i klap zawirowań nie było żadnej róznicy. Dlatego mnie to zastanawia że pomimo małej wydajności vacum na dolnym króćcu i podłączenia egr i klap na króciec od serwo nie było żadnej zmiany..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Co do diagnozy np zawór na turbinie jest zasysany po starcie silnika , a pomimo odłączenia serwa gdzie podciśnienie jest znacznie większe i podłączenia w jego miejsce przeowdów podciśnieniowych od egr i klap zawirowań nie było żadnej róznicy. Dlatego mnie to zastanawia że pomimo małej wydajności vacum na dolnym króćcu i podłączenia egr i klap na króciec od serwo nie było żadnej zmiany.. No to jest okej. Nie wiem co ci przeszkadza. Do czego masz watpliwosci do EGr, klap czy gruszki turbo??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruder11 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ja nie mam żadnych zastrzeżeń. Niestety moja Astra łapie jakiś błąd jak jade jednostajnie z prędkością obrotową do ok1900obr/min. i włącza się chyba tryb awaryjny bo auto nie idzie tak dobrze jak wtedy gdy błędu nie ma. Powyżej 1900obr błąd znika silnik znowu działa z pełną mocą. Przed awarią pompy wtryskowej było wszystko OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11507 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruder11 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ja nie mam żadnych zastrzeżeń. Niestety moja Astra łapie jakiś błąd jak jade jednostajnie z prędkością obrotową do ok1900obr/min. i włącza się chyba tryb awaryjny bo auto nie idzie tak dobrze jak wtedy gdy błędu nie ma. Powyżej 1900obr błąd znika silnik znowu działa z pełną mocą. Przed awarią pompy wtryskowej było wszystko OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 moja rada to wpierw uporac sie z bledem P0400 czyli ukladem recyrkulacji spalin. Pozniej sie zobaczy czy dalej bedzie P1220 i wtedy ewentualnie padnie na to ze pompa jednak do wymiany/ regeneracji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11438 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruder11 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgadzam sie z Toba:-) Tylko jak skoro juz chyba wszystko co moglem zrobilem i nie spowodowalo to zadnej zmiany zero reakcji na to co robilem. Juz nie mam pomyslu jak i co jeszcze moge sprawdzic... http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11433 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 To jakie w końcu masz to podciśnienie.?! Trzeba je pomierzyć by coś stwierdzić. Palcem tego nie sprawdzisz. Podciśnienie na obu króćcach jest takie samo, tylko wydajność próżni jest inna, wiec nie pisz bzdur. Z opisu (jednostajna jazda) wynika, że gdy otwiera się zawór EGR to wywala Ci błąd. Świadczy to, w Twoim przypadku, o wadliwej pompie vacuum. By to potwierdzić musisz zmierzyć jej podciśnienie. Czego od nas oczekujesz? Chcesz by podjechać i Ci to pomierzyć, bo Tobie szkoda 30 zł na vacuometr?!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruder11 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Wlasnie jakiejs wskazowki ktora mi dales czyli ze wtedy wchodzi do akcji egr. Nie badz zly na mnie ale jak pojechalem wczoraj do mechanika zeby mi zmierzyl podcisnienie to sie na mnie popatrzyl krzywko i szyderczo powiedzial "raczej chyba cisnienie".... A o wakuometrze to w ogole.nie slyszal dlatego musze sobie sam radzic i szukac przyczyny... Skoro mowisz ze to cos z egr to bede dalej kombinowal.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 To może być pompa, wężyki lub zawór EGRa - resztę sprawdziłeś. Podjedź do jakiegoś sklepu z cz. do samochodów i kup ten vacuometr. Diagnozę zaczyna się od zmierzenia podciśnienia. Ma być od - 0,6 do -0,9 bara - czym niżej tym lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/4/#findComment-11403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.