Gość tutoslaw Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Mojej historii ciąg dalszy. Dla przypomnienia borykam się z identycznymi objawami jak kolega Maruder11. Podłączyłem całe podcisnienie pod wyjscie do serwa,a dolny króciec zaslepilem. podcisnienie na egr i bezposrednio na wyjscu z pompy jest -0,9. Ktos pisal, ze na obydwu wyjsciach jest ta sama wartosc podcisnienia. To nie prawda. Nie wiem jak dziala i jak jest zbudowana ta pompa, ale wiem, ze mierzylem bezposrednio na dolnym i na górnym wyjsciu i na jednym bylo 0,5, a na drugim -0,9. Auto znacznie się ożywilo, ale błąd i muł i do ok. 2100 obr. pozostał. EGR jest wyczyszczony i sprawdzony. Teraz ideczyscic zawory,ale jak koledze wyżej nie pomogło, to mi pewnie też nie pomoże...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-11358 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Ktos pisal, ze na obydwu wyjsciach jest ta sama wartosc podcisnienia. To nie prawda.Czyżby.ze mierzylem bezposrednio na dolnym i na górnym wyjsciu i na jednym bylo 0,5, a na drugim -0,9.Bo masz padniętą waku pompę.Ma być od - 0,6 do -0,9 bara - czym niżej tym lepiej.Już wcześniej o tym pisałem (strona 2), widocznie koledzy1 nie wzięli tego pod uwagę. Zainteresowanym polecam ten obszerny temat http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel-vt8639.htmOpisane jest w nim co należy sprawdzić, pomierzyć, jak i czym. Tak przy okazji to należało by zmienić tytuł bo treść odbiega od niego. Na koniec coś od czego powinno się zacząć, mocne słowa ale pouczające   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-11313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Na koniec coś od czego powinno się zacząć, mocne słowa ale pouczające Dobre - sam przymierzałem się do nagrania czegoś takiego a tu proszę - jest i trafiło do moich zakładek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-11309 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tutoslaw Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Tamten temat już czytałem kilka razy i nie ma tam rozwiązania tego problemu, są różne sugestie, do których się stosowałem i które nie dały rezultatu. Co do pompy vacum to się nie zrozumieliśmy. Ja wiem, że powinno być takie samo podciśnienie na obu wyjściach. To oczywiste. I że mam walniętą, bo na jednym mam -0,5, a powinno być co najmniej -0,6 też wiem. Natomiast, niektóre wypowiedzi brzmiały tak jakby z konstrukcji pompy wynikało, że nigdy, czy sprawna, czy nie, ma możliwości aby podsciśnienia były różne. Przenoszę się do tematu o elektrozaworach, bo faktycznie off topic się zrobił. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-10097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tutoslaw Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 wrucam wydruk, który dostałem razem z pompą w BOSHu. Będę wdzięczny, jesli ktos mądry moze powiedziec co z tego wynika..bo dla mnie czarna magia. Chociaż gdyby tam cos bylo nie tak to raczej by mi nie oddali pompy w takim stanie. Mysle, że mój problem to źle ustawiony wtrysk....tylko.hmm co to w sumie znaczy? czy to znaczy, że źle zamontowałem pompę? Mechanik będzie musiał dostać się do zębatek i łańcucha, żeby to ustawić, czy mozna to zrobić przez komputer? Sam montowałem pompę, więcprzypuszczam, że ja cos schrzanilem, a nie BOSH. z góry dzięki wszystkim za pomoc foto1 foto2 foto3 foto4   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-6290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruder11 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam, ponownie W nawiązaniu do tematu wyjęcia pompy, p0400 usunięty, a p1220 dalej występuje. Mechanik stwierdził róznicę między (chyba tak to szło) zadanym kątem wtrysku 2, a rzeczywistym który wynosił coś koło 7. Gość jest od VW i mówił że kwestia ustawienia pompy bądź rozrządu. Ponoć w VW pompa jest na tzw. fasolkach czyli luzuje się ją i odczytując na bierząco wartość zadaną kąta wtrysku i rzeczywistą ustawia się pompę i jest "git". Teraz moje pytanie - ja nie zauwazyłem żadnych "fasolek" więc jak ustawia się u Nas w Astrach tą pompę? Jakoś mechanicznie jak w VW czy całym rozrządem trzeba kręcić? Może można to TECHem skorygować?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-3471 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 na stole jest ustawiona alre do tego trzeba miec sprzet do pomp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-3397 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tutoslaw Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie bardzo rozumiem. Czyli trzeba pompę całkiem wyjąć,tak? i po prostu dobrze zamontować, ale trzeba do tego mieć odpowiedni sprzęt? = czeka nas wizyta w warsztacie.Correct? Bo z tego co mi się wydaje to pompy mamy same w sobie dobrze skalibrowane i nie ma tutaj co zgłaszać reklamacji do warsztatu, który robił regenerację..?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-3348 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie bardzo rozumiem. Czyli trzeba pompę całkiem wyjąć,tak? i po prostu dobrze zamontować, ale trzeba do tego mieć odpowiedni sprzęt? = czeka nas wizyta w warsztacie.Correct?Przy regeneracji pompa ustawiana jest na specjalnym "stole" http://www.youtube.com/watch?v=wB9mxOnxNFIŹle działający lub przestawiony czujnik halla w pompie też spowoduje zły dobór rzeczywistej czy żądanej dawki paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-3343 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruder11 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Z tego co mi sie udalo wyczytac regulacje wspomnianego poczatku kata wtrysku albo samego kata wtrysku(nie znam sie) dokonuje sie obracajac druga zebatka ta co zostawala na lancuszku rozrzadu. Ona jest na tzw fasolkach i to nia sie ustawia parametr ktory u mnir jest za wysoki. Czyli trzeba zdemontowac cala lewa strone jak di wyjecia pompy i eyregulowac to. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35689-wyjecie-pompy-astra-g-20-di/page/5/#findComment-3279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.