Skocz do zawartości

nie odpala


Gość ravsuchenek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ravsuchenek

Problem tkwi w tym że mam problemy podczas odpalania, rozrusznik kręci, silnik czasami załapuje ale nie startuje, czasami się udaje po półgodzinnym kręceniu a czasami akumulator nie wytrzymuje, a jak jest mróz to już nie ma szans.

Iskra na świece jest, wymieniłem: akumulator, listwę zapłonową, świece, filtr paliwa i powietrza, pompę paliwa, czujnik położenia wału korbowego. Podłączałem się sam pod 7 pin ręcznym multiplexerem za pomocą opel tech2 i nie mogę uzyskać odpowiedzi z ecu.

 

Jutro wymieniam czujnik temp. cieczy chłodzącej może to będzie to.

 

 

piszemy bez caps lock, robertnet

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ravsuchenek

świece nowe i nic iskra jest paliwo podaje czasami odpali na 5 s i gaśnie. czek pali sie na niskich obr po przygazuwce gasnie po czym przy niskich obr znowu sie zapala.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ravsuchenek

Podłączyłem się innym interfejsem i wykryło czujnik temp. sil. oraz regulator biegu jałowego poczym skasowany został czujnik bo był już wymieniany i bład już nie pokazał jutr wumieniam silniczek krokowy i zobaczymyu jak autko odpali pojutze po zimnej nocy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ravsuchenek

sprawdz kompresję, w ten sposób albo znajdziesz albo wykluczysz największy problem.

nie po wymianie silniczka krokowego został skasowany bład i już jest ok. bynajmiej jeśli chodzi o falowanie obrotów i wyswietlanie błedów teraz tylko czekać na mróz. Ale i tak jest lepiej.

 

A kompresję to jak wykręcamy wtryskiwacz i wkrecamy zapewne jakieś urządzenie pomiarowe kturego nie mam czy jak proszę rozwiń i napisz jakie jeszcze mogą być objawy nieprawidłowej komresji. (oleju nie bieże także poziomu nie przybywa, masła nie ma)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różnego rodzaju ciśnieniomierze. A wkłada się go w miejsce wykręconej świecy, kreci się rozrusznikiem i tak przy każdym tłoku - w Twoim przypadku 3 x. Główna przyczyna, brak mocy, mimo długiego kręcenia samochód nie zapala albo zapali i gaśnie samoczynnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawdź masę na silniku, najlepiej połącz bezpośrednio konkretnym przewodem minus z akumulatora z silnikiem, można go przykręcić np do uchwytów silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności