Gość arty Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Może szyba była wymieniana i zle jest wklejona, albo wlasnie gdzies uszczelki - u mnie w fordzie było raz podobnie- okazalo sie ze : odpływ z szyberdach jeden był nieszczelny i lało - to do bagażnika , a druga sprawa instalacje gazową -jak ktoś ciągną to puscil jakies kable pod kierownicą gdzies z nadkola i po tym sie lało - pouszczelniałem silikonem i było ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-291999 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 filtr powietrza masz na górze zdjęcia... musisz zdjąć/wyjąć czarny plastik i pod tym bedzie filtr Czy oby nie wkradło sie tu niepotrzebne zamieszanie - należy rozróżnic astre F od G -w astrze F faktycznie filtr jest dostepny od przedziału silnika. W astrze G natomiast aby sie do niego dostac nalezy wymontowac schowek od pasazera w kabinie i wtedy jest on po lewej stronie ( na srodku kabiny). Co do odpływów to dokładnie nie wiem - gdzies pod samochodem koło silnika cos podobno jest. Sorry za niedopatrzenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-291970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mialem plan zdjac ten szary plastik z boku przy dzwiach przy podlodze, ale nie wiem czy latwo. wydaje mi sie ze tedy leje, bo przy pedalach jest w miare sucho, najgorzej wlasnie mniej wiecej na srodku przy drzwiach i to samo przy pasazera. Mialem ostatnio wymieniana sciane grodziowa, bo kupilem anglika i tak zrobili przekladke, ze szkoda gadac.... Moze tez tu jest problem, ze jakis odplyw jest zly, tylko chyba to by gdzies przy pedalach bylo mokro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-291903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evo Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Mialem plan zdjac ten szary plastik z boku przy dzwiach przy podlodze, ale nie wiem czy latwo. wydaje mi sie ze tedy leje, bo przy pedalach jest w miare sucho, najgorzej wlasnie mniej wiecej na srodku przy drzwiach i to samo przy pasazera. Podepne się.Mam problem z basenem pod nogami kierowcy w asi F.Wynalazłem gdzie mniej więcej cieknie ale nie wiem jak sobie z tym poradzić,a narazie jeżdżę bez wygłuszenia,dodam że lusterko już założone na silikon.Czy czeka mnie wymiana uszczelki szyby?Woda leci pod tapicerką na głośnik i z tamtąd pod listwą progu na podłogę.Jak sobie z tym poradzić.Oto foty którędy orientacyjnie woda leje: [ Dodano: Sro Mar 05, 2008 11:45 ] Czy ktoś wie jak mi pomóc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-283427 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Witam, Jak w temacie, parują mi strasznie szyby. Przyczyną tego jest prawdopodobnie nie działające przełączanie obiegu powietrza. Obieg jest cały czas wewnętrzny. Mam wentylator firmy delphi i nie wiem jak zrobić żeby przsunąć tę klapkę odpowiedzialną za obieg powietrza w położeni obiegu zewnętrznego. Ta klapka to jest ta z tą gąbką?? Przynajmniej tak myślę . Powinna być chyba bliżej kabiny i wtedy jest otwarty obieg zewnętrzny tak?? Proszę o pomoc. Czy to jakby w lewym górnym rogu to silniczek odpowiedzialny za zmianę położenia tej klapki???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Powinna być chyba bliżej kabiny i wtedy jest otwarty obieg zewnętrzny Apollo79, tak jak ci pisałem możesz to uchylić ręką . A silniczek sprawdz bo to on jest najczęściej powodem lub slimak od tej klapki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Hmm, tylko jak to ręką zrobić - znaczy uchylić jak ta klapka jest dość daleko?? Najpierw wymontować ten silniczek ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruter Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Apollo79, jeżeli padniety silnik, to wykręć go i spróbuj tak zasprzęglić z klapką, żeby była w pozycji zamkniętej. Sam miałem inny problem, klapa kręciła się bezwładnie wokół osi, musiałem ją zdemontować i połączyć sztywno z osią   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267081 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Ok, jutro może coś pokombinuję dalej z tym ustrojstwem. Czyli najpierw zdemontować silniczek a potem przesunąć klapkę - dobrze rozumuję?? Jeśli tak to jutro biorę się do roboty - dam znać jak poszło. Pozdrawiam,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267077 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruter Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Czyli najpierw zdemontować silniczek a potem przesunąć klapkę - dobrze rozumuję?? tak to widzę.Na końcu osi jest gniazdo "krzyżak" a silniczek to jakby śrubokręt, po odpowiednim ustawieniu klapki i zasprzęgleniu z silniczkiem przykręć go. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.