Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Może szyba była wymieniana i zle jest wklejona, albo wlasnie gdzies uszczelki - u mnie w fordzie było raz podobnie- okazalo sie ze : odpływ z szyberdach jeden był nieszczelny i lało - to do bagażnika , a druga sprawa instalacje gazową -jak ktoś ciągną to puscil jakies kable pod kierownicą gdzies z nadkola i po tym sie lało - pouszczelniałem silikonem i było ok

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-291999
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza masz na górze zdjęcia... musisz zdjąć/wyjąć czarny plastik i pod tym bedzie filtr

Czy oby nie wkradło sie tu niepotrzebne zamieszanie - należy rozróżnic astre F od G -w astrze F faktycznie filtr jest dostepny od przedziału silnika. W astrze G natomiast aby sie do niego dostac nalezy wymontowac schowek od pasazera w kabinie i wtedy jest on po lewej stronie ( na srodku kabiny). Co do odpływów to dokładnie nie wiem - gdzies pod samochodem koło silnika cos podobno jest.

Sorry za niedopatrzenie 8)8):prosze:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-291970
Udostępnij na innych stronach

Mialem plan zdjac ten szary plastik z boku przy dzwiach przy podlodze, ale nie wiem czy latwo. wydaje mi sie ze tedy leje, bo przy pedalach jest w miare sucho, najgorzej wlasnie mniej wiecej na srodku przy drzwiach i to samo przy pasazera.

 

Mialem ostatnio wymieniana sciane grodziowa, bo kupilem anglika i tak zrobili przekladke, ze szkoda gadac.... Moze tez tu jest problem, ze jakis odplyw jest zly, tylko chyba to by gdzies przy pedalach bylo mokro

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-291903
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mialem plan zdjac ten szary plastik z boku przy dzwiach przy podlodze, ale nie wiem czy latwo. wydaje mi sie ze tedy leje, bo przy pedalach jest w miare sucho, najgorzej wlasnie mniej wiecej na srodku przy drzwiach i to samo przy pasazera.

Podepne się.Mam problem z basenem pod nogami kierowcy w asi F.Wynalazłem gdzie mniej więcej cieknie ale nie wiem jak sobie z tym poradzić,a narazie jeżdżę bez wygłuszenia,dodam że lusterko już założone na silikon.Czy czeka mnie wymiana uszczelki szyby?Woda leci pod tapicerką na głośnik i z tamtąd pod listwą progu na podłogę.Jak sobie z tym poradzić.Oto foty którędy orientacyjnie woda leje:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

[ Dodano: Sro Mar 05, 2008 11:45 ]

Czy ktoś wie jak mi pomóc?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-283427
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam,

 

Jak w temacie, parują mi strasznie szyby. Przyczyną tego jest prawdopodobnie nie działające przełączanie obiegu powietrza. Obieg jest cały czas wewnętrzny. Mam wentylator firmy delphi i nie wiem jak zrobić żeby przsunąć tę klapkę odpowiedzialną za obieg powietrza w położeni obiegu zewnętrznego. Ta klapka to jest ta z tą gąbką?? Przynajmniej tak myślę :lol:. Powinna być chyba bliżej kabiny i wtedy jest otwarty obieg zewnętrzny tak??

 

Proszę o pomoc.

 

Dołączona grafika

 

Czy to jakby w lewym górnym rogu to silniczek odpowiedzialny za zmianę położenia tej klapki???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267099
Udostępnij na innych stronach

Powinna być chyba bliżej kabiny i wtedy jest otwarty obieg zewnętrzny

Apollo79, tak jak ci pisałem możesz to uchylić :lol: ręką . A silniczek sprawdz bo to on jest najczęściej powodem lub slimak od tej klapki

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267091
Udostępnij na innych stronach

Apollo79, jeżeli padniety silnik, to wykręć go i spróbuj tak zasprzęglić z klapką, żeby była w pozycji zamkniętej. Sam miałem inny problem, klapa kręciła się bezwładnie wokół osi, musiałem ją zdemontować i połączyć sztywno z osią :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267081
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ok, jutro może coś pokombinuję dalej z tym ustrojstwem. Czyli najpierw zdemontować silniczek a potem przesunąć klapkę - dobrze rozumuję??

 

Jeśli tak to jutro biorę się do roboty - dam znać jak poszło.

 

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267077
Udostępnij na innych stronach

Czyli najpierw zdemontować silniczek a potem przesunąć klapkę - dobrze rozumuję??

tak to widzę.

Na końcu osi jest gniazdo "krzyżak" a silniczek to jakby śrubokręt, po odpowiednim ustawieniu klapki i zasprzęgleniu z silniczkiem przykręć go.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/7/#findComment-267072
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności