Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,

 

Dziś rano jadąc do pracy wcisnąłem klawisz obiegu i odziwo zaskoczył 2 czy 3 razy a potem znowu cisza. Zostawiłem na zgaszonej lampce, ale chyba mam odwrotnie jak się świeci to mam obieg zewnętrzny, a jak jest zgaszona to wew. Może jak postoi 8h :) to znowu zaskoczy - daj Boże :-). Dam znać co i jak.

 

Pozdrawiam,

 

[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 17:49 ]

Ok, problem chwilowo rozwiązany. Po pracy rozebrałem to jeszcze raz stuknąłem kilka razy w ten silniczek sterujący klaką - klapka przełączyła się w pozycję obiegu zewnętrznego, poczym odłączyłem wtyczkę zasilającą silniczek :). Za jakiś czas pomyślę co z tym fantem zrobić - może smarowanie i czyszczenie silniczka coś pomoże?? Zobaczymy....

 

Poczekam na cieplejsze dni.........., może kiedyś nadejdą.

 

Pozdrawiam i dziękuję za cenne podpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/8/#findComment-266985
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne, że silniczek kręci cały czas? Po włączeniu obiegu zmienia kierunek ale się nie zatrzumuje. Moment obrotowy jest dosyć spory i to on przekręcił mi ośkę klapki :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/8/#findComment-266467
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam.

W najbliższym czasie będę wymieniał filtr kabinowy w Astrze II 1.6 16V bo przy dużym deszczu mocno parują mi szyby. Sprawdzałem już że mam go pod schowkiem, który już wykręciłem. Po zdjęciu schowka widać dmuchawę i tam zauwazyłem że jej obudowa jest na wpół otwarta - tak jakby włączony był wewnetrzny obieg powietrza. Tyle tylko, że obieg wew. na pewno jest wyłączony więc wydaje mi się że obudowa powinna być zamknięta. Oprócz tego zauważyłem że po lewej stronie od dołu dmuchawy do jej góry zamontowane jest takie cięgno, która na samej górze wypada z obudowy dmuchawy. Czy te cięgno powoduje zamykanie i otwieranie obudowy dmuchawy w zależności od tego jaki obieg jest ustawiony wew lub zewn i czy mozna te cięgno samemu wymienic czy całą dmuchawę, a może da się jakoś naprawić te które jest ? Może poprostu przykleje na sztywno górną część tego cięgna i gra, a dmuchawę przymknę "ręcznie" ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/8/#findComment-253352
Udostępnij na innych stronach

Czy te cięgno powoduje zamykanie i otwieranie obudowy

To jest to cięgno.

Obieg wewnetrzny nie działa jak jest nadmuch ustawiony na szybe.

Odpal auto włacz obieg i wtedy luknij co sie dzieje z klapką.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/8/#findComment-253325
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Hejka.

W tą sobotę sprawdziłem wszystko dokładnie. Okazało się, że cały czas jeździłem na obiegu wewnętrznym pomimo, że lampka wewnętrznego była wyłączona. Okazało się, że właśnie te cięgno nie zamyka mi dmuchawy bo nie jest zamontowane do obudowy klapy, którą zamyka lub otwiera. Silniczek obiegu pracuje prawidłowo bo cięgno porusza się do góry i na dół - problem w tym, że górna część tego cięgna wchodzi jedynie do obudowy dmuchawy, a w żaden sposób nie chce wejść do tej klapy, którą opuszcza lub podnosi. Nie chciałem wciskać tego cięgna tam na siłe żeby nie złamać. Nie wiem dlaczego nie chce to wejść w obudowę klapy. Z cięgna na samym końcu jest taka biała końcówka z której wychodzi plastikowy szpic - to fajne wchodzi w obudowę dmuchawy ale w obudowę klapy już nie, a to przecież warunek konieczny żeby mógł zamknąć bądź otworzyć obieg. Może ktoś z Was wie czy jest na to jakiś patent żeby to tam weszło czy może czegoś tam brakuje ? Na razie zamknąłem klapę ręcznie i zakleiłem taśmą, ale chciałbym żeby wszystko działało tak jak należy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/8/#findComment-252849
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ten "typ tak ma" to mówią pseudo mechanicy którzy czegoś nie potrafią naprawić!!

zawsze troche paruja szyby,ja wymieniłem filtr przeciw pyłkowy i jak pisza w instrukcji

skróconej używania samochodu przy parowaniu szyb zamknąć przynajmniej srodkowe nawiewy i przy nawiewie na 2 może 2-3 minuty i po kłopocie a w czasie jazdy jak pada deszcz zamykamy jeszcze boczne i niema problemu.lekkie zaparowania pozostają no niestety to nie Rolls jadący po pustyni heh :D

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/8/#findComment-251994
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności