Skocz do zawartości

remont silnika


Gość czorny

Rekomendowane odpowiedzi

no wiem własnie ze moze byc wiele przyczy ale chciałem sie głuwie dowiedziec czy uszkodzone wtryski mogą wydawac jakis stukot. ale i tak pierw zrobie te wtryski bo wiem ze napewno leja. no ale pierw to musze uzbierac kase.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wtryski nie leją na zewnątrz tylko były one sprawdzane i otwierają sie przy niewłaściwym ciśnieniu o to chodzi. i mnie głównie interesuje to czy gdy są już zużyte to mogą mieć wpływ na ten stukot?

edytowałem/daro §4 punkt.4.4

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mialem ostatnoi... nie bylo wiadomo co jest grane zaczolem od pompy, puzniej wtryski, turbina, oparlo sie o uszczelke pod glowica, jak sie okazalo byla za cienka i zawory napieraly na tloki az sie poodbijaly na tlokach... gruba uszczelka 1.5mm nowy olej i nowy plyn chlodzacy i zaczelo pracowac :) przed tym warto jest sie zaopatrzyc w pare dzwigienek zaworowych bo czesto nie daja rady i pekaja. I mialem podobne objawy, ciezkie palenie, raczej jego brak, straszne dymienie i stuki z glowicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mówisz ze mogą to byc dzwigienki??? sprawdze je na samym poczatku jak sie za nia wezme. dzieki i jesli mogli byscie napisac co jeszcze może byc przyczyna tego??? z góry dziekuje. a i rozrząd w porządku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem końcówki wtrysków. astra odpaliła bez problemów i na obrotach jałowych chodziła bez zarzutów ale po dodaniu gazu było nadal słychac ten klekot az po pochwili cos walneło i zgasła po ponownym odpaleniu bez problemów odpaliła słychac było bardzo głosne udezenia. wiec postanowiłem sprawdzic rozrząd w porządku nie przeskoczył ale po zdjeciu pokrywy zaworowej dostrzegłem ze jedna dzwigienka zaworowa sie rozleciała co mogło byc powodem tego ze ona pekła?? i czy zeby ja wymiecic musze sciągac głowice??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sciagamy glowicy. Trzeba tylko albo zrobic taki przyrzad albo miec ori do wciskania zaworu.Wciskasz zawor i wlozysz pod walek, popychacz i zawor nowa dzwigienke.

 

Prawdopodobnie przyczyna byl popychacz ale mozliwe ze jakas wada materialowa. Popychacz moze zatarty wiec jak juz bedziesz robil wymiane dzwigienki to sobie sprawdzisz go. Mozesz wyciaganc popychacz, rozebrac go i przeczyscic w srodku, zlozyc i zamontowac w silniku z nowa dzwigienka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy bena czy diesel to w zasadzie dzwigienki maja te same- pasujace. Jedynie co to ta dieslowska jest odchudzona by pekla w razie kontaktu tloka z zaworem. Przerabialem ten temat kiedys w dieslu. Zdaje sie ze mam ajeszcze gdzies w garazu jakies dzwigienki nowe albo prawie nowe z beny i diesla to moge fotke cyknac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności