Skocz do zawartości

klucz francuski - całkowity brak mocy


Gość solartris

Rekomendowane odpowiedzi

Gość solartris

witam serdecznie

przewertowałem trochę forum ale nie znalazłem podobnego problemu.

 

Otóż wczoraj wracam sobie z urlopu i w pewnym momencie podczas jazdy (chyba miałem około 100km/h) zapaliła mi się kontrolka "klucz francuski" - i co najgorsze auto całkowicie straciło moc, obroty spadły do 1tys. i ledwo zjechałem na pobocze bo auto nie chciało jechać; jak zjechałem obroty nie chciały wejść powyżej 1 tys, auto się dusiło; wyłączyłem silnik kilka razy, kontrolka znikła i dojechałem do najbliżesj stacji CPN (dodam że zapaliła się wcześniej kontrolka rezerwy paliwa); na stacji ponownie zapaliła się kontrolka z kluczem i ten sam objaw; myślałem że może komputer źle wskazywał ilośc paliwa, więc zatankowałem i ruszyłem w drogę, przez następne 300km było ok (może dosłownie na 1 s zapaliła się kontrolka z kluczem).

Myślałem ze może niski poziom paliwa tospowodował, ale niestety dzisiaj problem pojawił się ponownie; pojechałem na myjnię, potem podjechałem na parking, zgasiłem auto, po chwili przekręciłem kluczyk do pozycji II i pojawił się nieszczęsny "klucz feancuski" - odpaliłem auto i podobny objaw (obroty max do 1 tys, gazowanie nic nie daje); wyłączyłem ze dwa razy stacyjkę i klucz zniknął; przejechałem jakieś 15km bez pojawienia się klucza.

Ale mam obawy że problem może sie powtorzyć, najgorsze ze samochodu potrzebuje zona, ale nie chce myslec jak pojawi sie ten problem przy wyprzedzaniu.

 

czytałem posty ale tam były tylko problem takie, ze auto wchodziło w tryb serwisowy ale dało się jechać np do 90 km/h. u mnie auto staje kompletnie.

proszę o pomoc i info jeśli ktos miał podobny problem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość silvo44

zapaliła mi się kontrolka "klucz francuski"

... głowę bym dał, że to zwykły - płaski klucz jest ...

... podjedź na kompa - inaczej nie dojdzie się do niczego ...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość solartris

Przed wydaniem 150PLN za podłączenie do kompa miałem nadzieję, że może ktoś podpowie czego można się spodziewać. Może to kwestia np. wymiany filtra paliwa.

 

Dodam, że od tamtej pory problem nie pojawił się ponownie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 5ciastek

Witam

Proponuję sprawdzić wszystkie cieńkie wężyki (białe i czarne) oraz gumowe łączniki tychże wężyków

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość nika84-24

Ile za podpiecie kompa??:-o 150????? gdzie tyle biorą? 50zł max, poza tym od tego jest odczytanie błędów żeby nie wydawac w ślepo na części i mechaników... Tak czy inaczej bez odczyatnia błędów to wrózką nikt nie jest i z fusów tez nikt Ci nie powie co się stało i ile będzie kosztowało. Pozdrawiam!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem okazał się czujnik/regulator położenia przepustnicy. Po wymianie czujnika jak na razie wszystko OK.

Jedna uwaga - polecam sprawdzać ceny za podpięcie kompa w różnych warsztatach. U mnie ceny wahały się nawet do 100PLN. Na szczęście znalazłem warsztat, gdzie podpięcie kosztowało 50 PLN

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności