Skocz do zawartości

Montaż świateł dziennych LED


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.motointegrator.pl/produkty/179495-lampy-do-jazdy-dziennej-philips-led-daylight-4

jeśli zaś chodzi o tę blaszkę montażową, to kupione w Leroy merlin kod produktu 42998123, najlepiej po 2 sztuki na lampę -montaż pionowy i śruby gwint M5 kod produktu 44248344

 

Wczoraj również odważyłem się :)) samodzielnie założyć 4-LED Philipsa zakupione na allegro za 219 zł + 20 zł przesyłka - dokładnie takie same jak te w cytowanym linku.

Kłopot był z dostaniem się do kostki lewego reflektora bez zdejmowania akumulatora, ale po wielu próbach mi się to udało.

Dzisiaj przetestowałem na trasie i jest OK. Moja Merivka to 1,6 16V z 2005 r.

A lampy kupiłem tutaj:

http://allegro.pl/philips-drl-4-swiatla-jazdy-dziennej-led-daylight-i3693763371.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0225b06e19d3aa65.html

 

Czy ktoś może mi powiedzieć, jaki przekaźnik (do czego) jest umieszczony w tej prostokątnej puszce (na zdjęciu z linku) umiejscowionej między zbiorniczkiem wyrównawczym a akumulatorem?

Wykorzystałem wolną przestrzeń i wcisnąłem tam przekaźnik od świateł LED-owych do jazdy dziennej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Noszę się z zamiarem zamontowania LED-ów do jazdy w dzień. Wymiana żarówek H7 to jest małe wyzwanie, nie to, żebym sobie nie radził z wymianą H7, Poczekam tylko aż się nieco ociepli.

 

Na tapecie mam najnowszy wynalazek OSRAMA LED FOG. Z opisu pasują plug & play do mojego auta. Na forum Vauxhalla widziałem, że montowali je także do innych modeli, ale łączyło się to z delikatną rzeźbą. Wystarczy dołożyć płaskownik do zamocowania lampy.

 

Halogeny chciałbym zachować więc ta wersja to jedyna opcja. Są inne nieco tańsze, ale jakoś mi nie podchodzą.

 

Dwie rzeczy mi nie pasują w tych lampach. Miganie świateł DRL wraz z awaryjnymi. Nie wiem czy jest to do końca legalne, oraz doświetlanie zakrętów za pomocą Halogena. Mam już u siebie doświetlanie i raczej nie będzie mi to potrzebne. Oryginał Opla jest dużo lepszy niż ten z Osrama - ten działa tylko po włączeniu kierunku. Zmiana pasa na drodze, włączamy kierunek i załącza nam Halogen - bzdura. W oryginale działa tylko poniżej 40km/h - mowa o dodatkowej żarówce, bo skrętna soczewka działa zawsze.

 

Najbardziej interesuje mnie legalność rozwiązania migania świateł awaryjnych z DRL. Ma ktoś wiedzę na ten temat, bo ja nic nie znalazłem?

Raczej nie podłączę kierunków pod układ sterujący z przyczyn podanych wyżej. Jest to jednak jakaś alternatywa dla wersji poliftowych. Zostaje jedynie kwestia ceny. Ta niestety nieco powala.

 

Edit: Lampy zamontowane. Niedługo machnę foto do mojej galerii.

 

Tak wyglądają: post-40402-0-32184300-1396124808_thumb.jpg

A tak świecą: post-40402-0-45931500-1396124844_thumb.jpg

 

Jest także wbudowany halogen, także diodowy. Jedyne czego nie podłączyłem to doświetlanie zakrętów, bo to mam w serii.

Światła warte każdej złotówki.

Edytowane przez speedek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam .

Też postanowiłem zamontować LEDy. O ile z montażem poszło mi w miarę sprawnie o tyle z podłaczeniem jest już gorzej .

Odkryłem na dole przy zderzaku wolną wtyczkę chba od halogenów. I stąd mam pytanie gdzie znajdują się przekaźniki bo myślę że tam znajdę drugi koniec przewodów dochodzący do tej wtyczki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W podszybiu, po stronie kierowcy, za kielichem. Są tam dwa zestawy przekaźników to na węźszym. Od halogenów jest skrajny wąski przekaźnik. Na zdjęciu albo ten po lewej albo po prawej jest miejsce na niego, nie pamiętam czy zdjęcie zrobiłem po czy przed montażem. Ja oryginalnie nie miałem tych świateł więc nie miałem też przekaźnika.

post-369-0-78353400-1396591224_thumb.jpg

Edytowane przez Don

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem się do przekaźników ale nic nie zdziałałem . Żeby podłączyć do tej wtyczki musiałbym włożyć przekaźnik no i podać mu napięcie na sterowanie. I tu moje pytanie jak wyciągnąć przełącznik od świateł ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja już nie pamiętam jak to wyjąłem ale jakoś w miarę łatwo raczej. Trzeba zdjąc plastik pod czy jakoś tak. Wiem natomiast, że można rozkręcić ten przełącznik i dolutować przewody to stycznika w miejscu, gdzie w wersji przełącznika dla halogenów jest dodatkowy przycisk i będzie działać. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem w "sam naprawiam" jak się wyciąga ten przełącznik. Zamówiłem takie wtyczki http://www.navia-dsw.com/TE/Superseal/Zestawy/ żeby to połączyć jak się patrzy. Niestety mam przełącznik w wersji bez halogenów i będę musiał podać jakieś napięcie na sterowanie przekaźnika . Może ktoś wie co i jak bo nie bardzo mam czas i podpowiedź co i jak bardzo ułatwi mi sprawę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności