Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Masz to w taki sam sposob podłaczone jak ja.tylko ja mam troszke nizej dzienne zamontowane.Jakie kupiles te dzienne jakiej marki?

 

 

Moje to: M-TECH 635 Flux - tanioszki [ok 80,-zł] ale z homologacjami oczywiście.

 

Miałem kupić takie za około 150zł, ale jak zacząłem się przyglądać samochodom na ulicy i w większości mieli coś takiego jak teraz ja.

A wozy były przeróżne, nawet takie co chodzą po 3x więcej od mojej mery, więc nie przepłacałem.

Edytowane przez chudy_00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapalają się po przekręceniu kluczyka w stacyjce [prąd "+" wziąłem z kostki od wycieraczek umieszczonej pod plastikami podszybia, a "-" z klemy akumulatora; spiąłem z innymi masami]

Przewód sterujący wyłączaniem wpiąłem pod żarówkę postojówki.

CZYLI:

Załączam pojazd i mam już zapalone światła dzienne [nie trzeba pamiętać o włączaniu], jak włączam postojówki i mijania, to dzienne gasną. A jak gaszę wóz to i światła dzienne gasną.

Mam prośbę czy ktoś mógłby dać jakiś namiar na tę kostkę lub na inny przewód gdzie można się wpiąć z ledami aby załączały się jak u kolegi po przekręceniu stacyjki? Dodam że rozmontowanie pół auta trochę mi nie pasuje nie jestem zbyt dobry w tym :) . Może coś poza wycieraczkami jakis przewód?

Prosiłbym o jakieś łopatologiczne wytłumaczenie gdzie i co a najlepiej jakąś fotke czy schemacik .

Edytowane przez zbisz41

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę czy ktoś mógłby dać jakiś namiar na tę kostkę lub na inny przewód gdzie można się wpiąć z ledami aby załączały się jak u kolegi po przekręceniu stacyjki? Dodam że rozmontowanie pół auta trochę mi nie pasuje nie jestem zbyt dobry w tym :) . Może coś poza wycieraczkami jakis przewód?

Prosiłbym o jakieś łopatologiczne wytłumaczenie gdzie i co a najlepiej jakąś fotke czy schemacik .

 

 

Wydaje mi się że demontaż wygłuszenia w komorze silnika [chyba 6 śrub i zatrzask na środku] to nie "rozebranie połowy auta" , a przy okazji masz super dostęp do filtra kabinowego i możesz go sam zmienić [szczerze jak miał bym to robić pod blokiem na parkingu to też bym sobie dał spokój].

Kostka od wycieraczek jest zaraz obok zbiorniczka płynu hamulcowego w kierunku do środka samochodu [nie ma tam nic z czym można pomylić].

Jak chcesz to możesz wziąć "+" z czujnika wstecznego biegu, ale musisz podnieść auto i ściągać bodajże lewe koło.

Miłej zabawy.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to możesz wziąć "+" z czujnika wstecznego biegu,

 

To odpada wiem gdzie jest bo go zmieniałem , ale mam podłączone przez siebie :) czujniki cofania do światła wstecznego więc nie chciałbym już tam nic dodawać.

Czyli pozostaje nieszczęsna kostka wycieraczek , lub może jeszcze ktoś coś podrzuci? :prosze:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,takie podłaczenie ja mamy opisane w tym temacie to jest chyba najprostsze sposob,czyli aku,przewod z kostki lampy przedniej i przewod z pod szybia kostki wycieraczki,prosciej chyba sie nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna jeszcze w jeden sposob podłączyc, ale do tego konieczne są philipsy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To odpada wiem gdzie jest bo go zmieniałem , ale mam podłączone przez siebie :) czujniki cofania do światła wstecznego więc nie chciałbym już tam nic dodawać.

Czyli pozostaje nieszczęsna kostka wycieraczek , lub może jeszcze ktoś coś podrzuci? :prosze:

 

 

Pisałem o czujniku włączającego światło cofania ze skrzyni biegów, a nie z lampy wstecznej.

Po jakiego diabła ciągnąć kable przez cały samochód - chyba że się nie zrozumieliśmy [ zresztą mam taką nadzieję :) ].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o czujniku włączającego światło cofania ze skrzyni biegów, a nie z lampy wstecznej.

Po jakiego diabła ciągnąć kable przez cały samochód - chyba że się nie zrozumieliśmy [ zresztą mam taką nadzieję :) ].

hehe pewnie nie zrozumieliśmy się :)

pisze że czujniki cofania mam do lampy wstecznego do której jak się domyślam napięcie idzie po czujniku, dlatego nie chce tam już mieszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kiedyś czytałem jakiś artykuł o zaletach świateł dziennych LED i jedną z nich było niższe spalanie wynikające z mniejszego obciążenia alternatora. Czy ktoś zauważył jakąś różnicę po zamontowaniu LEDów?

Edytowane przez daroguru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś czytałem jakiś artykuł o zaletach świateł dziennych LED i jedną z nich było niższe spalanie wynikające z mniejszego obciążenia alternatora. Czy ktoś zauważył jakąś różnicę po zamontowaniu LEDów?

Tak, już mi nie pokazują że mam nie włączone światła :o)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.