Skocz do zawartości

Jaki akumulator zastosować ?


Gość grzesnal

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzesnal

Witam.

 

Mam problem z dobraniem akumulatora do Vectry C 1.9 CDTI 2006r. Mój obecny niestety już padł i muszę zakupić nowy ale zastanawia mnie jaki ?

Ten stary jest oryginalny Varty z naklejką GM ma 12V 70Ah 450A i wydaje mi się że ma za małą moc rozruchową .

Czy taki z tymi parametrami może być czy jednak zwiększyć moc na jakieś 700-750A ?

No i oczywiście czy nic nie stoi na przeszkodzie ?

Albo najlepiej co kupić żeby było dobrze ?

 

Za pomoc z góry dziękuję .

Pozdrawiam Grzegorz.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prądu rozruchu producent nie podaje bo wybór należy do każdego z nas

Wybór jest taki:

a- mniejszy prąd rozruchu - krócej kręcimy ale akumulator jest trwalszy - dłużej go mamy i jest tańszy

b- większy prąd rozruchu - dłużej kręcimy ale akumulator mniej trwały - krócej go mamy i jest droższy

Więc według mnie ten poprzedni ci miałeś, bedzie wystarczajacy

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z dobraniem akumulatora do Vectry C 1.9 CDTI 2006r. Mój obecny niestety już padł i muszę zakupić nowy ale zastanawia mnie jaki ?

Ten stary jest oryginalny Varty z naklejką GM ma 12V 70Ah 450A i wydaje mi się że ma za małą moc rozruchową .

A ja radzę dać aku jaki jest dany fabrycznie (tak została moc aku dostosowana do silnika i wyposażenia), możesz dać kod VIN do tego tematu i będziesz wiedział jaki zastosować w twoim modelu;

http://forum.opel24.com/Prosze-o-rozkodowanie-vina-t39903.html/page__st__2350

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 lata później...
  • 1 rok później...
Gość kaczor78

Zobacz może ten - Mamy akumulator Akum w samochodzie żony i one sprawują się bardzo dobrze, są odporne na niekorzystne warunki i nie takie drogie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez tommy087
      Witam. Posiadam obecnie radio fabryczne Siemens CDR 2005 VDO i zastanawiam sie nad wymianą go na coś lepszego. Co polecacie, co warto kupić?
      Kwota jaką dysponuje to około 1000zł.
    • Przez Davvvie98
      Witam was serdecznie, całkiem niedawno w mojej vectrze C 1.9 CDTI 150 km padł Rozrusznik, po wymianie rozrusznika kręci ale nie odpala, paliwo dochodzi, pompy pracują A błędów w silniku brak, na plaka pali, spotkał się może ktoś z was z takim problemem? 
    • Przez hetman83
      Witam, czytałem wiele tematów o podobnej tematyce i tu w tym temacie chciałbym zamieścić jakby dwa wątki odnośnie tego silnika z instalacją LPG, jedna kwestia to KZFR, ich hałasowanie i diagnoza, druga sprawa to sprawdzanie luzów zaworowych gdyż przy LPG jest to ważna bardzo sprawa dla tego silnika. Zamieszczam tu mój film uruchomienie auta po zimnej nocy, coś tam klekocze. Niedawno gdzieś czytałem na jakimś forum że to mogą być te zawory tzw solenoidy, że wystarczy je wyjąc i przeczyścić i powinno być dobrze o ile to one, też ponoć jakiś filtr oleju ze specjalnym dziubkiem się stosuje który pomaga lepiej dostarczać do nich olej. Przy wymianie KZFR należy wymienić też oringi, niektórzy wymieniają 1 koło KZFR, niektórzy oba plus te zaworki, co kto lubi. Jak ta sprawa się przedstawia u Was ktoś miał problemy z nimi ??
       
      Druga kwestia to luzy zaworowe, gdyż nie ma hydraulicznych popychaczy i trzeba samemu luzy kontrolować, wczoraj wymieniałem listwę LPG i u tego gazownika również robią rozrządy itd, takich silników już przerobił kilka i rozmawialiśmy o tym, sprawdzają luzy na zimnym silniku, wcześniej jakieś obliczenia matematyczne się robi (nie pamiętam po co), jak jest potrzeba szlifowania szklanek to oddają to komuś i to powinno się robić od dołu a dużo ludzi szlifuje szklanki od góry gdzie mają utwardzoną powierzchnię a później przez to do wymiany są wałki rozrządu, pokrywę zaworów należy dokręcać chyba max 10Nm gdyż z większą siłą dokręcanie może spowodować uszkodzenie uszczelki która jest gumowa ale cienka. 120zł kosztuje samo sprawdzenie luzów a jeśli już są większa koszta ze szklankami to może wyjść całość i 700zł. Zaniedbać raczej tego nie wypada gdyż grozi to wypaleniem gniazd. Wczoraj gazownik mi sprawdził za pomocą ciśnienia/podciśnienia (dokładnie nie wiem jak to zrobił) jak to u mnie się przedstawia, jakaś norma była do 0,3 (nie pamiętam czy bara czy inna jednostka) a ja miałem 0,39, mówił że jeszcze max 10tys km i powinienem luzy wyregulować. Proszę mi napisać czy ktoś z Was to robił itd jak to wszystko przebiegało czy jest różnica po zabiegu i jaki koszt.
      Mam nadzieję że wszystko co napisałem wyżej ma jakiś sens, to są moje odczucia z wiedzy innych ludzi i chętnie zapraszam do dyskusji wszystkich, każda wskazówka jest na wagę złota.
      Chciałbym moją Vectrą jeszcze pojeździć sporo lat także mogę w to zainwestować, czy się nie opłaca. Bo tak liczyłem luzy max 400-500zł, plus koła KZFR i robota z 1200 wiec do 2k z wszystkim bym się zmieścił. A i butla lpg mnie czeka za pół roku:)
      Pozdrawiam.
       
       
      https://filmy.elektroda.pl/85_1520082061.mp4
       
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.