Skocz do zawartości

Nierówna praca silnika na biegu jałowym-Astra H 1.7CDTI110KM


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiem już, że problemem nierównej pracy w mojej astrze jest zawór SCV przy pompie wysokiego ciśnienia. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zidentyfikowaniu jaki numer ma ten zawór w silniku z17dtr/dtj ? Pompa ma numer 294000-0501. Bardzo proszę o pomoc.

 

Witam. W mojej astrze ten problem wystąpił jeszcze w trakcie trwania gwarancji. W ASO od początku stwierdzano usterkę zaworu SCV...i wymieniano go trzy razy (mam bardzo duże zaufanie do tego serwisu, więc montaż trefnej części nie wchodzi w grę). Za trzecim razem ASO zasięgnęło opini GM.

GM oznajmił, ze przy wymianie wyżej wymienionego zaworu należy zaprogramować jak przy wymianie pompy paliwa a nie samego zaworu, jak przy dwóch poprzednich wymianach.

I faktycznie problem zniknął (obecnie 6 miesięcy-ok 12tys. km).

Edytowane przez krz110

 

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam ponownie. Powiem, że już mam dosyć tego auto, ono doprowadzi mnie do nerwicy. Wczoraj pojechałem do ASO wymienić olej i zdiagnozować ostatecznie to okropne falowanie i szarpanie silnikiem. I co się okazało ? A no właśnie to, że jak był u nich przez około 2 godziny to silnik pracował równo. Diagnosta rozłożył ręce i stwierdził, że wszystko w porządku. Wracając do domu po kilku kilometrach zatrzymałem się i oczywiście falowanie wróciło. Generalnie rzecz biorąc mało mnie szlag nie trafił. Konia z rzędem temu kto wskaże usterkę. Pozdrawiam.

 

Witam ponownie. Powiem, że już mam dosyć tego auto, ono doprowadzi mnie do nerwicy. Wczoraj pojechałem do ASO wymienić olej i zdiagnozować ostatecznie to okropne falowanie i szarpanie silnikiem. I co się okazało ? A no właśnie to, że jak był u nich przez około 2 godziny to silnik pracował równo. Diagnosta rozłożył ręce i stwierdził, że wszystko w porządku. Wracając do domu po kilku kilometrach zatrzymałem się i oczywiście falowanie wróciło. Generalnie rzecz biorąc mało mnie szlag nie trafił. Konia z rzędem temu kto wskaże usterkę. Pozdrawiam.

 

Czy wymiemiłeś ten zawór SCV w pompie wtryskowej?

 

  • 3 tygodnie później...

mysle ze po wymianie w aso jesli w ciagu 2 lat bedzie sie dziac to samo zrobia to na gwarancji?

Edytowane przez morga

 

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

 

Informacja dla Jacka82.

Ja wymieniłem w swojej astrze ten zawór jest narazie OK. Wymieniłem sam. Po wymianie zaworu zrobiłem jazdę testową. Na początku było nadal źle, silnik falował i przegrzał się. Jednak po przejechaniu kilkunastu kilometrów wszystko się unormowało. Komputer sam dopasował parametry pracy silnika do nowego zaworu.

Wymień ten zawór i będzie po kłopocie. Są dwarodzaje tych zaworów za 450 zł i 650 zł. Denso zaleca ten droższy. Ja za swój SCV zapłaciłem 450 zł. Jak się zdecydujesz to dam Ci namiary na sklep w który kupiłem.

 

Witam ponownie. Powiem, że już mam dosyć tego auto, ono doprowadzi mnie do nerwicy. Wczoraj pojechałem do ASO wymienić olej i zdiagnozować ostatecznie to okropne falowanie i szarpanie silnikiem. I co się okazało ? A no właśnie to, że jak był u nich przez około 2 godziny to silnik pracował równo. Diagnosta rozłożył ręce i stwierdził, że wszystko w porządku. Wracając do domu po kilku kilometrach zatrzymałem się i oczywiście falowanie wróciło. Generalnie rzecz biorąc mało mnie szlag nie trafił. Konia z rzędem temu kto wskaże usterkę. Pozdrawiam.

W serwisie doskonale wiedzą co jest odpowiedzialne za falowani ... oraz iz jest to zawór ... ponieważ jednak GM nie chce odpowiadać za wadliwe części robią z Ludzi GŁUPA !!!

 

  • 2 miesiące temu...

witam wszystkich. jestem tu nowy. mjalem ten sam problem. z tylu za silnikiem jest czujnik, ktory jest powodem tego. koszt czujnika okolo 700 do 800zl. po wymianie wszystko wrocilo do normy. pozdrawiam :rolleyes:

 

  • 8 miesięcy temu...

Dla pocieszenia bo jeżdze służbowo Astrą 4 z takim silnikiem 125km mam przejechane 58 tys i poszarpuje na jałowym jestem umówiony na serwis gwarancyjny więc może kolego dowiem się coś więcej bo napewno nie wyjadę z serwisu jak tego nie usuną bo gwarancja.,

 

  • 9 lat później...
Gość BykuKapucyn

Witam, mam identyczny problem w mojej astrze. Udało sie to naprawić? Był to ten zawór SCV? Wiem że było to 11 lat temu ale mam nadzieje że ktoś mi jeszcze odpowie:smile:

Edytowane przez BykuKapucyn

 

Przecież  w trzech postach na tej stronie masz napisane że to zawór SCV

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności