Gość brzoza Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 brzoza, do dizla nie mam....tylko gdzieś do beni za czasów omegi jak jeszcze miałem Jeżeli posiadacz diesla był na diagnostyce a pamięta numeryczny błąd to proszę wpisać i co on oznaczał to może z katalogujemy tą listę , popytam moich znajomych w serwisie to może uchylą rąbka tajemnicy :-) Jeżeli chodzi o jakiś konkretny bład to posze pisać o jaki mam zainstalowanego TIS-a i chętnie rozszyfruje Pozdr Chodzi mi o sporządzenie takiej listy w dieslu aby każdy mógł sobie sprawdzić i nie musiał zakładać tematu jeżeli juz z czytanych fejsem lub kolega mu to zrobi kodów , a czasami zle zinterpretowanych przez domowych uzdrawiaczy np. P O112. i do czego się odnosi ten kod.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 brzoza, no ja kumam co masz na myśli....ale jeszcze przez prawie 2 lata nie podłączałem astry do kompa odkąd mam astre.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 brzoza, no ja kumam co masz na myśli....ale jeszcze przez prawie 2 lata nie podłączałem astry do kompa odkąd mam astre..... I to rozumiem ale jest dużo użytkowników którzy to robili i jak mają w pamięci to nic nie zaszkodzi jak sie podziela na ten temat. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 No to może ja zacznę. Jak kupowałem moją astrę 1.7 DTI to wyskoczył tylko jeden błąd, przy sprawdzeniu klimatyzacji. Był to błąd 17 lub 017. W wyjaśnieniach było napisane, że to jest błąd w tej chwili nieważny. To było coś jakby: "brak sygnału prędkości obrotowej" czy cuś takiego. Jeśli ktoś wie na ten temat coś więcej to proszę o informację, a dzięki temu inni użytkownicy diesla też będą wiedzieć więcej. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 No to może ja zacznę. Był to błąd 17 lub 017. W wyjaśnieniach było napisane, że to jest błąd w tej chwili nieważny. To było coś jakby: "brak sygnału prędkości obrotowej" czy cuś takiego. . Bład mówi sam za siebie , uklad sprawdzany był najprawdopodobniej przy wyłączonym silniku stąd taki bład, gdyby odczytać błędy podczas pracy silnika błedu by nie było. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Stenko! Wielkie dzięki, domyślałem się, że to może o to chodzić, ale nie byłem pewien, bo w Techu był komunikat aby sprawdzać błędy przy wyłączonym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 To może teraz ja... temat dotyczy błędu czterocyfrowego : 0354. posiadam astrę G z silnikiem x18xe-1 z gazem. objawy: jak się autko nagrzeje po krótkiej jaździe- obroty zaczynają pływać a objaw jest jakby nie palił na 1 lub 2 gary......z wydechu strasznie śmierdzi....pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 To może teraz ja... temat dotyczy błędu czterocyfrowego : 0354. posiadam astrę G z silnikiem x18xe-1 z gazem. objawy: jak się autko nagrzeje po krótkiej jaździe- obroty zaczynają pływać a objaw jest jakby nie palił na 1 lub 2 gary......z wydechu strasznie śmierdzi....pozdrawiam P0354 -? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 4 A tak w ogóle to jakby kogoś interesowały kody błędów to mogę wysłać na maila , lub umieścić tutaj. Jak wolicie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 , lub umieścić tutaj. Apollo79, Umieszczaj ! Na pewno sie przyda! Tylko nie mieszaj razem kodów diesla z benzyną!. P0354 -? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 4 OrkaN, Trzeba do warstatu bo nie pali na 4 cylinder.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 To zapodaję , ale chyba by było lepiej jako załączniki w txt. Może ktoś by chciał na maila i wrzuci jakoś ładniej na forum. Opel Astra-G 00-04 Y20DTL(H), Diesel EDC15M P0100 Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0100 Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07 P0105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08 P0105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08 P0105 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania C-08 P0105 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania C-08 P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału C-07 P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału C-07 P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem C-07 P0115 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika C-09 P0115 Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika C-09 P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0190 Usterka mechniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa) C-16 P0190 Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie) C-16 P0190 Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie) C-16 P0195 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-10 P0195 Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-10 P0195 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0195 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0340 Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej C-16 P0400 za mocne wejście obwodu recyrku- lacji gazu wydechowego C-18 P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-18 P0400 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0400 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0500 Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu B-13 P0500 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-13 P0500 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-13 P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0530 Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem Układ klimatyzacji B-05 P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0530 Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0560 Za niskie wejście napięcia syste- mu C-03 P0560 Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ) C-03 P0602 Błąd w programowaniu modułu sterującego C-02 P0602 Błąd w wersji programowej modułu sterującego C-02 P0606 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P0606 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02 P0607 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P0703 Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych C-11 P0703 Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał) C-11 P0704 Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła C-12 P0725 Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika C-13 P0725 Brak sygnału obwodu wejścia sen- sora prędkości silnika C-13 P0725 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0725 Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty) C-13 P1100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P1100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P1105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02 P1105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02 P1110 Za mocne wejście zmiennego po- wietrza wlotowego/zmiennego za- wirowania (Diesel) C-19 P1110 Zmienne powietrze wlotowe/Zmienne zawirowanie (Diesel) przerwany obwód C-19 P1125 Za mocne wejście zaworu elektro- magnetycznego ciśnienia ładowania C-17 P1125 Otwarty obwód zaworu elektromag- netycznego ciśnienia ładowania C-17 P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju C-10 P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego C-09 P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy C-16 P1173 Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa C-16 P1180 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa C-16 P1180 Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie C-16 P1220 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P1335 Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modu- łu Sterującego C-16 P1345 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P1515 Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06 P1515 Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06 P1515 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06 P1515 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącz- nika położenia jałowego C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców C-06 P1515 Sensoe pozycji pedału błąd ogólny C-06 P1530 Za mocne wejście obwodu pierwot- nego przekaźnika odcięcia kompresora A/C Układ klimatyzacji B-10 P1530 Otwarty obwód pierwotny przekaź- nika odcięcia kompresora A/C Układ klimatyzacji B-10 P1560 Za wysokie wejście napięcia systemu C-04 P1560 Za niskie wejście napięcia syste- mu C-04 P1560 Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie C-04 P1600 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P1601 Za wysoka temperatura obudowy ECU C-02 P1604 Błąd w programowaniu modułu sterującego C-02 P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02 P1604 Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe C-02 P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 3 C-02 P1610 Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu Blokada Rozruchu B-07 P1611 Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa Blokada Rozruchu C-02 P1612 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05 P1613 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05 P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem Blokada Rozruchu C-06 P1620 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P1620 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02 P1625 Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie C-04 P1625 Przekaónik dopływu mocy wyłączony za późno C-04 P1630 Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa C-16 P1630 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 1 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 2 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 3 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 4 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 5 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 6 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 7 C-16 P1635 Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego C-20 P1635 Otwarty obwód urządzenia żarzące- go C-20 P1635 Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego C-20 P1650 CAN: urządzenie odłączone C-16 P1650 CAN: urządzenie zawieszone C-16 P1651 CAN odbiera błąd C-16 P1651 Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN C-16 P1660 otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa C-16 P1660 Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa C-16 P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16 P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16 P1660 Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny C-16 P1660 Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa C-16 P1690 Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL) C-23 P1690 Otwarty obwód Lampki Ostrzegaw- czej (MIL) C-23 P1694 Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej C-24 P1694 Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia Opel Astra-G 00-04 Y17DT, Diesel HDRC P0100 -? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza -? Za niskie napięcie przepływom. powietrza -? Niewłaściwy sygnał w obwodzie czujnika przepływu powietrza P0105 -? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania -? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania -? Obwód sensora ciśnienia ładowania Zakres/Działanie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego -? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego P0180 -? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa -? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury paliwa P0216 -? Za wysokie napiecie w obwodzie sterujacym rozpoczeciem wtrysku -? Za niskie napiecie w obwodzie sterujacym rozpoczeciem wtrysku -? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0251 -? Nieprawidłowa funkcja zaworu przelewowego (pompa wtryskowa) P0335 -? Brak sygnału obr/min z silnika -? Nieprawidłowy sygnał obr/min P0370 -? Niewlasciwy sygnal czujnika polozenia pompy -? Niewlasciwy sygnal czujnika polozenia pompy P0380 -? Za wysokie napiecie w Urzadzeniu nagrzewania wstepnego -? Za niskie napiecie Urzadzenia nagrzewania wstepnego -? Błąd ogólny urządzenia nagrzewania wstępnego P0381 -? Za wysokie napiecie obwodu kontrolki czasu nagrzewania wstepnego -? Za niskie napiecie obwodu kontrolki czasu nagrzewania wstepnego P0400 -? Za wysokie napięcie zaworu EGR -? Za NISKIE napięcie zaworu EGR -? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0480 -? Przekaznik wentylatora 1, sygnal za wysoki -? Za słaby sygnał przekaźnika 1 wentylatora / obwód otwarty P0481 -? Za wysokie napięcie przekaźnika 2 wentylatora -? Za słaby sygnał przekaźnika 2 wentylatora / obwód otwarty P0500 -? Obwód sensora prędkości pojazdu Zakres /Działanie -? Brak sygnalu obwodu czujnika predkosci pojazdu -? Nieprawidłowy sygnał obwodu sensora prędkości pojazdu P0505 -? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0530 -? Obieg prądowy czujnika ciśnienia płynu chłodzącego systemu klimatyzacji - za silne wejście -? Obieg prądowy czujnika ciśnienia płynu chłodzącego systemu klimatyzacji - za słabe wejście P0571 -? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego systemu hamulcowego -? Przerwany obwód włącznika hamulców P0601 -? Suma kontrolna pamieci modulu sterujacego P0602 -? Błąd w programowaniu modułu sterującego -? Wariant konfiguracji nie zaprogramowany -? Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazdu P0704 -? Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła P1105 -? Za wysokie napięcie barometru -? Za niskie napięcie barometru -? Nieprawidłowy sygnał barometru P1120 -? Za wysokie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu -? Za niskie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu -? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu P1122 -? Za wysokie napiecie na 2 czujniku pozycji pedalu gazu -? Za niskie napiecie na 2 czujniku pozycji pedalu gazu -? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu P1125 -? Za wysokie napiecie obwodu elektrozaworu cisnienia ladowania -? Za niskie napiecie obwodu elektrozaworu cisnienia ladowania -? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1173 -? Za wysoka temperatura silnika P1195 -? Za niskie napięcie przełącznika ciśnienia oleju -? Za wysokie napięcie przełącznika ciśnienia oleju P1530 -? Za wysokie napięcie przekaźnika A/C -? Za niskie napięcie przekaźnika A/C P1540 -? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał -? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście -? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście -? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał P1610 -? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu P1611 -? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa P1612 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1613 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1614 -? Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1620 -? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #1 -? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #1 P1625 -? Glówny przekaznik Za wysokie napiecie na wyjsciu -? Glówny przekaznik Za niskie napiecie na wyjsciu -? Glówny przekaznik zablokowany w pozycji zamknietej -? Glówny przekaznik zablokowany w pozycji otwartej P1630 -? Za wysokie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa) -? Za niskie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa) P1631 -? Za wysokie napiecie przekaznika zaworu przelewowego -? Za niskie napiecie przekaznika zaworu przelewowego -? Zawór przelewowy, przekaźnik zablokowany w poz. zamkniętej -? Zawór przelewowy, przekaźnik zablokowany w poz. otwartej P1635 -? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #2 -? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #2 P1651 -? Pompa wtryskowa Blad komunikacji EEPROM -? Nieprawidlowe dzialanie pompy wtryskowej Blad EEPROM P1680 -? Za wysokie napiecie w wyjsciowym obwodzie temperatury plynu chlodzacego -? Sygnal wyjsciowy temperatury plynu chlodzacego Za niskie napiecie P1690 -? Wysokie napięcie lampki kontrolnej silnika -? Za niskie napięcie lampki kontrolnej silnika Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F) P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego -? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego P0120 -? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS) -? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS) P0130 -? O2 Sensor otwarty obwód P0135 -? Ogrzewanie czujnika O2, za silne napięcie -? Ogrzewanie czujnika O2, za słabe napięcie P0170 -? Bogaty wydech -? Ubogi wydech P0200 -? Za wysokie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa -? Za niskie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa P0230 -? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju -? Za niskie napięcie przekaźnika pompy oleju P0325 -? Obwód sygnału spalania stukowego P0335 -? Nieprawidłowy sygnał obr/min P0340 -? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego P0351 -? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za wysokie -? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie P0352 -? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za wysokie -? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie P0400 -? Liniowy system recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) P0443 -? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika -? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika P0480 -? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie -? Przekaźnik wentylatora niskoobrotowego, za słabe napięcie P0481 -? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie -? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za słabe napięcie P0500 -? Brak sygnału szybkości pojazdu P0505 -? Regulacja biegu jałowego P0560 -? Za wysokie napięcie akumulatora P0602 -? Błąd w programowaniu modułu sterującego P0607 -? Moduł zapobiegania spalaniu stukowemu; Wymienić Electronic Control Unit (ECU) P0650 -? Za wysokie napięcie lampki kontrolnej -? Za niskie napięcie lampki kontrolnej (Sprawdzić światełko) P1231 -? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa P1405 -? Pozycja liniowy systemu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) P1530 -? Za wysokie napięcie przekaźnika odcinającego A/C -? Za niskie napięcie przekaźnika odcinającego A/C P1540 -? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał -? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście -? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście -? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał -? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał P1604 -? Wymienić Electronic Control Unit (ECU) P1605 -? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU) P1610 -? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu P1611 -? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa P1612 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1613 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1614 -? Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1622 -? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa P1813 -? Za niskie napięcie regulacji momentu obrotowego -? Ustawiczna regulacja momentu obrotowego Opel Astra-G X16SZR 98-00, Multec (F), kody błędów P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego -? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego P0120 -? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS) -? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS) P0130 -? O2 Sensor otwarty obwód P0170 -? Bogaty wydech -? Ubogi wydech P0200 -? Za wysokie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa -? Za niskie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa P0230 -? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju -? Za niskie napięcie przekaźnika pompy oleju P0325 -? Obwód sygnału spalania stukowego P0335 -? Nieprawidłowy sygnał obr/min P0351 -? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za wysokie -? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie P0352 -? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za wysokie -? Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie P0400 -? Liniowy system recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) P0443 -? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika -? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika P0480 -? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie -? Przekaźnik wentylatora niskoobrotowego, za słabe napięcie P0481 -? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie -? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za słabe napięcie P0500 -? Brak sygnału szybkości pojazdu P0505 -? Regulacja biegu jałowego P0560 -? Za wysokie napięcie akumulatora P0602 -? Błąd w programowaniu modułu sterującego P0607 -? Moduł zespołu zapobiegania spalaniu stukowemu; Wymienić ECU P1231 -? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa P1405 -? Pozycja liniowy systemu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) P1530 -? Linia żądania systemu klimatyzacji, za silne napięcie -? Linia żądania systemu klimatyzacji, za słabe napięcie P1540 -? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał -? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście -? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście -? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał -? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał P1604 -? Wymienić Electronic Control Unit (ECU) P1605 -? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU) P1610 -? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu P1611 -? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa P1612 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1613 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1614 -? Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1622 -? Problem w kontakcie przekaźnika pompy paliwa P1640 -? Moduł sterownika czterokanałowego (QDM) P1813 -? Za niskie napięcie regulacji momentu obrotowego -? Ustawiczna regulacja momentu obrotowego Opel Astra-G 98-02 X20DTL, Diesel EDC 15M, kody błędów P0100 -? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza -? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza -? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza -? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza -? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza P0105 -? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania -? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania -? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania -? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0110 -? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału -? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału -? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem P0115 -? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika -? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0190 -? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa) -? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie) -? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie) P0195 -? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego -? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0340 -? Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej P0400 -? za mocne wejście obwodu recyrkulacji gazu wydechowego -? Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0500 -? Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0530 -? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji -? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji -? Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem -? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji -? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji -? Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji P0560 -? Za niskie wejście napięcia systemu -? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ) P0602 -? Błąd w programowaniu modułu sterującego -? Błąd w wersji programowej modułu sterującego P0606 -? Wadliwe działanie modułu sterującego 1 -? Wadliwe działanie modułu sterującego 2 P0607 -? Wadliwe działanie modułu sterującego 1 P0703 -? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych -? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał) P0704 -? Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła P0725 -? Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika -? Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty) P1100 -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1110 -? Za mocne wejście zmiennego powietrza wlotowego/zmiennego zawirowania (Diesel) -? Zmienne powietrze wlotowe/Zmienne zawirowanie (Diesel) przerwany obwód P1125 -? Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania -? Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1173 -? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju -? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego -? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy -? Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa P1180 -? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa -? Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie P1220 -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1335 -? Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modułu Sterującego P1345 -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1515 -? Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału -? Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału -? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału -? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału -? Sensor pozycji pedału błąd włącznika położenia jałowego -? Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza -? Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców -? Sensor pozycji pedału błąd ogólny P1530 -? Za mocne wejście obwodu pierwotnego przekaźnika odcięcia kompresora A/C -? Otwarty obwód pierwotny przekaźnika odcięcia kompresora A/C P1560 -? Za wysokie wejście napięcia systemu -? Za niskie wejście napięcia systemu -? Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie P1600 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1 P1601 -? Za wysoka temperatura obudowy ECU P1604 -? Błąd w programowaniu modułu sterującego -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2 -? Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 3 P1610 -? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu P1611 -? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa P1612 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1613 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1614 -? Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1620 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2 P1625 -? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie -? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za późno P1630 -? Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1631 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 1 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 2 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 3 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 4 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 5 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 6 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 7 P1635 -? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego -? Otwarty obwód urządzenia żarzącego -? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego P1650 -? CAN: urządzenie odłączone -? CAN: urządzenie zawieszone P1651 -? CAN odbiera błąd -? Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN P1660 -? otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa -? Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa -? Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia paliwa -? Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny -? Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa P1690 -? Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL) -? Otwarty obwód Lampki Ostrzegawczej (MIL) P1694 -? Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej -? Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia Opel Astra-G 98-02, X18XE1, Simtec 70 P0100 -? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza -? Za niskie napięcie przepływom. powietrza P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego -? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego -? Nieprawidłowy sygnał temperatury chłodziwa P0120 -? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS) -? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS) P0130 -? Za wysokie napięcie obwodu sensora O2 -? Za niskie napięcie obwodu sensora O2 P0131 -? Zasięg/Działanie sensora O2 P0135 -? Za wysokie napięcie O2 Sensor grzania -? Za niskie napięcie O2 Sensor grzania P0170 -? O2 Sensor bogaty wylot -? O2 sensor ubogi wydech P0201 -? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 1 -? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 1 -? Otwarty obwód zaworu 1 wtryskiwacza P0202 -? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 2 -? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 2 -? Otwarty obwód zaworu 2 wtryskiwacza P0203 -? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 3 -? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 3 -? Otwarty obwód zaworu 3 wtryskiwacza P0204 -? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 4 -? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 4 -? Otwarty obwód zaworu 4 wtryskiwacza P0230 -? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju -? Otwarty obwód przekaźnika pompy paliwa P0325 -? Sygnał spalania stukowego brak sygnału P0335 -? Czujnik wału korbowego, przerwany obieg prądowy -? Nieprawidłowy sygnał obr/min P0340 -? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego -? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego P0351 -? Nieprawidłowy sygnał, cyl. 1 P0352 -? Nieprawidłowy sygnał, cyl. 2 P0353 -? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 3 P0354 -? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 4 P0403 -? Za wysokie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) -? Za niskie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) -? Przerwany obwód zaworu EGR P0443 -? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika -? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika -? Solenoid odpowietrzania zbiornika paliwa, przerwany obieg prądowy P0480 -? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, za silne napięcie obiegu prądowego -? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, przerwany obieg prądowy P0481 -? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie -? Przekaźnik, wentylator wysokoobrotowy, przerwany obieg prądowy P0500 -? Nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu P0505 -? Za wysokie napięcie regulacji biegu jałowego -? Za niskie napięcie regulacji biegu jałowego P0560 -? Za wysokie napięcie akumulatora -? Za niskie napięcie akumulatora P0602 -? Błąd w programowaniu modułu sterującego P0650 -? Za wysokie napięcie lampki probierczej -? Za niskie napięcie lampki kontrolnej P1110 -? Rura ssąca zawór 1 za wysokie napięcie -? Zawór 1 rury ssącej napięcie za niskie P1326 -? Cylinder 1 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry P1327 -? Cylinder 2 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry P1328 -? Cylinder 3 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry P1329 -? Cylinder 4 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry P1405 -? Za wysokie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) -? Za niskie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) P1510 -? Za wysokie napięcie przełącznika biegu jałowego -? Za niskie napięcie przełącznika biegu jałowego P1515 -? Wartość rzeczywista elementu nastawczego biegu jałowego, za silny sygnał -? Wartość rzeczywista elementu nastawczego biegu jałowego, przerwany obieg prądowy P1530 -? Linia żądania systemu klimatyzacji, za silne napięcie -? Linia żądania systemu klimatyzacji, za słabe napięcie P1540 -? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał -? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za silny sygnał -? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za słaby sygnał -? PWM systemu klimatyzacji - nieważny sygnał -? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał P1571 -? PWM Traction Control, nieważny sygnał P1600 -? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU) P1610 -? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu P1611 -? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa P1612 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1613 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1614 -? Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1813 -? Nierpawidłowy sygnał obiegu prądowego regulacji momentu obrotowego -? Za długa interakcja przemiennika momentu obrotowego Opel Astra-G 98-00, X20XEV, Simtec 70 P0100 -? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza -? Za niskie napięcie przepływom. powietrza P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego -? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego P0120 -? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS) -? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS) -? Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy -? Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy P0130 -? Za wysokie napięcie obwodu sensora O2 -? Za niskie napięcie obwodu sensora O2 P0131 -? Zasięg/Działanie sensora O2 P0135 -? Za wysokie napięcie O2 Sensor grzania -? Za niskie napięcie O2 Sensor grzania P0201 -? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 1 -? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 1 -? Otwarty obwód zaworu 1 wtryskiwacza P0202 -? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 2 -? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 2 -? Otwarty obwód zaworu 2 wtryskiwacza P0203 -? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 3 -? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 3 -? Otwarty obwód zaworu 3 wtryskiwacza P0204 -? Za wysokie napięcie zaw. wtrysk. 4 -? Za niskie napięcie zaw. wtrysk. 4 -? Otwarty obwód zaworu 4 wtryskiwacza P0230 -? Za wysokie napięcie przekaźnika pompy oleju -? Otwarty obwód przekaźnika pompy paliwa P0325 -? Sygnał spalania stukowego brak sygnału -? Nieprawidłowy sygnał sensora spalania stukowego P0335 -? Czujnik wału korbowego, przerwany obieg prądowy -? Nieprawidłowy sygnał obr/min P0340 -? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego -? Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego P0351 -? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 1 lub 4 P0352 -? Nieprawidłowy zapłon, cyl. 2 lub 3 P0403 -? Za wysokie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) -? Za niskie napięcie zaworu recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) -? Przerwany obwód zaworu EGR P0443 -? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika -? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika -? Solenoid odpowietrzania zbiornika paliwa, przerwany obieg prądowy P0480 -? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, za silne napięcie obiegu prądowego -? Przekaźnik, wentylator niskoobrotowy, przerwany obieg prądowy P0481 -? Przekaźnik wentylatora wysokoobrotowego, za silne napięcie -? Przekaźnik, wentylator wysokoobrotowy, przerwany obieg prądowy P0500 -? Nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu P0505 -? Za wysokie napięcie regulacji biegu jałowego -? Za niskie napięcie regulacji biegu jałowego P0560 -? Za wysokie napięcie akumulatora -? Za niskie napięcie akumulatora P0602 -? Błąd w programowaniu modułu sterującego P0650 -? Za wysokie napięcie lampki probierczej -? Za niskie napięcie lampki kontrolnej P1326 -? Cylinder 1 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry P1327 -? Cylinder 2 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry P1328 -? Cylinder 3 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry P1329 -? Cylinder 4 układ zapobiegania spalaniu stukowemu maksymalny limit iskry P1405 -? Za wysokie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) -? Za niskie napięcie zaworu wartości rzeczywistej recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) P1530 -? Linia żądania systemu klimatyzacji, za silne napięcie -? Linia żądania systemu klimatyzacji, za słabe napięcie P1540 -? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał -? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za silny sygnał -? Żądanie sprężarki systemu klimatyzacji, za słaby sygnał -? PWM systemu klimatyzacji - nieważny sygnał -? Ciśnienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał P1571 -? PWM Traction Control, nieważny sygnał P1600 -? Przeprogramować lub wymienić Electronic Control Unit (ECU) P1610 -? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu P1611 -? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa P1612 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1613 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1614 -? Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1813 -? Nierpawidłowy sygnał obiegu prądowego regulacji momentu obrotowego -? Za długa interakcja przemiennika momentu obrotowego Opel Astra-G 98-99 X17DTL, Diesel EDC15M, kody usterek P0100 -? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza -? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza -? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza -? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza -? Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza P0105 -? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania -? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania -? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania -? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0110 -? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału -? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału -? Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem P0115 -? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika -? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0190 -? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa) -? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie) -? Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie) P0195 -? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego -? Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0340 -? Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej P0400 -? za mocne wejście obwodu recyrkulacji gazu wydechowego -? Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0500 -? Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P0530 -? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji -? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji -? Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem -? Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji -? Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji -? Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji P0560 -? Za niskie wejście napięcia systemu -? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ) P0602 -? Błąd w programowaniu modułu sterującego -? Błąd w wersji programowej modułu sterującego P0606 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2 P0703 -? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych -? Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał) P0704 -? Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła P0725 -? Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika -? Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty) P1100 -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) -? Wadliwe działanie układu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1173 -? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju -? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego -? Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy -? Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa P1180 -? Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa -? Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie P1220 -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1335 -? Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modułu Sterującego P1345 -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1515 -? Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału -? Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału -? Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału -? Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału -? Sensor pozycji pedału błąd włącznika położenia jałowego -? Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza -? Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców -? Sensor pozycji pedału błąd ogólny P1530 -? Za mocne wejście obwodu pierwotnego przekaźnika odcięcia kompresora A/C -? Otwarty obwód pierwotny przekaźnika odcięcia kompresora A/C P1560 -? Za wysokie wejście napięcia systemu -? Za niskie wejście napięcia systemu -? Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie P1600 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1 P1601 -? Za wysoka temperatura obudowy ECU P1604 -? Błąd w programowaniu modułu sterującego -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2 -? Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 3 P1610 -? Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu P1611 -? Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa P1612 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1613 -? Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu P1614 -? Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1620 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 1 -? Wadliwe działanie modułu sterujacego 2 P1625 -? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie -? Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za późno P1630 -? Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) P1631 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 1 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 2 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 3 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 4 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 5 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 6 -? Pompa wtryskowa, wadliwe działanie 7 P1635 -? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego -? Otwarty obwód urządzenia żarzącego -? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego P1650 -? CAN: urządzenie odłączone -? CAN: urządzenie zawieszone P1651 -? CAN odbiera błąd -? Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN P1660 -? otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa -? Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa -? Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia paliwa -? Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny -? Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa P1690 -? Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL) -? Otwarty obwód Lampki Ostrzegawczej (MIL) P1694 -? Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej -? Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.