Gość Gawlak Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 mi gdzies mignely musze poszperac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 niech ktoś mi powie wa takim razie tak praktycznie co oznacza błąd P0370(4) w Oplu Astra II 1.7 DTI. Taki błąd wyszedł po podłączeniu do komputera, a auto jeździ i nie zapalają mu się żadne lampki kontrolne   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mark_pg Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 błąd P0370(4) cytuję z eTech'a: "A sygnał ustawień czasowych o wzorcowej wysokiej rozdzielczości" - cokolwiek by to miało znaczyć :-) Poszperałem dalej i cytuję dalej z eTech'a: "Czujnik przetwornika magnetycznego ustala zwrotne położenie odkorbowe i ilość obr/min. silnika. Czujnik ustala zwrotne położenie odkorbowe każdego cylindra, przejście każdego cylindra powoduje wzmocnienie pola magnetycznego, wysyłając sygnał do zespołu sterowania." Pzdr Marek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dzięki Marek, a tak prostszymi słowami co to oznacza? :-) Miałem kupić ten samochód (Opel Astra II 1.7 DTI NJoy), ale ponoć ten kod oznacza jakąś strasznie poważną usterkę, której jednak jakoś nie widać bo auto jeździ i nie świecą się żadne lampki kontrolne   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 dalej e-techa - diagnostyka: Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika zmiany biegu na wyższy. Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami cewki czujnika zmiany biegu na wyższy. Porównać z podanym oporem. Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika zmiany biegu na wyższy i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy każdą końcówką złącza cewki i odpowiednimi końcówkami w złączu ECU. Wartości powinny być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. Sprawdzić podłączenie osłony: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika zmiany biegu na wyższy i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką złącza osłony i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien być on < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. Upewnić się, czy kable czujnika nie ulegają zwarciu z powodu podłączenia ekranu. Sprawdzić sygnał czujnika: Podłączyć oscyloskop do wtyku sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Uruchomić lub pokręcić korbą silnik i porównać z pokazanym obrazem. ELIT jest tam jeszcze rysunek w celu porównania sygnałów z oscyloskopu ze wzorcem pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dzięki wielkie, tak to mądrze wszystko brzmi, a ja laik jestem :-) więc dwa pytania: 1) co to jest ten eTech, z którego cytujecie? 2) serwisant mówił coś o możliwej awarii jakiegoś wtryskiwacza lub pompy (koszt naprawy 3-6 tys. zł), a tutaj czytam o zwarciach. czy to możliwe, żeby taki kod pokazywał dwie różne rzeczy: poważną i błachą?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mark_pg Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 1) eTech, jest to b. dobry program serwisowy z całą masą ciekawych informacji 2) niestety odpowiedzi nie znam - prawdopodobne, ale raczej nie skoro autko jeździ ok pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 a gdzie ten program eTech można znaleźć/dostać?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 oryginalny TECH2 kosztuje tyle ile uzywane auto mniej wiecej 20000 zlociszy na necie sa inne programy opeltech2 , opelscanner itd itp tylko ze to piractwo w pelnym tego slowa znaczeniu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Zgadza się - cewka wymieniona i autko ożyło.... silniczek pracuje równo. Oby tak dalej. Szukam tego błędu w powyższym wykazie i...... nie widzę. Źle szukam? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.