Skocz do zawartości

Kody bledow do Astry G


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

niech ktoś mi powie wa takim razie tak praktycznie co oznacza błąd P0370(4) w Oplu Astra II 1.7 DTI. Taki błąd wyszedł po podłączeniu do komputera, a auto jeździ i nie zapalają mu się żadne lampki kontrolne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd P0370(4)

cytuję z eTech'a: "A sygnał ustawień czasowych o wzorcowej wysokiej rozdzielczości" - cokolwiek by to miało znaczyć :-)

 

Poszperałem dalej i cytuję dalej z eTech'a:

"Czujnik przetwornika magnetycznego ustala zwrotne położenie odkorbowe i ilość obr/min. silnika. Czujnik ustala zwrotne położenie odkorbowe każdego cylindra, przejście każdego cylindra powoduje wzmocnienie pola magnetycznego, wysyłając sygnał do zespołu sterowania."

 

 

 

Pzdr Marek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marek, a tak prostszymi słowami co to oznacza? :-) Miałem kupić ten samochód (Opel Astra II 1.7 DTI NJoy), ale ponoć ten kod oznacza jakąś strasznie poważną usterkę, której jednak jakoś nie widać bo auto jeździ i nie świecą się żadne lampki kontrolne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej e-techa - diagnostyka:

Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre

podłączenie.

Sprawdzić opór:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika zmiany biegu na wyższy.

Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami cewki czujnika zmiany biegu na wyższy. Porównać z podanym

oporem.

Sprawdzić podłączenie do ECU:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika zmiany biegu na wyższy i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy każdą

końcówką złącza cewki i odpowiednimi końcówkami w złączu ECU. Wartości powinny być < 1 om. Jeśli tak nie

jest, to sprawdzić okablowanie.

Sprawdzić podłączenie osłony:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika zmiany biegu na wyższy i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką

złącza osłony i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien być on < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić

okablowanie.

Upewnić się, czy kable czujnika nie ulegają zwarciu z powodu podłączenia ekranu.

Sprawdzić sygnał czujnika:

Podłączyć oscyloskop do wtyku sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Uruchomić lub pokręcić korbą silnik i

porównać z pokazanym obrazem.

ELIT

jest tam jeszcze rysunek w celu porównania sygnałów z oscyloskopu ze wzorcem

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, tak to mądrze wszystko brzmi, a ja laik jestem :-) więc dwa pytania:

 

1) co to jest ten eTech, z którego cytujecie?

2) serwisant mówił coś o możliwej awarii jakiegoś wtryskiwacza lub pompy (koszt naprawy 3-6 tys. zł), a tutaj czytam o zwarciach. czy to możliwe, żeby taki kod pokazywał dwie różne rzeczy: poważną i błachą?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) eTech, jest to b. dobry program serwisowy z całą masą ciekawych informacji

2) niestety odpowiedzi nie znam - prawdopodobne, ale raczej nie skoro autko jeździ ok

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalny TECH2 kosztuje tyle ile uzywane auto ;)

mniej wiecej 20000 zlociszy

 

na necie sa inne programy opeltech2 , opelscanner itd itp

tylko ze to piractwo w pelnym tego slowa znaczeniu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności