Skocz do zawartości

Kody bledow do Astry G


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Tak sobie przeleciałem twoje błędy .i doszedłem do wniosku że ci panowie z ASO . To byli widocznie z DU.. oni się mylą , to mnie też wolno ;)

P0380 - To wymień lub po prostu sprawdź świece żarowe -Lub moduł sterujący nimi . P0335 - z powodu tego błędu możesz mieć tą nierówną prace silnika -czyli - czujnik obrotów wału .wymienić . Pozostałe błędy są następstwem tego czujnika . Związane z kontrolą i czasem wtrysku. Poza oczywiście błędem P0110 Który to wskazuje za przepływomierzem .. Ale Ty masz nowy wiec wyskakuje w następstwie błędu P0335 - to wszystko . Czujnik wału i kontrola świec na początek ;)

A mógłbyś mi podać link do tego tematu jak sprawdzić świece żarowe, i gdzie znajduje się się moduł sterowania świecami i czujnik obrotów wału ? byłbym bardzo wdzięczny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj siedząc w aucie przypomniało mi się o sposobie sczytywania błędów przez naciśnięcie pedału hamulca i gazu no i się narobiło najpierw 10 mignięć potem 3 potem 7 i na koniec 10 czyli błąd P0370 Niewłaściwy sygnał czujnika położenia pompy, pewnie katastrofa czy mógłby ktoś mi to wyjaśnić po ludzku.

a czy ta metoda z gazem i hamulcem napewno działa ?

sprawdziłem u siebie i dostałęm trochę dziwną liczbę mignięć, 8-10-5-7-1.

Chyba trochę za dużo tych numerów mi wymigało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w silnikach na ON nie zawsze się tak da, mam ten sam model i tylko tech-2 w serwisie daje jakieś tam gwarancje wykrycia usterki, koszt w ASO to ok 160zł, u mechanika ok 50 zł..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze sie da

ale warto sprawdzic i oszczedzic troche kasy

metoda jest sprawdzona

jak sa bledy to je wymruga

takie same jak wykryje TECH

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam oto kody do Astra-G 03-04 Y20DTH&Y22DTR PSG16;KW2000

; Opel Astra-G 03-04 Y20DTH&Y22DTR, Diesel PSG16

; 2006 09.24. 01:00

; Created by Yast

 

P0070 Temperatura powietrza otoczenia- duża wartoć na wejciu B-16

P0070 Temperatura powietrza otoczenia- mała wartoć na wejciu B-16

P0100 Za mocne wejcie obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-11

P0100 Za słabe wejcie obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-11

P0100 Obwód mas. lub objet. przeplywu powietrza, sygnal za wysoki B-32

P0100 Obwód mas. lub objet. przeplywu powietrza, sygnal za niski B-32

P0100 Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem B-31

P0105 Za mocne wejcie obwodu sensora cinienia ładowania C-10

P0105 Za słabe wejcie obwodu sensora cinienia ładowania C-10

P0105 Cinienie atmosferycznie do cinienia doładowania Nieprawdopodobne B-29

P0110 Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za silne wejcie obiegu pršdowego C-12

P0110 Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za słabe wejcie obiegu pršdowego C-12

P0110 Obwód czujnika temp. powietrza wlotowego - usterka C-12

P0115 Obieg pršdowy temperatury płynu chłodzšcego silnika - za mocne wejcie C-13

P0115 Obieg pršdowy temperatury płynu chłodzšcego silnika - za słabe wejcie C-13

P0115 Obwód temperatury cieczy chlodzacej, wadliwe dzialanie C-13

P0115 Temperatura cieczy chłodzšcej silnika nie zgadza się z temperaturš oleju C-13

P0120 Sensor 1 pozycji pedalu gazu Za wysoka wartosc na wejsciu C-08

P0120 Sensor 1 pozycji pedalu gazu Za niska wartosc na wejsciu C-08

P0120 Usterka w obwodzie czujnika położenia pedału przyspieszenia C-08

P0120 Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu C-08

P0149 Obwód sterowania czasem wtrysku, wadliwe dzialanie B-15

P0195 Za mocne wejcie obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-14

P0195 Za słabe wejcie obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-14

P0195 Wskazanie czujnika temperatury oleju silnikowego nie zgadza się z temperaturš cieczy chłodzšcej C-14

P0195 Czujnik temperatury oleju silnikowego, przerywane dzialanie C-14

P0217 Redukcja paliwa spowodowana wysokš temperaturš pompy B-24

P0217 Redukcja paliwa spowodowana wysokš temperaturš oleju B-24

P0217 Redukcja paliwa spowodowana wysokš temperaturš płynu chłodzšcego B-24

P0219 Zbyt duża prędkoć silnika B-22

P0220 Sensor 2 pozycji pedalu gazu Za wysoka wartosc na wejsciu C-08

P0220 Sensor 2 pozycji pedalu gazu Za niska wartosc na wejsciu C-08

P0220 Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu C-08

P0234 Obwód regulacji cinienia ładowania, odchylenie dodatnie B-22

P0234 Obwód regulacji cinienia ładowania, odchylenie ujemne B-22

P0243 Zawór ograniczajšcy cinienie doładowania - wysokie napięcie C-22

P0243 Zawór ograniczajšcy cinienie doładowania - niskie napięcie C-22

P0243 Zawór ograniczajšcy cinienie doładowania - przerwany obwód C-22

P0243 Zawór ogran.cinienie doładowania Stopień załšczenia Temperatura za wysoka C-22

P0300 Diagnostyka obwodu wysokiego cinienia Wadliwe działanie B-30

P0335 Obwód czujnika wału korbowego poza wymaganym zakresem C-17

P0340 Obwód czujnika położenia wałka rozrzšdu - wysoka częstotliwoć C-17

P0340 Obieg pršdowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartoć poza wymaganym zakresem C-17

P0340 Obwód czujnika pozycji walka rozrzadu, wadliwe dzialanie B-21

P0380 Obwód urzšdzenia żarzšcego - wysokie napięcie C-28

P0380 Obwód urzšdzenia żarzšcego - niskie napięcie C-28

P0380 Obwód urzšdzenia żarzšcego przerwany C-28

P0380 Obieg pršdowy wiecy żarowej C-28

P0380 Urzšdzenie żarowe Stopień załšczenia Temperatura za wysoka C-28

P0381 Lampka kontrolna żarzenia - wysokie napięcie C-32

P0381 Lampka kontrolna żarzenia - niskie napięcie C-32

P0381 Lampka kontrolna żarzenia - przerwany obwód C-32

P0381 Kontrolka urzšdzenia żarowego Stopień załšczenia Temperatura za wysoka C-32

P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie C-03

P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie C-19

P0400 Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie C-19

P0400 Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie C-19

P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-19

P0400 Rozpoznany zbytni przepływ recyr- kulacji gazu wydechowego B-35

P0400 Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35

P0400 Zawór recyrkulacji spalin - usterka C-20

P0400 Wartoć rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe C-20

P0400 Zawór recyrkulacji spalin Stopień załšczenia Temperatura za wysoka C-19

P0500 Sygnał prędkoci pojazdu do prędkoci silnika i masy wtrysku Nieprawdopodobny B-17

P0500 Usterka sygnału prędkoci pojazdu B-18

P0530 Czujnik cinienia klimatyzacji - duża wartoć na wejciu Układ klimatyzacji B-05

P0530 Czujnik cinienia klimatyzacji - mała wartoć na wejciu Układ klimatyzacji B-05

P0560 Za wysokie wejcie napięcia systemu C-03

P0560 Napiecie ukladu, wadliwe dzialanie B-21

P0602 Elektroniczna jednostka sterujšca (ECU) - usterka C-02

P0602 Nie zaprogramowano Ukladu Kontroli Elektronicznej (ECU) C-02

P0602 Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazdu C-02

P0602 Wariant konfiguracji nie zaprogramowany C-02

P0606 Ponowna inicjalizacja modułu sterujšcego B-20

P0606 Wewnętrzny błšd w komunikacji jednostki sterujšcej B-21

P0606 Elektroniczna jednostka sterujšca (ECU) - usterka C-17

P0638 Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za wysokie C-24

P0638 Obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za niskie C-24

P0638 Elektroniczne ster. przepustnicy - przerwany obwód C-24

P0638 Obwód zaworu elektromagnetycznego za wysoka temperatura stopnia zasilania C-24

P0650 Wskanik nieprawidłowego działania (MIL) Stopień załšcz., Temp. za wysoka C-34

P0650 Obwód sterujacy lampki kontrolnej wadliwego dzialania (MI), sygnal za wysoki C-34

P0650 Otwarty obwód Lampki Ostrzegaw- czej (MIL) C-34

P0650 Obwód sygnalizacji usterki (MI) - niskie napięcie C-34

P0660 Zawór elektromagn. regulujšcy poziom zawirowania - wysokie nap. C-23

P0660 Zawór elektromagn. regulujšcy poziom zawirowania - niskie nap. C-23

P0660 Zawór elektromagn. regulujšcy poziom zawirowania - przerwany obwód C-23

P0660 Elektrozawór regulacji poziomu zawirowania Stopień załšcz., Temp. za wysoka C-23

P0700 Obwód sygnalizacji usterki (MI) - żšdanie z modułu sterujšcego przekładni (TCM) poza zakresem B-19

P0703 Nieprawidłowy sygnał przełšcznika hamulców C-15

P0704 Sygnał przełšcznika sprzęgła Nieprawidłowy C-36

P0704 Nieprawidłowy sygnał z modułu sterujšcego przekładni (TCM) C-26

P1105 Za mocne wejcie obwodu sensora cinienia barometrycznego C-09

P1105 Za słabe wejcie obwodu sensora cinienia barometrycznego C-09

P1105 Cinienie atmosferycznie do cinienia doładowania Nieprawdopodobne B-29

P1222 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-30

P1530 Przekaznik ukl. klimatyzacji, przerwany obwód Układ klimatyzacji B-10

P1530 Za wysokie napięcie przekanika A/C Układ klimatyzacji B-10

P1530 Za niskie napięcie przekanika A/C Układ klimatyzacji B-10

P1530 Przekanik A/C Stopień załšczenia Temperatura za wysoka Układ klimatyzacji B-10

P1540 PWM systemu klimatyzacji - nieważny sygnał Układ klimatyzacji B-10

P1540 Cinienie systemu kliamtyzacji, nieważny sygnał Układ klimatyzacji B-10

P1560 Napiecie ukladu, wadliwe dzialanie B-21

P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podcinienia, napięcie za wysokie C-21

P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podcinienia, napięcie za niskie C-21

P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podcinienia, obwód otwarty C-21

P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podcinienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21

P1600 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) C-02

P1601 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) C-02

P1603 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) B-20

P1604 Wymienić Electronic Control Unit (ECU) B-21

P1610 Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu Blokada Rozruchu B-07

P1610 Wadliwe działanie immobilizera Blokada Rozruchu B-07

P1611 Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa Blokada Rozruchu C-02

P1612 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05

P1613 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05

P1614 Niewłaciwy kluczyk z transponderem Blokada Rozruchu C-06

P1614 Otrymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-06

P1615 Nieudana identyfikacja ECM (Moduł sterujšcy silnika) Blokada Rozruchu C-05

P1620 Wysokie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5V C-05

P1620 Niskie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5V C-05

P1620 Wysokie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5V C-06

P1620 Niskie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5V C-06

P1620 Wysokie napięcie w obwodzie 3 napięcia odniesienia 5V C-07

P1620 Niskie napięcie w obwodzie 3 napięcia odniesienia 5V C-07

P1622 Zbyt wysokie napięcie odniesienia C-17

P1622 Zbyt niskie napięcie odniesienia B-20

P1625 Główny przekanik otwiera się zbyt póno C-04

P1625 Główny przekanik otwiera się zbyt wczenie B-20

P1630 Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa C-17

P1632 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17

P1633 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17

P1634 Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa B-20

P1634 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17

P1650 Kontrolka serwisowa - wysokie napięcie C-33

P1650 Kontrolka serwisowa - niskie napięcie C-33

P1650 Obwód otwarty lampki SVS C-33

P1650 Poziom zasilania lampki serwisowej pojazdu SVS Temperatura za wysoka C-33

P1651 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-21

P1811 Usterka sygnału momentu (CAN) B-33

P1813 Usterka sygnału momentu (CAN) B-33

U2101 CAN-BUS Nie zaprogramowana Lista konfiguracji maksymalnych C-02

U2103 Tryb CAN-BUS - brak łšcznoci C-25

U2106 CAN-BUS - brak lacznosci z modulem kontroli transmisji B-33

U2108 CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam,

jak mozna dokladniej rozumiec blad P 1222 ??? W zafirze z silnikiem Y 22 DTR.

 

P1222 Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej B-30

 

...bo to jest zbyt ogolne okreslenie.

 

U mnie wlasnie wyskoczyl taki blad, a wyglada to tak: W momencie kiedy ma sie wlaczyc turbosprezarka ( obroty okolo 1800 ), slyszalne jast kilka klapniec, na krotki moment nastepuje utrata mocy az do wlaczenia sie turbiny i wtedy jest juz wszystko w normie. Silnik pracuje normalnie, zuzycie normalne. Tylko ten krotki moment " nienormalny ". Ten moment mozna zaobserwowac jedynie podczas jazdy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności