Skocz do zawartości

Gość airblastie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość airblastie

witam,

jak w temacie pojawił się błąd P0105 i P1620. próba wykasowania błędów nic nie dała. Na początku usterki na desce pojawiał się na kilka minut samochód z kluczykiem po czym znikał obecnie ikona sam i klucz znikła a zaczela świecić się żółta kontrolka silnika. Samochód cały czas od tego momentu jest w trybie awaryjnym. Samochód obecnie jest u elektromechanika jednak na razie nie mam wieści co dolega autu. Może ktoś miał podobny problem? dzieki za odpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0105-błąd czujnika ciśnienia absolutnego kolektora/atmosferycznego i tutaj obstawialbym przeplywomierz

 

P1620

Komputer sterujacy silnika, uszkodzenie Komputer sterujacy silnika

 

moga tez byc

 

P1620

Komputer sterujacy silnika, napiecie wyjsciowe 5-V - niesprawnosc obwodu pradowego Wiazka przewodów, czujnik położenia zaworu układu recyrkulacji spalin,miernik masy powietrza, czujnik pedału przyspieszenia, czujnik cisnienia srodka chłodniczego układu klimatyzacji, komputer sterujacy silnika

 

tutaj musialbys wykluczyc droga dedukcji, sprawdzenia te mniej kosztowne rzeczy.

wspolnym elementem ktory moze powodowac te bledy jest przeplywomierz.

Najgorszy scenariusz to pompa wtryskowa.

Edytowane przez wolf80

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość airblastie

witam raz jeszcze.

oddalem swojego opla do mechanika. podlaczyl go pod kompa i pojawily sie bledy p0105 i p1620 wykasowali te bledy oraz odswiezyli wtyki elektryczne do kilku elementów (do których już sam nie pamiętam) i przejechali sie autem ok 20min. auto zostalo mi oddane z informacją od mechanika że nie widzą żadnych problemów bo znikła już zólta kontrolka silnika i nie wyskakują błędy. Po przejechaniu ok.800km sytuacja powtórzyła się na początku pojawił się samochód z kluczykiem a po kilku ponownych uruchomieniach silnika znowu pojawila sie kontrolka silnika a ikona samochodu z kluczykiem zgasła i oczywiście samochód jest w stanie serwisowym (max do 3000tyś obrotów).

Niżej przedstawiam to jakie dokładnie opisy błędów dostałem od mechanika:

P0105 - Obwód czujnika ciśnienia doładowania - sygnał za niski (błąd stały)

P1620 - 1 Obwód referencyjny 5V, niskie napięcie (błąd stały)

 

moze jakies dodatkowe pomysly przed moją wizytą u mechanika lub elektronika

dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności