Skocz do zawartości

zawór zwrotny paliwa


Gość Samsung1987

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Samsung1987

Witam.

 

Mój problem polega na tym że auto ciężko odpala gdy postoi dłuższą chwile (8 godzin i więcej)Dodam również że gdy auto stoi przodem do dołu na jakiejś górce to po upływie wcześniej wymienionych godzin pali na dotyk i nim nie szarpie. Filtr paliwa był wymieniony przed zimą w tamtym roku tak samo jak i świece. Byłem u mechanika i powiedział mi że prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwa i można należy zamontować zaworek zwrotny paliwa. I moje pytanie jest następujące gdzie go należy zamontować i jakiej żrednicy należy go kupić bo występuje w kilku odmianach 6mm,8mm i 10mm średnicy. I czy to można samemu zrobić bez ingerencji mechanika. Można poprosić o jakiś schemacik co do podłączenia tego zaworu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Samsung1987

byłem u mechanika który zajmuje sie tylko dieslami powiedział mi co może być z autem nie tak. Mogą to być uszczelniacze pod wtryskami albo sławna pompa vp44 :cenzura: ale nic nie powie konkretnego przed podpięciem auta pod użądzenie które sprawdzi ciśnienie w układzie i kazał zostawić auto wiec zostawiłem wieczorem mam sie odezwac do niego i mi powie co jest nie tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Samsung1987

niestety wymiana ponowna filtra nic nie zmieniła auto nadal telepie po uruchomieniu. Czy może być to że obudowa filtra gdzieś jest nieszczelna albo któryś z przewodów paliwowych

 

 

 

Wczoraj poczytałem o cofanie się paliwa i natrafiłem sposób jak sprawdzić czy ono napewno się cofa. Sposób ten jest następujący że wystarczy kilka razy przed uruchomieniem silnika przekręcić kluczyk nie do pełnego zapłonu i wtedy auto odpala od kopa bez znaczenia czy stoi pod czy z górki. I sadzę że najlepszym wyjściem z tego bedzie zamontowanie zaworka zwrotnego.

Edytowane przez Samsung1987

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość ostryist

Kolego miałem dokładnie to samo z rana odpalał od strzała a jak postał za dnia to trututututu i nic niestety to pompa vp44 ale jest do kupienia w internecie urządzenie wspomagające rozruch tz dawka paliwa na pompie po przebiegu ok 200 tys i w zwyż się nie zmienia teoretycznie od samego początku ale pompa się eksploatuje i nie daje dostateczniedużo paliwa podczas startowania ciepłego silnika po postoju za dnia w ciepłym urządzenie wspomaga rozruch działa to tak że zwiększa dawkę przy rozruchu gdyż podłącza się je do czujnika temperatury cieczy któru zostaje oszukany i po przekręcenu kluczyka podgrzewane są świece około 3 sec wtedy jak zgasą możesz odpalić i jest trutu i silnik chodzi wiem że napewno wpływa to na żywotność świec ale zdaje egzamin nie ma wstydu na parkingu po dłuższych zakupach w supermarkecie. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności