Gość emtecc Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 planuje jutro zamówić klocki hamulcowe do Astry G (bez ABS-u i bez żadnych innych udziwnień) Potrzebne mi są zwykłe klocki:P Moje pytanie brzmi: czy klocki ATE nie będą za twarde do oryginalnych tarcz GM?? Czy lepiej założyć oryginalne klocki GM. Czytałem i słyszałem że zestawy ATE sprawują się lepiej od oryginalnych GM Prawda Tarcz nie będę wymieniał bo nie mają nawet milimetra rantu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruter Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Założyłem brembo+textar, różnica w skuteczności znaczna, ale tarcze miałem chyba od nowości, były praktycznie 2x lżejsze od nowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Czytałem i słyszałem że zestawy ATE sprawują się lepiej od oryginalnych GM Jeździłem na ATE .. I teraz tez zakupiłem! cały komplet! POWERDISC drogie! ale naprawdę warto!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Moje pytanie brzmi: czy klocki ATE nie będą za twarde do oryginalnych tarcz GM?? Czy lepiej założyć oryginalne klocki GM. Czytałem i słyszałem że zestawy ATE sprawują się lepiej od oryginalnych GM Prawda Maslo maslane bo w AG oryginalne tarcze dla GM robi wlasnie ATE z tym ze sa to ATE zwykle nie frezowane. power disc to juz frezowane i scinaja klocki oraz efektywnosc hamowania jest slabsza i tylko w pewnych okolicznosciach sa troszke lepsze od gladkich.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Jeździłem na komplecie TRW/LUCAS - tarcze dostały bicia po 15 tysiącach a klocki niemiłosiernie piszczały. Na chwilę obecną śmigam na komplecie Otto-Zimmermann (tarcze) + klocki Saxid i po paru przejechanych tysiącach jest dobrze (bez pisków, wibracji).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 TRW/LUCAS bicia tak same z siebie nie dostają , raczej jakaś inna przyczyna musiała tego być   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 TRW/LUCAS bicia tak same z siebie nie dostają , raczej jakaś inna przyczyna musiała tego byćWitam,zgadzam się z tym w zupełności,LUCAS to tak cenowo średnia półka (sam ich używam) pracują cicho i hamują skutecznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Czytałem i słyszałem że zestawy ATE sprawują się lepiej od oryginalnych GM Jeździłem na ATE .. I teraz tez zakupiłem! cały komplet! POWERDISC drogie! ale naprawdę warto!! Również założyłem miesiąc temu Powery i klocki ATE - rewelacja. W porównaniu z poprzednim zestawem hamują ok 40% lepiej. Polecam Brembo ma kiepską opinie na necie. Brembo są dobre ale te w wozach sportowych na torach, zwykłe to masówka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 W porównaniu z poprzednim zestawem hamują ok 40% lepiej. A jak to zmierzyłeś ? Jeżeli miałeś drogę hamowania np. ze 100 km/h 50 m, to teraz masz 30 m ? To że lepiej hamują to w dużej mierze jest spowodowane że masz założone nowe klocki które są grubsze od poprzednich i hamulec prędzej bierze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 To że lepiej hamują to w dużej mierze jest spowodowane że masz założone nowe klocki które są grubsze od poprzednich i hamulec prędzej bierze. Nawet tak nie mow ze hamulec moze predzej brac bo to nie moz emiec miesca. Nowe tarcze i klocki sa duzo drubsze i lepiej odprowadzaja cieplo. zasada dzialania ukladu hamulcowego polega na zamianie energii kinetycznej na energie cieplną i nic wiecej. Zadne tam nacianane czy frezowane nic tu nie pomoga i nie bedzie tarcza z mniejsza iloscia powierzchni dzialajacej odprowadzac wiecej ciepla. Sa pewne plusy nacinania i frezowania porzez to ze scina klocki i tak jakby je odswierza i czesc palaca sie wywala na zewnatrz itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.