Gość dnb Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Mam taki mały problem. Moja sintra zaczęła dziwnie mało palić gazu (przy jeździe nocą po mieście wychodzi jakieś 8,5l/100km a w dzień ok 12) niestety zauważyłem też, że zaczęła palić przy tym dużo benzyny (przełącza się szybko na gaz) bo około 10 litrów na jakieś 200-300 km ... Byłem dzisiaj u gazowników - z programem wszystko ok, mówią że może sterownik padł albo coś z kablami... koszt wymiany sterownika to ok 1000 zł czy ktoś może spotkał się z czymś takim ?? Połączyłem z tematem dot LPG / Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra 98 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Dzięki chce wyjeździć do końca i zatankować do pełna Witam dwa razy zatankowałem po 20 litrów gazu za pierwszym razem przejechałem 143 km z tego 50 w trasie , drugie to 134 km i tylko po mieście 1 spalanie to 13.9 drugie to 14.9 chyba sporo co zauważyłem ze temperatura silnika to 62-66 stopni ,sprawdzałem termostat do Sintry to 92 stopnie ,morze być ze nie dogrzany silnik i większe spalanie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 @@sintra 98, Ty masz 3.0? ( weź uzupełnij profil, będzie łatwiej na przyszłość) Jakie obroty masz na luzie i ile pokazuje ci spalania chwilowego podczas postoju, na komputerze? U mnie obroty są na 750 ustawione.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra 98 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 @@sintra 98, Ty masz 3.0? ( weź uzupełnij profil, będzie łatwiej na przyszłość) Jakie obroty masz na luzie i ile pokazuje ci spalania chwilowego podczas postoju, na komputerze? U mnie obroty są na 750 ustawione. Przepraszam mam 2.2 obroty dobre ,chyba mam problem z termostatem dlatego ze jak jadę to temperatura 60-64 a jak stoję w korku to 70-75 max   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 mówią że może sterownik padł albo coś z kablami Sterownik silnika czy gazu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Kacper ja się trochę douczę twoim kosztem.. może wiesz lepiej niż ja.. odnośnie temperatury na zegarach. Pierwsza gruba kreska jest do 40stopni Druga gruba kreska 85 stopni - i na niej następuje otwarcie termostatu i środek oczywiście 100 stopni? Dobrze kombinuję? Bo jeśli tak jest to wiele problemów dotyczących nagrzewania się silnika do drugiej kreski zimą było by wytłumaczalne sprawnym obiegiem i działającym termostatem. Zresztą zauważyłam iż moja luśka nie ma problemu z osiągnięciem drugiej kreski, jednak przy obecnych temperaturach, trzecia kreska to już nie lada wyczyn.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrajny Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 u mnie dochodzi do 100 st. tylko wtedy jak mam mało płynu w układzie chłodzenia a tak to twardo stoi na 40st. i się nie dogrzewa silnik bo termostat ciągle otwarty podejrzewam że stąd mam jakieś dziwne wysokie spalanie, 240km na 40 liotrach gazu Ola organoleptycznie i na pałę licząc to druga gruba kreska to 70st (100-40=60) (60/2=30) (40+30=70) ... dobrze ? dawno matme w podstawówce miałem heheh   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Pierwsza gruba kreska jest do 40stopni Druga gruba kreska 85 stopni - i na niej następuje otwarcie termostatu i środek oczywiście 100 stopni? Z matematyki wychodzi że to jest 70, ale według mnie jest tak jak podajesz czyli około 85.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dnb Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Sterownik silnika czy gazu ? mówili, że gazu.... coś mi sie nie chce wierzyć że to tyle kosztuje ... znajac fachowcow to pewnie chca przyciac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 z programem wszystko ok, mówią że może sterownik padł To jak dla mnie dziwna sprawa, albo fachowców przerósł problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.