Skocz do zawartości

smar do siłownika EPS


Gość psotnik1

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzegorzyk

Żadna literówka,posiadam taki smar ,ogólnie gęsty, do ciężkiego sprzętu.

I tak sobie myślę że też wykorzystam go do EPS bo coś tam już popukuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

To jest smar w sprayu.Z moich doświadczeń tworzy on cieniutką warstewkę.Do przesmarowania EPS lepiej jest gęstym smarem.Ja przesmarowałem smarem do młotów udarowych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja potwierdzam, że najlepszy ( po za GM bo jest za drogi :ups: ) jest smar do lin, sam gdy miałem Mery taki zastosowałem po przerobieniu różnych smarów (biały, ŁT, do młotowiertarek, przegubów i nie wiem jeszcze jakich), także polecam zakręcić się za nim, ja miałem z pracy do smarowania zblocza lin i haka przy suwnicy. Jak się ogarnę to postaram się podać chociaż nazwę i firmę bo wiem co to pukające EPS :dobani:

 



co to jest smar glinowy??

:prosze:
MC-3490. SMARMAX® 9660 - smar przyczepny, uszczelniający
Smar kompleksowy glinowy o bardzo wysokiej lepkości i przyczepności do metali o właściwościach uszczelniających. Odporny na wymywanie wodą pod ciśnieniem, wysokie temperatury, ekstremalne obciążenia, korozję i utlenianie. Zawiera dodatki anty-korozyjne i wysokociśnieniowe EP. Smaruje, doszczelnia nie pozwala na penetrację ciał obcych. Do smarowania elementów poddanych wzmożonym wibracjom pracujących w trudnych warunkach. Do wszystkich rodzajów łożysk wolnoobrotowych (tocznych i ślizgowych), przegubów pracujących w obecności wody, dużych obciążeń i wibracji. DN=50.000. EP>300kg, NLGI=2. Punkt kroplenia: 250°C, ( -20÷160°C).
Opakowania: Kartusz 400g/450cc x24, Puszka 5kg; 25kg trochę stary post :wow:
a gdyby ktoś miał dojścia do "armii" to może zapytać się o Smar Hermeton AZ przeznaczony jest do długotrwałej konserwacji i hermetyzacji szczelin, otworów, pokryw, drzwi i innych nieszczelności w pojazdach wojskowych."
Kiedyś to stosowano a czy jeszcze nie wiem (trochę wypadłem z obiegu :rotfl: uszczelniało się wozy bojowe przed przeprawą przez wodę, nic nie puszczał, a lepki że zmyć nie można, robił to Naftochem Kraków ale z tego co wiem już nie robią, ale warto poszukać i popytać

P.S.

A jednak jeszcze stosują, przynajmniej do zeszłego roku

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:174289-2014:TEXT:RO:HTML&tabId=1

Sekcja 2 część nr 3

Edytowane przez dawidb750

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam pytanie, wyciągnąłem silnik od wspomagania i nie wiem czy smaruje się tylko ten otwór co zaznaczyłem na zdjęciu czy jeszcze gdzieś?

PQSZPJ.jpg

Edytowane przez peepe07

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności