bania Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 co to jest smar glinowy??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Pewnie literówka. Chyba że faktycznie chodzi o smar na bazie aluminium.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorzyk Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Żadna literówka,posiadam taki smar ,ogólnie gęsty, do ciężkiego sprzętu. I tak sobie myślę że też wykorzystam go do EPS bo coś tam już popukuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peepe07 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Ostatnio coś zaczęło mi ćwierkać pod kierownicą i myślałem żeby przesmarować EPS takim smarem: http://allegro.pl/caramba-smar-do-lin-stalowych-i-kol-zebatych-500ml-i5158638749.html Jak myślicie nada się do EPS?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 To jest smar w sprayu.Z moich doświadczeń tworzy on cieniutką warstewkę.Do przesmarowania EPS lepiej jest gęstym smarem.Ja przesmarowałem smarem do młotów udarowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) A ja potwierdzam, że najlepszy ( po za GM bo jest za drogi ) jest smar do lin, sam gdy miałem Mery taki zastosowałem po przerobieniu różnych smarów (biały, ŁT, do młotowiertarek, przegubów i nie wiem jeszcze jakich), także polecam zakręcić się za nim, ja miałem z pracy do smarowania zblocza lin i haka przy suwnicy. Jak się ogarnę to postaram się podać chociaż nazwę i firmę bo wiem co to pukające EPS co to jest smar glinowy?? MC-3490. SMARMAX® 9660 - smar przyczepny, uszczelniającySmar kompleksowy glinowy o bardzo wysokiej lepkości i przyczepności do metali o właściwościach uszczelniających. Odporny na wymywanie wodą pod ciśnieniem, wysokie temperatury, ekstremalne obciążenia, korozję i utlenianie. Zawiera dodatki anty-korozyjne i wysokociśnieniowe EP. Smaruje, doszczelnia nie pozwala na penetrację ciał obcych. Do smarowania elementów poddanych wzmożonym wibracjom pracujących w trudnych warunkach. Do wszystkich rodzajów łożysk wolnoobrotowych (tocznych i ślizgowych), przegubów pracujących w obecności wody, dużych obciążeń i wibracji. DN=50.000. EP>300kg, NLGI=2. Punkt kroplenia: 250°C, ( -20÷160°C).Opakowania: Kartusz 400g/450cc x24, Puszka 5kg; 25kg trochę stary post a gdyby ktoś miał dojścia do "armii" to może zapytać się o Smar Hermeton AZ przeznaczony jest do długotrwałej konserwacji i hermetyzacji szczelin, otworów, pokryw, drzwi i innych nieszczelności w pojazdach wojskowych."Kiedyś to stosowano a czy jeszcze nie wiem (trochę wypadłem z obiegu uszczelniało się wozy bojowe przed przeprawą przez wodę, nic nie puszczał, a lepki że zmyć nie można, robił to Naftochem Kraków ale z tego co wiem już nie robią, ale warto poszukać i popytać P.S. A jednak jeszcze stosują, przynajmniej do zeszłego roku http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:174289-2014:TEXT:RO:HTML&tabId=1 Sekcja 2 część nr 3 Edytowane 16 Marca 2015 przez dawidb750   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peepe07 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Mam pytanie, wyciągnąłem silnik od wspomagania i nie wiem czy smaruje się tylko ten otwór co zaznaczyłem na zdjęciu czy jeszcze gdzieś? Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez peepe07   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tylko w otwór.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Sprawdź jeszcze mocowanie krzyżaka górnego i dolnego na kolumnie kierowniczej.Tam się lubią luzować śruby.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peepe07 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dzięki, posmarowałem grafitowym i działa jak nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.