Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie kolego bez blokady się nie obeszło, jeśli ktoś planuje wymiane kół to niech się zaopatrzy w taki zestaw, koszt to około 100zł

 

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość kristofer1980

Panowie pomocy - piszecie wyraźnie, żeby nie ruszać koła zębatego z tarczą, a ja oczywiście odkręciłem i się przestawiło. Jak z tego wybrnąć? Jest taki specjalny klucz, czy za jego pomocą to ustawię? Tarcza ma szczeliny różnej szerokości. Co robić poza płaczem.

01.jpg

 

Gość kristofer1980

Zobacz czy te fotki nie ułatwią http://www.otoaparat.com.tr/SENTE%20APARATI

Dzięki. Na zdjęciu widzę, że tam jest tarcza nr 3, a ja mam 4

ddddd.jpg

 

  • 1 miesiąc temu...

Panowie a ja mam pytanko. Mam od nowości Corsa c 1.0 2004r 75000 przebiegu. Łańcuch raz był już wymieniany na gwarancji teraz objawy wskazują na to że się znowu rozciągnął. Wymieniać sam łańcuch czy komplet?

 

Gość marco84

Niestety należy wymienic komplet . Każdy element w tym układzie rozrządu ma słabą trwałość , albo naciaga się łańcuch , albo pada napinacz , często wycieraja się ślizgi . Jedynie koła zębate są bezobsługowe .

Któraś z firm produkuje podobno wzmacniane łańcuchy do corsy , chyba rouville choć nie jestem pewien , może to ktoś potwierdzi .

Opisz objawy , niekoniecznie musi to być rozrząd .

 

Ciężko mi to opisać, podczas odpalania na zimnym silniku przez dwie sekundy słychać metaliczne stukanie a później podczas jazdy głównie na wolnych obrotach jak stoje słychać terkotanie takie rytmiczne stukanie jak by to był głośny diesel, no i cykanie le to chyba kolektor. Czyli jak by co to kupować te rzeczy oddzielnie? Bo w zestawie to widziałem razem z kołami.

 

Gość marco84

Zacznij od sprawdzenia poziomu oleju i daty jego wymiany . Metaliczne stuki na zimnym silniku przy rozruchu w 1,0 12V świadczą o niskim poziomie oleju , jego starości lub za duzej gęstości albo o uszkodzonej hydraulice zaworów . Objawy zuzytego rozrządu słychać na goracym silniku ( dźwięk jakby ktoś z kałacha strzelał ) no i drzenie całego auta na luzie , czasami dochodzi tez szarpanie przy zmianie biegów .

Zacznij od stanu oleju i pamietaj , ze nie moze być gęstszy niz 10W40 . Czyli mineralny 15W odpada !

 

Znalazłem zestaw bez kół z łańcuchem firmy ktorej pisałeś. Łańcuch, napinacz, szyny uszczelka za 300 zł. Olej wymieniałem w tym roku na 5w40 i właśnie taki dźwiek mniej wiecej jest, ale samochodem nie telepie i na biegach nie szarpie.

Edytowane przez Fenix

 

Gość marco84

Łańcuch , napinacz , ślizgi , uszczelki pokrywy zaworów , miski olejowej , pokrywy rozrzadu i uszczelniacz wału korbowego od strony rozrządu to rzeczy , które nalezy wymienić .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności