Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie kolego bez blokady się nie obeszło, jeśli ktoś planuje wymiane kół to niech się zaopatrzy w taki zestaw, koszt to około 100zł

 

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość kristofer1980

Panowie pomocy - piszecie wyraźnie, żeby nie ruszać koła zębatego z tarczą, a ja oczywiście odkręciłem i się przestawiło. Jak z tego wybrnąć? Jest taki specjalny klucz, czy za jego pomocą to ustawię? Tarcza ma szczeliny różnej szerokości. Co robić poza płaczem.

01.jpg

 

Gość kristofer1980
  W dniu 26.03.2014 o 14:38, Kacper napisał:

Zobacz czy te fotki nie ułatwią http://www.otoaparat.com.tr/SENTE%20APARATI

Dzięki. Na zdjęciu widzę, że tam jest tarcza nr 3, a ja mam 4

ddddd.jpg

 

  • 1 miesiąc temu...

Panowie a ja mam pytanko. Mam od nowości Corsa c 1.0 2004r 75000 przebiegu. Łańcuch raz był już wymieniany na gwarancji teraz objawy wskazują na to że się znowu rozciągnął. Wymieniać sam łańcuch czy komplet?

 

Gość marco84

Niestety należy wymienic komplet . Każdy element w tym układzie rozrządu ma słabą trwałość , albo naciaga się łańcuch , albo pada napinacz , często wycieraja się ślizgi . Jedynie koła zębate są bezobsługowe .

Któraś z firm produkuje podobno wzmacniane łańcuchy do corsy , chyba rouville choć nie jestem pewien , może to ktoś potwierdzi .

Opisz objawy , niekoniecznie musi to być rozrząd .

 

Ciężko mi to opisać, podczas odpalania na zimnym silniku przez dwie sekundy słychać metaliczne stukanie a później podczas jazdy głównie na wolnych obrotach jak stoje słychać terkotanie takie rytmiczne stukanie jak by to był głośny diesel, no i cykanie le to chyba kolektor. Czyli jak by co to kupować te rzeczy oddzielnie? Bo w zestawie to widziałem razem z kołami.

 

Gość marco84

Zacznij od sprawdzenia poziomu oleju i daty jego wymiany . Metaliczne stuki na zimnym silniku przy rozruchu w 1,0 12V świadczą o niskim poziomie oleju , jego starości lub za duzej gęstości albo o uszkodzonej hydraulice zaworów . Objawy zuzytego rozrządu słychać na goracym silniku ( dźwięk jakby ktoś z kałacha strzelał ) no i drzenie całego auta na luzie , czasami dochodzi tez szarpanie przy zmianie biegów .

Zacznij od stanu oleju i pamietaj , ze nie moze być gęstszy niz 10W40 . Czyli mineralny 15W odpada !

 

Znalazłem zestaw bez kół z łańcuchem firmy ktorej pisałeś. Łańcuch, napinacz, szyny uszczelka za 300 zł. Olej wymieniałem w tym roku na 5w40 i właśnie taki dźwiek mniej wiecej jest, ale samochodem nie telepie i na biegach nie szarpie.

Edytowane przez Fenix

 

Gość marco84

Łańcuch , napinacz , ślizgi , uszczelki pokrywy zaworów , miski olejowej , pokrywy rozrzadu i uszczelniacz wału korbowego od strony rozrządu to rzeczy , które nalezy wymienić .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności