wesol Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 jak poznow staje to skrec o obrot dwa to ciegno od suszarki. Regeneracje to ZŁO- zawsze tka mowie. ludzi enie rozumieja ze tych elementow sie raczje nie regeneruje. Poza tym co to za regeneracja jak nie ma czesci oryginalnych i co wstawi ci ktos kolo komporesji jakiegos zamiennika algo kolo turbiny z oska tez albo z zamiennika albo poprostu uzywke z odzysku itp. Ludzi epamietajcie ze kola kompresji i ich srednice sa podawane do setnej czesci mm czyli dw amiejsca po przecinku. TO ze my tu czasami piszemy ze srednica kola ma 34 mm to tylko tak z grubsza podajemy. To nam daje do myslenia ze skoro taka precyzja ma byc zachowana to nie ma opcji by byly jakies niedokladnosci w postaci setnych czy dziesiatych czesci milimetra. Potem sa takie krzaki jak wyzej. A to ze do regeneracji jak sie oddaje turbo to mowilem juz dawno temu zeby nie dawac im tej gruszki bo i tak tam swoimi łapskami kreca nie tak jak trzeba.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-514485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzeskuu Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Teraz juz wiem, nie bede juz regenerowac tej czesci silnika.... wesol, jak skreca sie to ciegno ? zrobie to jak najszybciej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-514488 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 tak na pałę nie skręcisz. Podłącz się pod komputer. Lekki obrót i w drogę. Nie może przeładowywać. W pierwszej kolejności jednak do sprawdzenia udkład sterowania tym cięgnem. Jak nie masz pewności że to jego wina to nie kręć bo będzie jeszcze gorzej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-514490 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzeskuu Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 (edytowane) lekki obrót tzn o ile stopni ? 10 ? 45 ? to cięgno, z tego co mówił mi mechanik, dosyć opornie się podnosi. wolno... ok sprawdziłem już mniej więcej jak to wygląda. sorry za spam. Edytowane 19 Grudnia 2013 przez grzeskuu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-514491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 jaki stopień obotoru zależy od stopnia niedoładowania. Nie da się tak podać ad-hoc. Cięgno chodzi opornie bo ma sprężynę. Ma jednak chodzić płynnie i po odpaleniu auta cięgno ma być na maxa wciągnięte.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-514492 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 to cięgno, z tego co mówił mi mechanik, dosyć opornie się podnosi. wolno... to dla mnie znaczy, że regeneracja jest do d.... i była zrobiona źle nie poprawnie. Tu Wesoł znów ma rację .. tych firemek jest tyle, że nie wiadomo która robi to profesjonalnie a która udaje, że robi .. profesjonalnie. Dla mnie wiekszość z nich umie dokładnie umyć częsci .. i tyle. Cięgno chodzi opornie bo ma sprężynę. ale tu tak akurat spężyna działa własnie na powrót cięgna a nie na jego wychylenie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-514528 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 ale tu tak akurat spężyna działa własnie na powrót cięgna a nie na jego wychylenie. Tego akurat nie do końca rozumiem co Napisałeś. Sprężyna przeciwdziała podciśnieniu. Stąd ten opór przy próbie zaciągnięcia tego cięgna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-514592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 U mnie winna turbina.... luz wzdluzny oski strona zimna zaolejona winny zapierniczony dpf   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-514791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 co ma dpf do uszkodzenia sprezarki to nie wiem. Wlasnie odwrotnie bo zawalony katalizator lub dof powoduje mniejszy przeplyw spalin a to z kolei spowoduje ze turbo nie bedzie az tak mocno sie krecic. Kazda suszarka pos tronie zimnej jest lekko zaolejona. Nawet w aucie nowym z przbiegiem 100 km bedzie miala tam olej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-514795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Tego akurat nie do końca rozumiem co Napisałeś. Sprężyna przeciwdziała podciśnieniu. Stąd ten opór przy próbie zaciągnięcia tego cięgna. no tego akurat nie wiem ale podejrzewam, że problem jest na kierownicy strumienia, albo rozładowanie podcisnienia na zaworze sterujacym. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/9/#findComment-516611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.